Miten ihmeessä saatte miehenne syömään terveellisesti?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ei ongelmia, mieheni on kasvissyöjä.
Teinipoika on hieman ongelmallinen tässä asiassa. Syö kyllä kaikkea mitä laitetaan, ottaa reippaasti salaattia jos sitä on valmiina jne. Kun hän laittaa ruokaa, tekee pitsaa, pelkkää nuudelia tai hampurilaisia maustekurkulla ja ketsupilla...
Hedelmiäkin syö vain tehdyssä muodossa, ei ota vahingossakaan banaania tai omenaa välipalaksi.
En vielä huolestuisi. Rehut selvästi maistuvat, oppii iän karttuessa syömään myös sillon ku itse tekee. Jos ei tekemäsi maistuis sitten asia eri. Jo aikuiset poikani olivat samanlaisia teininä, laiskuutta varmaan osaksi.
Samaa taistelua täällä. Mies kyllä syö vihanneksia, mutta hyvin pieniä määriä. Salaattia lusikallinen jne. Hedelmiä ei syö. Ei näe ongelmaa, että kesällä ateria koostuu valtavasta pihvistä ja sinapista. Miehellä on jo terveydellisistä syistä tarvetta tarkistaa ruokavaliotaan.
Mies syö mitä syö, useimmiten paskaa. Katotaan nyt tuleeko äly ennen sydänkohtausta.
Mistä ihmeestä tulee käsitys, että terveeseen syömiseen kuuluu paljon kasviksia??
Kyllä te oikeasti hämmästyttävän tyhmiä miehiä olette löytäneet, ja vielä huolineet puolisoksi. Ihmettelen että miksi. Olisi minun kiinnostus kadonnut jo alkumetreillä, jos aikuinen mies nyrpistelisi kasviksille ja mussuttaisi sipsejä ja makkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä tulee käsitys, että terveeseen syömiseen kuuluu paljon kasviksia??
Se tulee muutamasta sadasta laajasta tutkimuksesta. Se tulee myös vertailemalla kansanterveystietoja eri ruokakulttuurien välillä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä te oikeasti hämmästyttävän tyhmiä miehiä olette löytäneet, ja vielä huolineet puolisoksi. Ihmettelen että miksi. Olisi minun kiinnostus kadonnut jo alkumetreillä, jos aikuinen mies nyrpistelisi kasviksille ja mussuttaisi sipsejä ja makkaraa.
Kasvisten syömättömyys ei tarkoita sipsien syömistä.
Makkara on muuten aivan hyvää ravintoa. (jos ymmärrät, mitä makkara on)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tulee muutamasta sadasta laajasta tutkimuksesta. Se tulee myös vertailemalla kansanterveystietoja eri ruokakulttuurien välillä.
Näytä niistä tutkimuksista edes yksi.
Mitä terveellistä ruokaa sitten itse laitat? Kyllä se syy löytyy tästä. En koskaan mieti kenelle laitan ruokaa, mutta ystäväni oikein odottavat minun tekemiäni ruokia. Laitan aina ruokaa, jos tulee vieraita laitan heillekin. Myös reissuilla tai juhlissa valmistan mielelläni ruokaa isommallekkin porukalle. Kukaan ei koskaan ole napissut laadusta, vaan kiittäneet ruoan jälkeen ja jopa kyselleet, että voinko opettaa heillekkin miten saa näin hyvää ruokaa tehtyä.
Vastaan että tekemällä oppii vaikka mielelläni kerronkin reseptit.
Itse asiassa moni hyvä ja terveellinen ruoka on erittäin yksinkertaista, mutta siihen pitää paneutua intohimoisesti , rakkaudella, sekä hyvillä tuoreilla raaka-aineilla. Tärkeintä on kuitenkin tietää mitä tekee ja tekee itselleen sen parhaan mahdollisen annoksen.
Kun kaikki kasvikset lautaselta on syöty niin illalla on seksiä luvassa 👍
Vierailija kirjoitti:
Mitä terveellistä ruokaa sitten itse laitat? Kyllä se syy löytyy tästä. En koskaan mieti kenelle laitan ruokaa, mutta ystäväni oikein odottavat minun tekemiäni ruokia. Laitan aina ruokaa, jos tulee vieraita laitan heillekin. Myös reissuilla tai juhlissa valmistan mielelläni ruokaa isommallekkin porukalle. Kukaan ei koskaan ole napissut laadusta, vaan kiittäneet ruoan jälkeen ja jopa kyselleet, että voinko opettaa heillekkin miten saa näin hyvää ruokaa tehtyä.
Itse asiassa moni hyvä ja terveellinen ruoka on erittäin yksinkertaista, mutta siihen pitää paneutua intohimoisesti , rakkaudella, sekä hyvillä tuoreilla raaka-aineilla. Tärkeintä on kuitenkin tietää mitä tekee ja tekee itselleen sen parhaan mahdollisen annoksen.
Hyvään ruokaan ei mitään reseptejä tarvii, vain mielikuvitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä niistä tutkimuksista edes yksi.
Ei toi pysty mitään tutkimuksia esittää. Samanlainen hörhö kuin Puskakin niiden "tuhansien tutkimusten" kanssa :D:D:D
31 mulle ruoka on baan ruokaa. Polttoainetta jolla jaksaa urheilla. Ei juuri kiinnosta muu, kuin et on syötävän makuista ja tarpeeksi hiiareita. En ymmärrä tota ruualla hekumoimista, musta se on ihan sairasta. Sehän on vaan ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvään ruokaan ei mitään reseptejä tarvii, vain mielikuvitusta.
? Reseptejä ei toki tarvita, mutta jos sellaista ei osaa antaa, katsotaan se kyllä puutteeksi intohimon ja ydistelemisen taidon saralla, hyvä trolli. No seuraava trollauksesi kiitos!
Vierailija kirjoitti:
31 mulle ruoka on baan ruokaa. Polttoainetta jolla jaksaa urheilla. Ei juuri kiinnosta muu, kuin et on syötävän makuista ja tarpeeksi hiiareita. En ymmärrä tota ruualla hekumoimista, musta se on ihan sairasta. Sehän on vaan ruokaa.
Eli tarkoituksella syöt paskanmakuista ruokaa? Oletko kokeillut sellaisa jauheita joista saa kaiken "polttoaineen" mitä tarvitsee mutta ei tarvitse laittaa itse mitään.
Seuraava trolli kiitos. Näitähän alkoi sikiämään viestini iloittamana. Katsotaan saako avaajalta vastausta noihin kysymyksiini.
T. 31.
Tässä on riskinsä. Jos mies todella alkaa syödä terveellisesti, vaimon mieli alkaa haparoida kohti hiukan machompaa könsikästä. Laivaristeilyllä tms. ensimmäinen mahakas makkaraperunamies onkin sitten varma saalis.