Kiva nimi kissalle? Kuvaus viestissä
Rescue-kissa varattu. En oikein pidä sen alkuperäisestä nimestä ja ajattelemani nimi ei oikein sovikaan tuolle kissalle, on liian lepsu. Se on vähän arka vielä, mutta antaa silittää. Sellainen vähän kilpparimainen tyttö, keltaisen ja harmaan sävyjä turkissa. Kissalla on luonnetta, joten nimessäkin pitäisi olla luonneta, mutta haluaisin, että nimestä selviää heti että on tyttökissa. Miisa on se nimi, mikä on vähän liian lepsu tuolle kissalle. ei jotenkin vain tunnu sen nimeltä. Olin ihan varma, että kissani on Miisa, mutta nyt se tuntuukin huonolta. Kissan virallinen tämän hetkinen nimi on sama kuin eräällä entisellä työkaverilla harjoittelupaikassa, josta en pitänyt yhtään, joten siksi se ei ole hyvä. Saisi olla aika lyhyt ja helposti sanottava. Mira oli myös mielessä, mutta ei, sekään ei tunnu tuon kissan nimeltä.
Kommentit (198)
Vierailija kirjoitti:
Bastet -kissajumalatar
Tämä kuulostaa aika ihanalta. Eikä ole tullut vastaan kyllä aiemmin. ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bastet -kissajumalatar
Tämä kuulostaa aika ihanalta. Eikä ole tullut vastaan kyllä aiemmin. ap.
Egyptiläinen jumalatar, tuli vain mieleen kun Egyptiläisille kissat olivat pyhiä :)
Vierailija kirjoitti:
Pirjo ja Matti Bergström
Olin tulossa ehdottamaan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Pirjo ja Matti Bergström
Hih, minulla on ollut kunnia tava Pirjo Bergström livenä ehkä noin vuosi ennen kuolemaansa, oli samassa hotellissa ja siinä terassilla juteltiin, meitä oli vähän isompi porukka erään tapahtuman vuoksi. Oikein miellyttävä ihminen. Hänen mukaansa voisi nimetäkin. ap
Nami
Nekku
Pilke
Latte
Mokka
Nappi
näkki
Bora
Meillä on kaksi löytökissaa ja kastettiin uudestaan kun edelliset nimet olivat vähän oudot. Hyvin ovat nimensä oppineet, tosin tulivatkin juuri luovutusikäisinä. Sinun kissasi kuulostaa Pepiltä:)
Bastet -kissajumalatar
Neith- sodan ja alkumeren jumalatar
Nut- taivaan jumalatar