Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dickpickeistä miehille

Vierailija
02.04.2018 |

Ne eivät kiihota naista, jos lähetät ne ilman lupaa. Saat vain ja ainoastaan idiootin maineen, jos lähetät katkaravustasi kuvan ilman, että nainen on itse sitä pyytänyt. Parhaimmassa tapauksessa nainen laittaa katkarapusi kuvan julkiseen jakoon yhteystietojesi kanssa tai tekee jopa rikosilmoituksen sinusta.

Kommentit (218)

Vierailija
121/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm Flattered kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan sama vaikka miehen tarkoitus olisi miten hyväntahtoinen kuvaa lähettäessään, kun ne seksihalut vain katoaa siitä kuvasta eikä koskaan palaa. Toki hyväntahtoisena yrittäisin antaa pakit mahdollisimman kohteliaasti.

Miksi ne katoaa? Puuttuuko siitä se jännitys paljastuuko housusta 9cm kikkeli vai onko siellä 19cm patukka? Ainakin kuvan saatuasi tiedät mitä on tulossa.

Ilahtuisitko itse, jos joku homo lähettäisi sulle kalustaan kuvan? Niin. Sitä minäkin.

No en minä nyt tanssimaankaan ilosta rupeisi, mutta en minä suuttuisikaan. Sanoisin vaan, että tykkään enemmän naisista.

Ja sä kuvittelet naisten innostuvan kun joku pyytämättä lähettää kikkelikuvan?

No jos tämä nainen on hetero ja hän saa kuvan mieheltä kuka on häneen ihastunut ja kuvassa on joku teksti vielä mikä osoittaa tämän? Jos saisin naiselta jonkun sellaisen kuvan missä vielä teksti, että ''haluan sinua'' niin minulle tulisi lämmin ja imarreltu olo.

On ihan sama mikä olo sulle tulee kun naiset ei toimi niin kuin sinä. Olet liian yksinkertainen lisääntymään tai ihan hemmetin tuottelias trolli.

Vierailija
122/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lifting and Pumping kirjoitti:

Minusta on huvittavaa se, että naiset katsovat netistä jotain julkkismiesten alastonkuvia tuherot märkinä, mutta sitten jos naiseen ihastunut mies laittaa mielitetylleen kuvan lihaksikkaasta kropastaan ja kalustaan missä mies tekee tuplahaukka posetuksen 19cm kalu kovana ja turvonneena niin siitä käydään itkemään? Ainiin kun mä en ole julkkis niin mulla ei ole oikeutta esitellä itseäni yhdelle naiselle kenestä pidän. Tajuutteko naiset yhtään paljon pitää tehdä työtä lihaksen kasvatuksen eteen ja kalun pumppaukseen ja venyttelyyn? Mulla tulee olemaan parin vuoden päästä 22cm muna ja mä haluan todellakin näyttää sen naiselle josta tykkään. Jos joisin kaljaa sohvalla ja ottaisin kuvan siitä niin sitähän te naiset arvostaisitte? Hirveen kehittävää touhua.

En katsele netistä julkkismiesten kuvia tuhero märkänä. 22cm penis on liian pitkä ja sattuu. Sinä kuulostat ihmiseltä jolla ei ole elämässä muuta sisältöä kuin joku pinnallinen ulkonäön muokkaus, ei kiitos.

Ei sitä tarvitse kokonaan sisään laittaa. Voidaan kokeilla eriasentoja, koska penis yltää paremmin. Miksi en tekisi jotain missä olen hyvä? Jos mä en oo hyvä juomaan kaljaa tai en ole hyvä koulussa niin miksi mun pitää kiduttaa itseäni niissä puuhissa? Jos mä oon hyvä noissa asioissa niin mä teen niitä. Luuletko, että kaikki pystyy kasvattamaan lihaksia? Jos pystyisi niin joka toinen vastaan tuleva mies olisi tikki kunnossa. Se vaatii kuria ja omistautumista. Mun pinnallisuus rajoittuu vain omaan kehoon. En itse edes pidä salikissoista vaan pyöreämmistä naisista.

Siis miten ihmeessä sun lihaksien kasvattaminen liittyy kikkelikuvien lähettelyyn? Meneekö sinun vuosien salilla rehkiminen jotenkin hukkaan siitä, että lähettäisit kuvasi jättipeniksestäsi vain sellaisille naisille, joiden tiedät haluavan kuvan siitä?

Miksi joku ostaa hienon urheiluauton ja ei pidä sitä autotallissa vaan kruisailee sillä ympäri kaupunkia? Näyttääkseen tietysti, että mulla on hieno auto ja nauttii sillä ajamisesta. Mä haluan lähettää mun kalusta kuvan yhdelle naiselle kenestä pidän enkä muille. Kuvalla näytän, että pidän itsestäni huolta treenaamalla ja syömällä terveellisesti. Kuvassa oleva penis kertoo, että tätä on tarjolla jos olet mun mielitetty. Ei tarvitse arvuutella kokoa kun tietää mitä saa. Kuvassa voi olla myös teksti ''Kauneutesi saa minussa tämän aikaan'' tai ''haluan sinua näin paljon''.

Kumpi sinulle on tärkeämpää, tehdä oikeasti positiivinen vaikutus tähän tiettyyn naiseen johon olet ihastunut, vaiko esitellä kikkeliäsi hänelle? Haluatko saada naisen kiinnostumaan sinusta ja intiimistä suhteesta kanssasi? Jos haluat, niin miksi ihmeessä lähettäisit hänelle dickpicin tietämättä haluaako hän sellaista, tietämättä pitääkö hän kikkelikuvista taikka sellaisia lähettävistä miehistä?

Koska hän haluaisi tavata minua vain ystävänä, mutta minä haluan häntä rakastajana ja omana naisena. Lähettäisin sen, koska haluan näyttää rohkeuteni ja halukkuuteni häneen.

Mutta oikeasti onnistut vaikuttamaan vain ällöltä pervolta ja karkotat naisen pois.

No mitä mun pitäisi tehdä?

Kuule, lähetä se kuva. Jos naiset olisivat täällä oikeasti pahantahtoisia, saisit tämän neuvon. Mutta sen neuvon sinä siis haluat. Lähetä, lähetä, lähetä.

No sano oikeasti nyt sitten mitä minun pitäisi tehdä, että tämä nainen näkee minut seksuaalisessa mielessä, koska ei kahdesta ihmisestä tule paria ilman seksuaalista jännitettä.

No itse tutustuin mieheeni ihan vaan juttelemalla ja viettämällä aikaa ja siinä samalla tuli se ihastus ja seksuaalinen jännitekin. Jos mies olisi lähettänyt mulle dickpicin niin olisi jäänyt tutustuminen ja hyvä suhde välistä kokonaan.

Ai tuo tapahtui kun olitte kavereita? Eihän nyt friendzonelta pois pääse. Sieltä vain katsellaan kun muut miehet tulevat vokottelemaan naista mihin minulla on hyvin vahvoja tunteita. Luuletko, että pystyn katselemaan sellaista?

No mitä sitten vingut, senkun lähetät sen kuvan vaikka jo nyt samantien kun kerran olet niin varma että se on hyvä idea.

Nonni tulihan se sieltä kun jaksoi lypsää. Luuletsä oikeesti, että alan katsomaan kun joku kynäniska yrittäisi vokotella naista josta pidän. Mä en suostu olemaan mikään hymyilevä kaveri puudeli naisen vierellä. Taidanpa laittaa kuvan ja tekstin ''tästä jäit paitsi ja paljon muustakin''.

Naiselle tulee varmasti tosi paha mieli kun jää paitsi pelottavasta pervoukosta jonka elämässä ei ole muuta sisältöä kuin oma penis.

Mä en oo mikään ukko vaan nuori mies. Enkä ole pelottava vaan kiihkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta kikkelikuvat ovat sekä viihdyttäviä että kiihdyttäviä, jos malli muuten kiinnostaa. En tietenkään haluaisi saada jonkun random-äijän molosta kuvaa, mutta en siitä myöskään loukkaantuisi. Minulla oli joskus ihana miesystävä, joka otti todella taiteellisia ja humoristisia dick piccejä, ja arvostin kovasti.

N43

Humoristisia? Laittoiko se pikku-penalle sellaiset askarteluun käytettävät tekosilmät ja pienen hatun?

Jos on hyvin varusteltu, voi kuvakulmilla leikkiä hyvin viihdyttävästi. Nauroin esim. yhdelle kikkelikuvalle, jossa alaviistosta otetussa kuvassa näytti muna yltävän melkein suuhun asti. Kuvatekstinä oli jotain jooga-aiheista, taisi olla jotain sellaista, että vielä pitää vähän venytellä, että suujobi sujuu itseltäkin.

Vierailija
124/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kyllä penikset ahdista. Valokuva peniksestä on minulle kaikkea muuta kuin pelottava. t. nainen

Vierailija
125/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5 koska katkarapu. Nice meme.

Vierailija
126/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Show me the money kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetän itse näihin takaisin dickpickin, isommasta ja paksummasta vehkeestä tietty. Kun mies loukkaantuu niin esitän tyhmää, mitä luulin että sua jotenkin kiinnosti nää?

Tyypillistä käytöstä naisilta. Pyritään heti loukkaamaan toista tarkoituksella.

No mitä ne miehen lähettämät kalukuvat sitten on?

Nehän on tarkoitettu loukkaamaan, älöttämään, pelottamaan ja ahdistamaan.

Ja jos ei noita niin ilmoittamaan sen että mies on täysdorka tai yrittää ilnoittaa olevansa homo eli tykkää kalukuvista.

Mun tarkoitus on hurmata nainen. Haluan naista niin paljon, että olen valmis näyttämään hänelle pyhimpäni pyytämättä.

Koita nyt jumalauta idiootti ymmärtää, että se sun "pyhimpäs" ei ole kiihottava. Mutta joo. Lähetä sille naiselle kikkelikuva. Tuu sitten kertomaan kuinka meni.

Vierailija
127/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kyllä penikset ahdista. Valokuva peniksestä on minulle kaikkea muuta kuin pelottava. t. nainen

No jos siihen päähän on piirretty silmät ja hymyilevä.naama...

Vierailija
128/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on huvittavaa se, että naiset katsovat netistä jotain julkkismiesten alastonkuvia tuherot märkinä, mutta sitten jos naiseen ihastunut mies laittaa mielitetylleen kuvan lihaksikkaasta kropastaan ja kalustaan missä mies tekee tuplahaukka posetuksen 19cm kalu kovana ja turvonneena niin siitä käydään itkemään? Ainiin kun mä en ole julkkis niin mulla ei ole oikeutta esitellä itseäni yhdelle naiselle kenestä pidän. Tajuutteko naiset yhtään paljon pitää tehdä työtä lihaksen kasvatuksen eteen ja kalun pumppaukseen ja venyttelyyn? Mulla tulee olemaan parin vuoden päästä 22cm muna ja mä haluan todellakin näyttää sen naiselle josta tykkään. Jos joisin kaljaa sohvalla ja ottaisin kuvan siitä niin sitähän te naiset arvostaisitte? Hirveen kehittävää touhua.

En katsele netistä julkkismiesten kuvia tuhero märkänä. 22cm penis on liian pitkä ja sattuu. Sinä kuulostat ihmiseltä jolla ei ole elämässä muuta sisältöä kuin joku pinnallinen ulkonäön muokkaus, ei kiitos.

Ei sitä tarvitse kokonaan sisään laittaa. Voidaan kokeilla eriasentoja, koska penis yltää paremmin. Miksi en tekisi jotain missä olen hyvä? Jos mä en oo hyvä juomaan kaljaa tai en ole hyvä koulussa niin miksi mun pitää kiduttaa itseäni niissä puuhissa? Jos mä oon hyvä noissa asioissa niin mä teen niitä. Luuletko, että kaikki pystyy kasvattamaan lihaksia? Jos pystyisi niin joka toinen vastaan tuleva mies olisi tikki kunnossa. Se vaatii kuria ja omistautumista. Mun pinnallisuus rajoittuu vain omaan kehoon. En itse edes pidä salikissoista vaan pyöreämmistä naisista.

Siis miten ihmeessä sun lihaksien kasvattaminen liittyy kikkelikuvien lähettelyyn? Meneekö sinun vuosien salilla rehkiminen jotenkin hukkaan siitä, että lähettäisit kuvasi jättipeniksestäsi vain sellaisille naisille, joiden tiedät haluavan kuvan siitä?

Miksi joku ostaa hienon urheiluauton ja ei pidä sitä autotallissa vaan kruisailee sillä ympäri kaupunkia? Näyttääkseen tietysti, että mulla on hieno auto ja nauttii sillä ajamisesta. Mä haluan lähettää mun kalusta kuvan yhdelle naiselle kenestä pidän enkä muille. Kuvalla näytän, että pidän itsestäni huolta treenaamalla ja syömällä terveellisesti. Kuvassa oleva penis kertoo, että tätä on tarjolla jos olet mun mielitetty. Ei tarvitse arvuutella kokoa kun tietää mitä saa. Kuvassa voi olla myös teksti ''Kauneutesi saa minussa tämän aikaan'' tai ''haluan sinua näin paljon''.

Kumpi sinulle on tärkeämpää, tehdä oikeasti positiivinen vaikutus tähän tiettyyn naiseen johon olet ihastunut, vaiko esitellä kikkeliäsi hänelle? Haluatko saada naisen kiinnostumaan sinusta ja intiimistä suhteesta kanssasi? Jos haluat, niin miksi ihmeessä lähettäisit hänelle dickpicin tietämättä haluaako hän sellaista, tietämättä pitääkö hän kikkelikuvista taikka sellaisia lähettävistä miehistä?

Koska hän haluaisi tavata minua vain ystävänä, mutta minä haluan häntä rakastajana ja omana naisena. Lähettäisin sen, koska haluan näyttää rohkeuteni ja halukkuuteni häneen.

Kannattaako siis lähettää kuva peniksestäsi tietämättä mitä hän siitä tykkää? Kuinka todennäköisenä pidät sitä, että juuri tällainen lähestymistapa saisi hänet kiinnostumaan sinusta rakastajana ja omana miehenä, eikä esimerkiksi piyämään sinua huonokäytöksisenä typeryksenä, jonka kanssa ei kikkelikuvan jälkeen enää edes kaveruus kiinnosta?

Vierailija
129/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähetän itse näihin takaisin dickpickin, isommasta ja paksummasta vehkeestä tietty. Kun mies loukkaantuu niin esitän tyhmää, mitä luulin että sua jotenkin kiinnosti nää?

Ja jos ei noita niin ilmoittamaan sen että mies on täysdorka tai yrittää ilnoittaa olevansa homo eli tykkää kalukuvista.

Mun tarkoitus on hurmata nainen. Haluan naista niin paljon, että olen valmis näyttämään hänelle pyhimpäni pyytämättä.

Koita nyt jumalauta idiootti ymmärtää, että se sun "pyhimpäs" ei ole kiihottava. Mutta joo. Lähetä sille naiselle kikkelikuva. Tuu sitten kertomaan kuinka meni.

No miksi te naiset haluatte sitten munaa pilluun ja suuhun jos se ei ole kiihottavaa? Hä?

Muna tuntuu hyvältä, mutta se EI ole kiihottava katsottuna, varsinkaan, jos se tyrkytetään pyytämättä silmille.

Vierailija
130/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi te naiset haluatte sitten munaa pilluun ja suuhun jos se ei ole kiihottavaa? Hä?

No en minä sitäkään halua yhtäkkiä tuntemattomalta tai puolituntemattomalta ihmiseltä ilman että olisin itse sitä pyytänyt.

Vierailija
131/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muna tuntuu hyvältä, mutta se EI ole kiihottava katsottuna, varsinkaan, jos se tyrkytetään pyytämättä silmille.

Just just..

Vierailija
132/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en minä sitäkään halua yhtäkkiä tuntemattomalta tai puolituntemattomalta ihmiseltä ilman että olisin itse sitä pyytänyt.

Juu, mutta se on kuva. Jos meet mäkkäriin niin sielläkin on kuva hampurilaisesta, että tiedät mitä haluat ja saat. Näetkö yhteyden?

Vierailija
133/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako siis lähettää kuva peniksestäsi tietämättä mitä hän siitä tykkää? Kuinka todennäköisenä pidät sitä, että juuri tällainen lähestymistapa saisi hänet kiinnostumaan sinusta rakastajana ja omana miehenä, eikä esimerkiksi piyämään sinua huonokäytöksisenä typeryksenä, jonka kanssa ei kikkelikuvan jälkeen enää edes kaveruus kiinnosta?

Kuka mies haluaa olla naisen kanssa kaveri johon on vahvoja tunteita? Luuletko, että on kiva kärvistellä naisen seurassa. Tulee aika kuohittu olo sellasesta.

Vierailija
134/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihotun seksistä, miehen läheisyydestä, tuoksusta, kosketuksesta, tuhmista puheista, vihjailevista tekstiviesteistä, monenlaisista asioista. Rakastan ottaa suihin ja tuottaa mielihyvää seksikumppanilleni.

Silti kuva peniksestä ei kiihota eikä herätä seksuaalisia tunteita, vaan päinvastoin. Ymmärrän että kuvan lähettäjä saattaa haluta viestittää kuvallaan olevansa seksuaalisesti halukas ja yrittää viritellä minuakin tunnelmaan, mutta hyvästä tarkoituksesta huolimatta vaikutus on päinvastainen. 

Vierailija
135/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiihotun seksistä, miehen läheisyydestä, tuoksusta, kosketuksesta, tuhmista puheista, vihjailevista tekstiviesteistä, monenlaisista asioista. Rakastan ottaa suihin ja tuottaa mielihyvää seksikumppanilleni.

Silti kuva peniksestä ei kiihota eikä herätä seksuaalisia tunteita, vaan päinvastoin. Ymmärrän että kuvan lähettäjä saattaa haluta viestittää kuvallaan olevansa seksuaalisesti halukas ja yrittää viritellä minuakin tunnelmaan, mutta hyvästä tarkoituksesta huolimatta vaikutus on päinvastainen. 

Jaa no ei sitten..

Vierailija
136/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta se on kuva. Jos meet mäkkäriin niin sielläkin on kuva hampurilaisesta, että tiedät mitä haluat ja saat. Näetkö yhteyden?

No en kyllä näe yhteyttä :D minä en shoppaile miehiä peniksen ulkonäön perusteella.

Vierailija
137/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miestä loukkaa ison pippelin kuva vastalähetyksenä mutta ei voi ymmärtää että naista se loukkaisi? Voi junpe teitä neropatteja.

Vastaava kuvahan olisi miehelle pimppikuva. Tuskin monikaan mies siitä pahastuisi, jos nainen vastaisi kullikuvaan pimpulikuvalla. Ymmärsitkö, neropatti?

Mutta mies on lähettänyt naiselle kuvan, jota hän ei halua, joten nainen antaa miehelle mitä tämä on antanut hänelle, eli kuvan ,jota hän ei halua. 

Ei sitä etukäteen voi tietää haluaako vai ei, koska osa naisista nauttii niistä kuvista. Olennaista on se, että mies lähettää kuvansa hyvissä aikeissa, mutta nainen vastaa siihen yrittämällä loukata miestä. Tämä on naisille hyvin tyypillistä käytöstä ainakin tämän palstan perusteella.

Ihan mielenkiinnosta, mutta kuinka suuren osan naisista luulisit nauttivan pyytämättä ja puskista saaduista kikkelikuvista? Heitä joku arvioitu prosenttiosuus ja kerro mihin lähteisiin perustat arviosi?

Ei mulla ole asiaan muita lähteitä kuin naisten itsensä kertoma tieto. Eli osa naisista haluaa sada niitä kuvia. Jos sinulla on laittaa lähde sille kuinka suuri prosenttiosuus naisista haluaa tai ei halua saada noita kuvia, niin laita linkkiä vaan.

Eli eikö sinulla ole itselläsi minkäänlaista mielikuvaa tai arviota mielessäsi siitä, kuinka suuri osuus naisista haluaa saada peniskuvia pyytämättään? Mitä se naisten itsensä kertoma tieto asiasta sinulle kertoo? Haluaako random kikkelikuvia saada 10% naisista, noin puolet vaiko 80-90%? Mikä on ollut yleisin tieto, mitä naiset ovat itse kertoneet?

Vierailija
138/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan sama vaikka miehen tarkoitus olisi miten hyväntahtoinen kuvaa lähettäessään, kun ne seksihalut vain katoaa siitä kuvasta eikä koskaan palaa. Toki hyväntahtoisena yrittäisin antaa pakit mahdollisimman kohteliaasti.

Miksi ne katoaa? Puuttuuko siitä se jännitys paljastuuko housusta 9cm kikkeli vai onko siellä 19cm patukka? Ainakin kuvan saatuasi tiedät mitä on tulossa.

Uskoisin, ettei suurimmalle osalle naisista patukan koko, näkö tai mikään muukaan ominaisuus ole se ratkaisevin tekijä kumppanin valinnassa. Kunhan se toimii ja ja patukan omistaja muuten miellyttää.

Kyllä sillä on ihan hemmetisti väliä :D Seksivälinekaupoissa eniten myy juuri ne 17--> ylöspäin olevat paksuhkot patukat. Ei siellä edes myydä mitään 9cm pikkurillin paksuisia pajupillejä, koska ei niitä kukaan ostaisi.

Suhde mieheen ja suhde dildo on on kaksi täysin eri asiaa. Mutta tämähän osoittaa vaan, miksi osa porukasta jää yksin, koska tätä eroa ei ymmärretä.

Vierailija
139/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskoisin, ettei suurimmalle osalle naisista patukan koko, näkö tai mikään muukaan ominaisuus ole se ratkaisevin tekijä kumppanin valinnassa. Kunhan se toimii ja ja patukan omistaja muuten miellyttää.

Kyllä sillä on ihan hemmetisti väliä :D Seksivälinekaupoissa eniten myy juuri ne 17--> ylöspäin olevat paksuhkot patukat. Ei siellä edes myydä mitään 9cm pikkurillin paksuisia pajupillejä, koska ei niitä kukaan ostaisi.

Suhde mieheen ja suhde dildo on on kaksi täysin eri asiaa. Mutta tämähän osoittaa vaan, miksi osa porukasta jää yksin, koska tätä eroa ei ymmärretä.

Oon mä kuullut miten naiset röhönauraa tyttöjenilloissa pienille kikkeleille.

Vierailija
140/218 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostun siihen ainoastaan rakastamani miehen mieliksi tietysti. Tyhmiä kyselet.