Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9v tyttö kirkuu ja itkee kun tahtoisi käyttää farkkuja, mutta ei saa jalkaan !

Vierailija
03.04.2018 |

Pesun jäljeltä jäykät ja kapeat farkut, niin ihmekkös tuo... Tyttö käytti pitkään pelkkiä legginsejä koska farkut olivat hankalat pukea, mutta nyt halusi farkut kuin muillakin on ja ostin kirppikseltä.
Ja nyt itkee tuolla silmät päästään, kun pitää lähteä taas legginseissä. Tytöllä on add, mikä aiheuttaa henkistä yliherkkyyttä ja yli reagoimista pikkuasioihin.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikelle mikä tuntuu pahalta on nykyään diagnoosi. Myös niille huonosti istuville farkuille.

Vierailija
62/66 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, löytyykö enää mistään kokopuuvillaisia naisten farkkuja? Jos löytyy, niin mistä? (Kokoa 46-48, kiitos!) Mä olen yrittänyt etsiä sellaisia VUOSIA, enkä ole löytänyt (ellei sitten maksa jotain 300 euroa). Haluaisin klassiset mustat bootcutit tai suorat lahkeet (en niitä pillejä, joita nykyään mainostetaan "suorina" vaan sellaiset, joita vielä 90-luvulla löysi Seppälästä alle sadalla markalla). 

Kaikkeen sotketaan nykyään sitä perkeleen elastaania... >:( [/quote]

Ellos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin nyt että otsikko on huono, eipä sille mitään voi ! 

Ostin tosiaan farkut kirppikseltä hintaan 3 e ajatuksena, että jos jotain tälläistä käy niin ei harmita rahanmeno! Ovat ohutta, joustavaa mallia mutta kapeat ja pesun jälkeen tietysti jäykät kuin mitkä.

Koko on oikea,  kun tyttö sai farkut reisiin asti näki että olisin saanut ne nykäistyä ylös ja suljettua napin mutta ei antanut auttaa.  Ylipainoa ei ole ( 135cm/ 30kg), tosin  näyttää jo nyt  että raukka saa minun megalantioni..

Tytöllä tosiaan add:n muoto add mikä aiheuttaa lannistumista ja yliherkkyyttä, touhu menee helposti   siihen että  tyttö itkee miten ei  mukamas osaa mitään.   Farkut eivät muuten ole  ainut hankala vaatekappale, yhdet   kaupassa hyvät ja tykätyt varsinilkkurit jäivät käytämättä, kun vetoketju oli jäykkä eikä jalan painaminen pohjaan asti onnistunut.  Ja takeista riuhtoo aina vetskarit rikki!

Ap

Vierailija
64/66 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap:n lapsen ongelma on hätäisyys. Vaatteiden/kenkien pitää heti mennä nätisti päälle, ilman pienintäkään epämukavuutta tai tappelua.  Näkisin, että ballerinatyyppiset kengät, legginsit tai gollecehousut ja löysät hupparit olisivat paras vaihtoehto. Ystävät pitäkööt pillifarkkunsa.

Vierailija
65/66 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun lapsi ei ole suostunut pitämään yhtiä kenkiä, koska ne on kuulemma liian kovat. Nappivaatteita ei halua pitää, koska tuntuvat pahalta, eikä tiukkoja vaatteita, vaan legginsejä ja väljiä paitoja. En tiennyt että siihen tarvitsisi jonkun diagnoosin :D

Vierailija
66/66 |
04.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä alkaa muotitietoisuus kasvaa. Minun tyttöni tykkää lökäreistä ja innoissaan valitsee neonväriä, armeijakuosia tai liukuvärjättyä ja sitten kotona onkin sitä mieltä että ei kehtaa kouluun niitä laittaa. Näitä kesä/ mökkikäyttöön varattuja housuja on iso kasa. Alkaa hermo mennä täälläkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän