Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9v tyttö kirkuu ja itkee kun tahtoisi käyttää farkkuja, mutta ei saa jalkaan !

Vierailija
03.04.2018 |

Pesun jäljeltä jäykät ja kapeat farkut, niin ihmekkös tuo... Tyttö käytti pitkään pelkkiä legginsejä koska farkut olivat hankalat pukea, mutta nyt halusi farkut kuin muillakin on ja ostin kirppikseltä.
Ja nyt itkee tuolla silmät päästään, kun pitää lähteä taas legginseissä. Tytöllä on add, mikä aiheuttaa henkistä yliherkkyyttä ja yli reagoimista pikkuasioihin.

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaiden länsimaiden ongelmat ne taas rehottavat!

Muistan kun joskus 70-luvulla piti farkkujen myös olla mahdollisimman pinkeät (stretsiä ei ollut olemassakaan, ainakaan farkkukankaassa). Veljeni kaveri puki farkut pesun jälkeen hieman kosteina päälleen lattialla kiemurrellen. Pystyasennossa ei mitään mahdollisuuksia saada esim. vetskaria ja nappia kiinni. Siinä ne sitten lopullisesti kuivuivat ja muotoutuivat päällä.

Vierailija
42/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käyttänyt farkkuja vuosiin.

T:Aspergerin omaava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on hyvä idea, että laitaa farkut kosteina/märkinä jalkaan. Tietty inhottava olla märät farkut jalassa, mutta ne venyy sitten sopivasti. Oon itte kokeillu.

Vierailija
44/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivän farkuissa on strechiä, ne joustavat. Vain ääliö ostaa kivikovia puuvillaisia farkkuja. Ja mitään housuja ei osteta sovittamatta. Jos tyttö ei voi käydä sovittamassa, tilaa jostain kiinakaupasta muutaman euron housuja eri kokoisina ja kun sopiva löytyy, tilaa 50 kpl sitä varastoon.

Vierailija
45/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla lapsellani on mustat trikoohousut. 14.v vihaa farkkuja muutenkin. pitää vain niitä jotka ovat mukavat, esim. tummansininen huppari ja mustat housut.

Vierailija
46/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko terkkari huomauttanut ylipainosta;)

Vierailija
47/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikki tehdään jossain Kiinassa, niin koot ovat pieniä ja kummallisen mallisia, lahkeet ja pääntiet ovat todella tiukkoja monissa lasten vaatteissa, vyötäröt matalia jopa vaippa ikäisen koossa...

Vierailija
48/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta isompi koko

Ovat kokoa 140 ja tytön pituus on 134 

Ap

Edelleen: osta sopiva koko.

Vierailija
49/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on nyt voi voi. Ens kerralla sovituskopin kautta.

Vierailija
50/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi käyttää farkkuja jos on noin vaikeaa

Vierailija
51/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lähti sitten niiskuttaen kouluun kolitsihousuissa " kaikki nauraa kun mulla on vauvahousut".

Ap

Jeesus että tuo "kolitsi" on hirveä sana. Miten vajaa pitää olla että käyttää tuota?

Vastaan ketjuun vain kompatakseni tätä. Koko sana pitäisi kieltää. 

Vierailija
52/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi noin käyttäytyvä lapsi joutunut lähtemään kouluun alasti.

Vierailija
53/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhu... melkeen naurattaa kun tän keskustelun mukaan jos lapsi ei saa farkkuja jalkaan, pitää olla joku diagnoosi :D no ei siinä, tähän tää maailma on mennyt. Kaikki lapset on erityislapsia ja diagnooseina ties mitä kirjainyhdistelmiä...

Vierailija
54/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittanauha käteen - mittaa lapsi, pistä mitat lapulle, sitten lapun ja mittanauhan kanssa kaupoille. Muista, että pitää olla hieman "ylimääräistä", että vaatteet istuvat hyvin. Tämä siis, jos lapsi ei kestä kaupoilla käymistä.

Vierailija
55/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole käyttänyt farkkuja lainkaan pitkään aikaan. Minulla on asperger.

Vierailija
56/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä taidat olla sellainen vanhempi, jonka ei olisi pitänyt lisääntyä.

Vierailija
57/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö valittaa herkästi, että farkut tuntuu huonoilta. Mutta on huomattu, että ei se koko mitään pelkästään tarkoita. Farkkuja on niin eri mallisia. Meillä oli ehkä kuudet farkut kirpparilta/kaupasta/siskon vanhoja, ja kahdet olivat hyvät.

Vierailija
58/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pesun jäljeltä jäykät ja kapeat farkut, niin ihmekkös tuo... Tyttö käytti pitkään pelkkiä legginsejä koska farkut olivat hankalat pukea, mutta nyt halusi farkut kuin muillakin on ja ostin kirppikseltä.

Ja nyt itkee tuolla silmät päästään, kun pitää lähteä taas legginseissä. Tytöllä on add, mikä aiheuttaa henkistä yliherkkyyttä ja yli reagoimista pikkuasioihin.

Taitaa olla matala älykkyyskin. Se periytyy äidiltä.

Vierailija
59/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole käyttänyt farkkuja lainkaan pitkään aikaan. Minulla on asperger.

Minulle ei mahdu enää mitkään farkut, koska Hesburger.

Vierailija
60/66 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykypäivän farkuissa on strechiä, ne joustavat. Vain ääliö ostaa kivikovia puuvillaisia farkkuja. Ja mitään housuja ei osteta sovittamatta. Jos tyttö ei voi käydä sovittamassa, tilaa jostain kiinakaupasta muutaman euron housuja eri kokoisina ja kun sopiva löytyy, tilaa 50 kpl sitä varastoon.

Siis oikeasti, löytyykö enää mistään kokopuuvillaisia naisten farkkuja? Jos löytyy, niin mistä? (Kokoa 46-48, kiitos!) Mä olen yrittänyt etsiä sellaisia VUOSIA, enkä ole löytänyt (ellei sitten maksa jotain 300 euroa). Haluaisin klassiset mustat bootcutit tai suorat lahkeet (en niitä pillejä, joita nykyään mainostetaan "suorina" vaan sellaiset, joita vielä 90-luvulla löysi Seppälästä alle sadalla markalla). 

Kaikkeen sotketaan nykyään sitä perkeleen elastaania... >:( 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän