Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä, miten joku voi tulla riippuvaiseksi alkoholista

Vierailija
01.04.2018 |

Niin paskanmakuista tavaraa, tulee helposti äklö olo, krapula kestää vähintään kokonaisen vuorokauden jos juo enempi, vie unet, aiheuttaa alakuloisuutta jne.

Sen vielä ymmärrän, että joku tulee riippuvaiseksi vaikka Imovanesta, mutta että alkoholista...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just sen krapulan takiahan siitä tullaan riippuvaiseksi.

Kun on ihan hirvee krapula niin pakkohan sitä on vähän loivennella ja siitähän se taas lähtee ja seuraavana päivänä on taas hirvee krapula ja kun sitä vähän loiventelee jne

Itse en kyllä krapulassa saisi kurkusta alas kuin kylmää kraanavettä. Alkaa oksettamaan jo ajatuskin, että krapulassa alkaisi juomaan kaljaa tai viinaa.

Joka vklp kun vähän aikaa ryyppää, se paska olo jatkuu seuraavaan perjantaihin asti, vaikka krapula olisikin jo ohi. Alkoholilla saa taas mielialan kohoamaan ja kierre jatkuu.

Vierailija
22/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistit juo oikeastaan vain pitääkseen krapulan poissa.

Oikeilla alkoholisteille ei mitään krapuloita ole. Amatöörien asioita.

Niinhän minä kirjoitinkin, juodaan siksi että krapula pysyy poissa. Eli eihän sitä krapulaa silloin pääse tulemaan missään vaiheessa.

Sitä krapulaa ei tule siis ollenkaan, missään vaiheessa. Siksi siihen ei tarvitse juoda. Alkoholisti juo, koska saa siitä mielihyvää ja haluaa tehdä sitä, ei poistaakseen krapulaa. Ota nappi, bentsoja.

No miksi ihmeessä kukaan on riippuvainen alkoholista jos se tuottaa pelkkää mielihyvää? Enempi tuo sopii viihdekäytön määritelmään.

Oot kyllä sitkeä sissi jos pystyt juomaan vaikka kolme viikkoa putkeen ilman että tulee krapulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ou mai gaad mä en ymmärrä mix joku ottais syövän? Niiku onx ne tyhmii, eihän se oo hauskaa ja siihehän voi kuolla? Ja siis en tajuu tyyppei jotka menee pyörätuoliin. Eix oo niiqu helpompi kävellä?!

Vierailija
24/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholistit juo oikeastaan vain pitääkseen krapulan poissa.

Oikeilla alkoholisteille ei mitään krapuloita ole. Amatöörien asioita.

Niinhän minä kirjoitinkin, juodaan siksi että krapula pysyy poissa. Eli eihän sitä krapulaa silloin pääse tulemaan missään vaiheessa.

Sitä krapulaa ei tule siis ollenkaan, missään vaiheessa. Siksi siihen ei tarvitse juoda. Alkoholisti juo, koska saa siitä mielihyvää ja haluaa tehdä sitä, ei poistaakseen krapulaa. Ota nappi, bentsoja.

Mä otin jo ilta bentsot.

Vierailija
25/25 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ihmettelen usein samaa. Kai se johtuu osittain geeneistäkin, itsestäni olisi ainakin ihan mahdoton tulla alkoholista. Se on pahaa ja alkaa vaan väsyttää. Mieluummin juon kahvia. Nuorena olen ottanut paljonkin ja oma mieheni juo joka ikinen viikonloppu ja lomatkin, mutta mun ei vaan koskaan tee mieli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä