Uskallanko tilata ambulanssin?
Kirjoittelen tänne siltikin, vaikka tuntuu todella pahalta ja en tiedä, mitä enää edes teen.
Kommentit (21)
Sipilä on pilannut sunkin elämän samalla tavalla kuin minun?
Veikkaan et jos tänne kirjottelet, niin ambulanssille ei ole tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Jouduitko elämäsi ensimmäistä kertaa röihin, vai mikä on?
hihi ;)
Vierailija kirjoitti:
Ambulansseja ei voi tilata
Mitenkäs ne sitten saa tulemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jouduitko elämäsi ensimmäistä kertaa röihin, vai mikä on?
hihi ;)
Sydän ei ole nyt kunnossa.
Oletko akuutissa itsemurhavaarassa? Siinä tapauksessa kannattaa soittaa ambulanssi tai mennä päivystykseen ja tehdä selväksi että jos et saa apua niin kuolet. Oletko kokeillut soittaa kriisipuhelimeen?
Kysy aina AV:lta ennenkun tilaat ambulanssin. Olet oikealla tiellä. Ota rohkeasti seuraava askel.
Ap, jos olet itsetuhoisissa ajatuksissa, se ambulanssi on pakko uskaltaa tilata.
Kyllä se tilaamista on, kun soittaa hätäkeskukseen.
Älä välitä tökeristä saivartelijoista.
Ehdottomasti soitat ambulanssin ja jos eivät suostu lähettämään niin taksilla päivystykseen! Ei kannata leikkiä hengellään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä mitenkään jos hätäkeskus ei pidä ambulanssin lähettämistä välttämättömänä. Kuulostaa hiukan sille että et sitä tarvi välttämättä kun ehdit hyvin keskustella av-llä.
Vierailija kirjoitti:
Kysy aina AV:lta ennenkun tilaat ambulanssin. Olet oikealla tiellä. Ota rohkeasti seuraava askel.
Kyllä minä tiedän, että olen typerä kysyessäni täältä. Aika iso kynnys kuitenkin on soittaa apua.
Ei elämästä selviä hengissä, ei edes muiden kengissä.
hihi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä mitenkään jos hätäkeskus ei pidä ambulanssin lähettämistä välttämättömänä. Kuulostaa hiukan sille että et sitä tarvi välttämättä kun ehdit hyvin keskustella av-llä.
Kuulostaa kyllä. Tiedän, että mieheni on ensihoitajana ja se vielä tuntuu pahemmalta.
Suositan että taksilla tai omalla kyydillä vaan päivystyksen ovelle. Säästetään lanssi esim tukehtuville ja sydänkohtauksen saaneille. Vaivaasi lainkaan vähättelemättä, mutta jos itse pääset vain ovelle asti, säästetään lanssia.
Miksi aina pitäis olla kyse psyykkisestä ongelmasta? Itsellä meinas kai pumppu pettää viime talvena häirinnän vuoksi.
Minkä tyyppisestä asiasta in kyse? Entä jos soittaisit alkuun johonkin päivystävään terveyspalvelunumeroon, eikös ne ole auki aina...?
Esim tossa helsingin, en toki tiedä missä asut... https://www.hel.fi/sote/fi/palvelut/palvelukuvaus?id=4081 mutta eiköhän muissakin kaupungeissa ole tuollainen.
17
Vierailija kirjoitti:
Minkä tyyppisestä asiasta in kyse? Entä jos soittaisit alkuun johonkin päivystävään terveyspalvelunumeroon, eikös ne ole auki aina...?
Jos todella ajattelee että ei kykene mennä päivystykseen suoraan esim. taksilla voi hyvin soittaa myös hätäkeskukseen.