Miten ihmeessä saatte miehenne syömään terveellisesti?
Kommentit (37)
En jaksa välittää, syökööt sitä roskaa. Mulle riittää, kun huolehdin omasta, lasten ja koiran ruokavaliosta. En myöskään suostu kuuntelemaan miehen valitusta väsymyksestä ja huonosta olostaan, kun ei sitä näköjään kiinnosta asialle mitään tehdä (syödä hyvin ja liikkua edes vähän).
Eipä olisi alunperinkään viehättänyt tyhmä mies. Ja se on tyhmyyttä jos mikä, jos ei ymmärrä eikä välitä pitää huolta terveydestään.
Voit kokata terveellisestä ruoasta maukasta, tai vaikka vain todeta että miehesi on aikuinen ihminen ja saa itse päättää asioistaan ja ruuistaan..
En saa. Ostan kotiin vihannesta ja hedelmää, ja tarjoan. Joskus syö, yleensä ei.
Kerrasta viisastuneena: en edes ota ukkoa joka ei syö terveellisesti. Tai osallistu ruuan tekemiseen ja kaupassa käymiseen.
Oma on mokas. Et saa millään muuttumaan jos itse ei koe sitä tärkeäksi.
Hyi hemmetti. Kauheinta on makkaralla elävä pelkkää vaaleeta ja harmaata syövä ällötys. Ihminen on sitä mitä se syö.
Miten tollasen kanssa päätyy yhteen?
Eihän tässä tarvitse edes yrittää kun mies on vegaani (minä myös), kyllä aikuisen ihmisen pitäisi osata syödä kasviksia jo pelkästään terveydellisistä syistä
Taas yksi nainen joka sietää mieheltä sitä ettei ole aikuisen tasolla.
Mieheni on fitnessurheilija.Syö vain terveellistä ruokaa. Eiköhän aikuinen ihminen ole itse vastuussa siitä mitä suuhunsa laittaa.
Minä ainakin kertoisin, mitä ajattelen typeristä ihmisistä, jotka ovat niin reppanatasolla, etteivät ymmärrä välittää hyvinvoinnistaan. Ja jos mies haluaisi olla sellainen, toteaisin, että emme varmaan kuulukaan yhteen.
Vierailija kirjoitti:
En saa. Ostan kotiin vihannesta ja hedelmää, ja tarjoan. Joskus syö, yleensä ei.
Ap ei maininnut hedelmien ja vihannesten syömistä, vaan terveellistä syömistä.
Ei ongelmia, mieheni on kasvissyöjä.
Teinipoika on hieman ongelmallinen tässä asiassa. Syö kyllä kaikkea mitä laitetaan, ottaa reippaasti salaattia jos sitä on valmiina jne. Kun hän laittaa ruokaa, tekee pitsaa, pelkkää nuudelia tai hampurilaisia maustekurkulla ja ketsupilla...
Hedelmiäkin syö vain tehdyssä muodossa, ei ota vahingossakaan banaania tai omenaa välipalaksi.
No tein seurustelun alussa jo selväksi, että inhoan epäterveellisiä elintapoja noudattavia. En olisi jatkanut suhdetta, jos mies olisi sellainen. 23 vuotta ollaan oltu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Pilko tai raasta kasvikset pieneksi ja lisää ruokiin.
Ai, ihana piilottelija linjoilla. Tuolla tavalla oppii lapsetkin syömään kasviksia. Vai oppiiko??
Mun mies syö terveellisesti, menee lihat ja rasvat, kaikki aitoa tavaraa. ARVOSTAN!!
Öö eiköhän aikuinen ihminen osaa itse päättää, mitä suuhunsa laittaa. Olkoot syömättä, jos ei maistu.