Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkeä "ystävä"

Vierailija
01.04.2018 |

Olen huomenna menossa lapsien kanssa yöksi ystävälleni. Äsken tuli viesti, että olisi kiva, jos ottaisimme omat lakanat mukaan. Todella kummallinen pyyntö, eikö ystävälläni ole mitään emäntävaistoa? Kyllä sen pitäisi tarjota lakanat, jonka luona ollaan. Kohta varmaan pyytää ottamaan omat ruuatkin mukaan? Perusteli pyyntöään sillä, että on viime aikoina ollut mielenterveysongelmien takia rankkaa eikä oikein jaksaisi pestä ylimääräistä pyykkiä. Miten se masennus muka pyykkikoneen käytön estää? Ei se ole rankkaa, ei siinä itse mitään tarvitse tehdä, sen kun vaan painaa nappia. Tuo masennus kuulostaa kyllä tekosyyltä laiskottelulle...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä tässä olet sinä, joka et ajattele asiaa ystäväsi kannalta

Vierailija
2/14 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkäpä mutta itse tarjoudun aina tuomaan omat lakanat ja pyyhkeet jos menen yökylään. Ei se pesukone nyt itsestään petaa niitä lakanoita sänkyyyn ja ota pois ja laita kuivumaan jne. Meillä käy säännöllisestinyövieraita ja joskus olen kyllästynyt pesemään lakanapyykkiä varsin turhauttavaa jos yöpyvät vain yhden yön. Miten vaikeaa sulle on viedä omat lakanat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko se muka reilua, että minun pitää pyykätä ylimääräisiä lakanoita, koska kaveri pyysi kylään? Kohta varmaan joudun tiskaamaan astiatkin joita siellä käytämme..

Vierailija
4/14 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tukit toisen luo vaivaksi yökylään kun selvästi osoittaa että on väsynyt? Idiootti.

Vierailija
5/14 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli tosi huono.

Vierailija
6/14 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kovaa peet:tä.

Porvoossa, porataan, persees..

Vierailija
7/14 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko se muka reilua, että minun pitää pyykätä ylimääräisiä lakanoita, koska kaveri pyysi kylään? Kohta varmaan joudun tiskaamaan astiatkin joita siellä käytämme..

Mikä uusavuton sinä olet? Onpa kamalaa jos joutuu vähän tiskaamaan? Meet ilmaiseen täysihoitoon lastesi kanssa? Niillä ei tietenkään ole isän puoleista apua? Jos joku on törkeä, niin sinä.

Vierailija
8/14 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on lapseton, kyllä hänellä on paljon enemmän aikaa kotitöille kuin minulla.. En ymmärrä, miten olette ystäväni puolella! Hän tässä on epäkohtelias.

Vierailija
9/14 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan aina omat lakanat mukaan, koska se on ihan kohteliasta. En mene yökylään passauttamaan itseäni.Ap tässä on tyhmä ja ymmärtämätön eikä  ole edes ystävä tuolle jonka luokse on menossa yökylään.

Vierailija
10/14 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanoiden ja pyyhekiden mukaanottaminen on ihan peruskäytöstapoja. Sinulla Ap ei selkeästi niitä ole. 

Vierailija
11/14 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyytäisin jonkun meille yökylään, niin suorastaan ihmettelisin jos joku tois omat lakanat tai pyyhkeet.

Pidän myös huolen että jääkaapissa on normaalia suurempi valikoima esim. aamupalalle jne.. ihme porukkaa täällä.

-ei ap

Vierailija
12/14 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ette mee hotelliin? Porvoossa on monia kivoja hotelleja 😊.

Vierailija
13/14 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu tosiaan jo peruskäytöstapoihin ihan itse tarjoutua ottamaan omat lakanat ja pyyheet mukaan.

Vierailija
14/14 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, juuri näin. Peruskäytöstavat kunniaan: omat liinavaatteet ja pyyhkeet mukaan. Se on lähtökohta. Poikkeustapauksissa, jos käydään usein puolin ja toisin vierailulla, voidaan sopia, ettei liinavaatteita tarvitse tuoda.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä