Dickpickeistä miehille
Ne eivät kiihota naista, jos lähetät ne ilman lupaa. Saat vain ja ainoastaan idiootin maineen, jos lähetät katkaravustasi kuvan ilman, että nainen on itse sitä pyytänyt. Parhaimmassa tapauksessa nainen laittaa katkarapusi kuvan julkiseen jakoon yhteystietojesi kanssa tai tekee jopa rikosilmoituksen sinusta.
Kommentit (218)
Lifting and Pumping kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullinpumppaajalle: jos olet siitä tytöstä kiinnostunut romanttisessa mielessä eli haluat parisuhdetta eikä pelkkää panoseuraa, en lähettäisi mitään lihas- tai alastonkuvia. Antaa väärän signaalin. Vie mieluummin vaikka kukkia tai pyydä elokuviin tms. Tai kesällä uimaan, jolloin näkee lihaksesi ikään kuin vahingossa. Tahallisesta esittelystä tulee aina jotenkin ällöttävä olo. Itsellä loppui viestittely aikoinaan yhden miehen kanssa koska lähetti itsestään yhtäkkiä kuvan ilman paitaa. Olin kyllä hänestä jo vaatteet päällä huomannut että lihaksia on. Mutta sen jälkeen en ottanut enää vakavasti ja homma kuivui kasaan.
Eikö ole outoa jos hän on halukas näkemään minua ystävänä ja sitten ilmaannun paikalle kukkakimpun kanssa?
Millä tavalla mielestäsi kukkakimppu on oudompi tapa osoittaa kiinnostuksensa kikkelikuvan lähettäminen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hemmetti, että olen ihastunut tähän naiseen kovaan ja jo pitkään. En tiedä mitä tehdä. Kuvat puhelimessa, mutta en vielä ole pystynyt lähettämään kuvaa aamutähdestäni.
Se ei halua sitä kuvaa. Trust me.
Mutta sinä tunnut haluavan ja paljon muutakin. Olet seurannut minua pari päivää kuin eksynyt koiranpentu. Olen tuntenut viipyilevän katseesi ja haistanut tuoksusi makean hisseissä. Hmm?
Hello.. again..
En halua. Tuskin kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
setäxy kirjoitti:
Kyllähän sen ymmärtää, että miehillä on halu näyttää kaluaan jollekin naiselle, jos omastaan on äärimmäisen tyytyväinen. Itsekin tälläinen hukkapätkä ja mitättömän näköinen, mutta saanut jumalaisen ja ylvään kalun, kun kreikkalaisella jumalalla. Parisuhteessa ollut iät ja ajat, joten ei sitä mitenkään ole päässyt muille naisille näyttämään. Haluja siihen ollut kyllä. Laiton yli kymmenen vuotta sitten omakuva_orgin sivuille näytille, kun ei muutakaan pienessä jurrissa keksinyt. Siellä se on vieläkin tallessa. Eipä sieltäkään hirveästi kommentteja naisilta tullut. Tiedä sitten moniko nainen edes sieltä kuvia katselee. Tosin sinne lisätään kalun kuvia jo päivittäin niin paljon, että hukkuu massaan.
Jos on naisetkin turhamaisia ulkonäöstään, niin ovat miehetkin kaluistaan, varsinkin jos on mitä näyttää.
No laitapa linkki tänne, niin me naiset kommentoimme.
Kiinnostaako tuo kuva oikeasti naisiakin? Kauneus on toki katsojan silmässä. Jos kiinnostaa, niin voin laittaa ohjeen miten kuva löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M O D E T siirtäkää tää takas aihe vapaalle
Siirtäkää ihmeessä niin voin kertoa lisää tästä naisesta ja minun tilanteestani.
Joko lähetit pilistäs kuvan? :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirtäkää ihmeessä niin voin kertoa lisää tästä naisesta ja minun tilanteestani.
En vielä. Olen leikitellyt idealla päässäni ja yrittänyt miettiä miten nainen suhtautuisi kuviini. Olen ajankuluksi sovittanut kuviin erillaisia filttereitä. Yksi kuva on mustavalkoinen ja tuo kaluuni taiteellisemman näkemyksen. Huomasin myös, että suonet ja terska korostuu paremmin.
My Cock is Art kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vielä. Olen leikitellyt idealla päässäni ja yrittänyt miettiä miten nainen suhtautuisi kuviini. Olen ajankuluksi sovittanut kuviin erillaisia filttereitä. Yksi kuva on mustavalkoinen ja tuo kaluuni taiteellisemman näkemyksen. Huomasin myös, että suonet ja terska korostuu paremmin.
:'DDD odotan sitä kun tuut kitiseen tänne miksei kukaan sanonut ettei naiset tykkää pippelikuvista :'D
My Cock is Art kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidekuva kikkelistä... 😂😂 No onhan toi asteen verran hienostuneempaa kuin kikkelikuvien 80-luvun versio, eli puskasta naisen eteen hyppääminen pili paljaana.
Olen lähetellyt noin viiden vuoden ajan kikkelikuvia noin 30-35v naisille. Kuvat ovat olleet heille aina yllätys, mutta olen tuntenut heidät kuitenkin jollakin tapaa ennestään. 1/3 on tykännyt, 1/3 saanut hepulin. Loput siltä väliltä. M38
setäxy kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
setäxy kirjoitti:
Kyllähän sen ymmärtää, että miehillä on halu näyttää kaluaan jollekin naiselle, jos omastaan on äärimmäisen tyytyväinen. Itsekin tälläinen hukkapätkä ja mitättömän näköinen, mutta saanut jumalaisen ja ylvään kalun, kun kreikkalaisella jumalalla. Parisuhteessa ollut iät ja ajat, joten ei sitä mitenkään ole päässyt muille naisille näyttämään. Haluja siihen ollut kyllä. Laiton yli kymmenen vuotta sitten omakuva_orgin sivuille näytille, kun ei muutakaan pienessä jurrissa keksinyt. Siellä se on vieläkin tallessa. Eipä sieltäkään hirveästi kommentteja naisilta tullut. Tiedä sitten moniko nainen edes sieltä kuvia katselee. Tosin sinne lisätään kalun kuvia jo päivittäin niin paljon, että hukkuu massaan.
Jos on naisetkin turhamaisia ulkonäöstään, niin ovat miehetkin kaluistaan, varsinkin jos on mitä näyttää.
No laitapa linkki tänne, niin me naiset kommentoimme.
Kiinnostaako tuo kuva oikeasti naisiakin? Kauneus on toki katsojan silmässä. Jos kiinnostaa, niin voin laittaa ohjeen miten kuva löytyy.
Sellaiset mainoslauseet laitoit että pitäisi tarkistaa pitikö kuvaus paikkansa. 😄 mutta tuloksena saattaa olla julkinen teurastus, joten en suosittele laittamaan linkkiä.
Edellinenkin kuullostaa miehen kirjoitukselle, joten kiinnostaako naisia linkki kaluni kuvaan vaiko ei. Jos ei niin eipä kannata laittaa.
setäxy kirjoitti:
Edellinenkin kuullostaa miehen kirjoitukselle, joten kiinnostaako naisia linkki kaluni kuvaan vaiko ei. Jos ei niin eipä kannata laittaa.
No ei kiinnosta :D
Lähettiköhän tää yks kuvan katkaravustaan ihastukselleen? :'D
Vierailija kirjoitti:
Lähettiköhän tää yks kuvan katkaravustaan ihastukselleen? :'D
Haluun tietää :D
No niin nyt sitä linkkiä jumalaiseen kaluun sitten setäxy! t. n
Eipä taida kannattaa, kun ei tule enenpää tykkäyksiä, eikä perusteluja miksi.
Koska olen utelias. Myös utelias näkemään, mikä on se kalu, jolla saat vaimosi aina niitä silmiä muljauttaviin orkkuihin. Niistä on niin paljon luettu. Niin ja sitten tykkään katsella kaluja. SIIS jos se on oma valinta, ei niin, että viestinä tai näytölle läjähtää yllättäen täysin vieraalta, josta en ole kiinnostunut, dickpic. N
Ihan hyvä perustelu. Tuossa tuo linkki on. Aika lailla ihanne mitat jos yleisiä naisten mielipiteitä lukee 19,5cm / 15cm. Voisi olla toki pari senttiä lyhyempin. Mutta meillä toimii.
https://www.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?album=search&cat=0&pid…
Mutta sinä tunnut haluavan ja paljon muutakin. Olet seurannut minua pari päivää kuin eksynyt koiranpentu. Olen tuntenut viipyilevän katseesi ja haistanut tuoksusi makean hisseissä. Hmm?
Hello.. again..