Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sellaisia ihmisiä joista ei uskoisi että on neitsyys tallella?

Vierailija
01.04.2018 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

/y6 kirjoitti:

Nuorempana naiset eivät olleet kiinnostuneet. Nyt ne juoksisivat perässäni mutta on jo myöhäistä.

Biologinen junanne meni jo :)

Niin katoaa elämästä kaikki. Naiset, pilkut ja pisteet.

Vierailija
22/26 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on tosi paljon. Niin miehiä kuin naisiakin. Jos joku on täyttänyt 30 ja neitsyys on tallella niin tuskin se enää meneekään. Joskus on mulle käynyt niin, että tyttö kertoi, ettei ole tussusta neitsyt mutta toinen reikä on....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaanko minä?

Olen ulkoapäin tavallisen näköinen. En rikas tai menestynyt. Ikää jo lähemmäs 40, näyttänen hieman nuoremmalta. Etuina on keskustelutaito, huumori, käytöstavat ja kaveripiiri jonka kautta tapaan paljon ihmisiä.

n. kaksvitosena eräs kauneuskilpailuihinkin osallistunut nainen päätti kaveripiirin poikuusepäilyt lopullisesti pyytämällä treffeille. Olen käynyt parin muunkin naisen kanssa treffeillä, heidän aloitteistaan. Lisäksi minulla on paljon naispuolisia kavereita, joten kaikki olettavat että sutinaa on kuitenkin.

No ei ole. Seksuaalinen kokemattomuus on minulle peikko, en halua tuottaa naiselle pettymystä. Siksi lupaava alku jää sellaiseksi.

Vierailija
24/26 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi syömishäiriömenneisyys voi aiheuttaa sen ettei ole parisuhteita takana :(

Vierailija
25/26 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni. Objektiivisesti komea akateeminen muusikko, joka edelleen sulattaa naisten sydämiä sitä itse tajuamatta. Oli 38 kun menimme yhteen, ja ensitiimellyksessä tunnusti olevansa neitsyt. Olin pudota sängystä, mutta en enää ihmetellyt miksi hän suutelee suu kokonaan auki. :D

Vierailija
26/26 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nostat näitä ketjuja?

Ei se aikuisen neitsyys/poikuus ole niin ihmeellinen asia. On 20-, 30-, 40-vuotiaita kokemattomia ja sitäkin vanhempia. Ihan tavallisia ihmisiä he silti ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän