Nyt meni verkkokauppa.com boikottiin
-Jonosta on poistettu henkilöitä, kun olemme aukottomasti voineet todentaa, että jonotuksen pelisääntöjä on rikottu. Kaikkiin havaittuihin ongelmatilanteisiin on puututtu paikan päällä, kun niitä on huomattu vartijoiden toimesta. Paikalla ollut henkilökunta on parhaansa mukaan puuttunut kaikkiin havaittuihin epäkohtiin, kommentissa kerrotaan
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201804012200849910_u0.shtml
”Aukottomasti”, ”parhaaansa mukaan”.
Verkkokaupan jonoissa siis vahvin määrää ja naiset ja lapset saa jäädä ilman.
Toivottavasti Amazon tulee ja hävittää konkurssiin koko verkkokauppa.comin
Kommentit (50)
Onko tämä verkkokauppa.comin mielestä turvallista jonottamosta.
Viimeisimmässä tapauksessa ainakin kyse oli siitä ettö bussilastillinen venäläisiä kiilasi röyhkeästi koko jonon ja paikalle kutsuttiin poliisi. Tämäkin tosin tapahtui vasta kun venäläiset alkoivat uhkailemaan järjestysmiestä.
V enakkoja ei jonotusnumeroilla aisoihin laiteta. Rynnivät jokatapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku viitsii ajaa ensin 1,5h ja vielä sen päälle jonottaa 9h pakkasessa satasen alennuksen takia? Aikakin on rahaa.
Työttömälle aika ei ole rahaa
Onko työttömyyskorvauksia saavalla varaa ostaa jotain Verkkokaupasta tmv.
Onhan siellä "vain 30kpl!!!"-tarjouksia parinkympin tavaroistakin.
Kyllä ne trokarit niitäkin hamstraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, mikä tuossa on verkkokaupan vika? Itse kyllä käynyt pari kertaa, enkä nähnyt sitä mitenkään edullisena joitain tarjouksia lukuunottamatta. Mutta ihmiset etuilevat, jotkut alkavat riehumaan ja tarvitaan järkkäriä - mitäs kauppa sille voi?
Kauppahan sille juuri voi jakamalla vuoronumerot
Siis...miten tämä toimisi? Joku hakisi jonotusnumeron kaksi kuukautta ennen avajaisia ja palaisi avajaisiin. Vai jaettaisiinko jonotusnumerot jonain tiettynä päivänä, jolloin ihmiset jonottaisivat paniikissa jonotusnumeroita?
Vierailija kirjoitti:
Miksei ihmisille jaeta vuoronumeroita sitä mukaan kun tulevat jonottamaan. Sisälle pääsee omalla vuoronumerolla. Onhan se vähän hidasta, mut eipähän kukaan etuilisi. Sit kun pahin ruuhka on ohi pääsee vapaasti sisään.
Enkä nyt tarkoita että kaupassa käydään yksi kerrallaan, vaan heti kun numero 1 on näyttänyt numeronsa niin välittömästi nro 2 jne..
Ja sekö estää sen että jonottamiseen suostumattomat, eivät yrittäisi sisään väärän numeron vuorolla? Kauppojen irtotiskeilläkin on silloin tällöin tilanteita, että samaa numeroa on muka kaksi, eli joku kyttää jonossa ja jos joku ei heti vastaa huudettuun numeroon, niin hän yrittää "varastaa" tämän vuoron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä, mikä tuossa on verkkokaupan vika? Itse kyllä käynyt pari kertaa, enkä nähnyt sitä mitenkään edullisena joitain tarjouksia lukuunottamatta. Mutta ihmiset etuilevat, jotkut alkavat riehumaan ja tarvitaan järkkäriä - mitäs kauppa sille voi?
Siis...miten tämä toimisi? Joku hakisi jonotusnumeron kaksi kuukautta ennen avajaisia ja palaisi avajaisiin. Vai jaettaisiinko jonotusnumerot jonain tiettynä päivänä, jolloin ihmiset jonottaisivat paniikissa jonotusnumeroita?
Kyllähän tuo varmaan vähentäisi jonotusongelmaa. Kun jonoa lakaa kertyä, niin jonoon tuleville annettaisiin numerolappu ja kun ovet aukeaa, niin ovella valvottaisiin että ei tulla sisään ilman lappua tai lapulla jossa on suurempi numero kuin missä numerossa jonoon sisääntulo on menossa.
Varmasti joku yrittäisi silti etuilla ja jono pysäytyisi kuin näitä etuilioita estetään pääsemästä sisään.
Onneksi etuilijat poistettiin. Näissä Verkkokaupan uusimman myymälän avajaisista on jo nähty todella paljon huvittavia tilanteita kuten viimeksi se hamstraus jossa yritettiin saada mahdollisimman paljon edullisia tuotteita itselle
Miksi tästä ketjusta on ihan maltillisia kommentteja poistettu?
Vierailija kirjoitti:
Jaa, jäikö ämpäri saamatta....
Itse sain viidelläkympillä kahdensadan euron aktiivisuus rannekkeen. En tosin jonottanut, mutta menin paikalle heti kun aamun jono oli vetänyt sisään. Tais jäädä kuusi pakettia laariin kun nappasin omani. Tuolloinkin siinä oli joku pieni selkkaus, kun joku ilmaisesti haki jo toista tuotetta kun oli heittänyt edellisen lastin autoon.
Miten kaupan sitten pitäisi tilanteesa toimia? Päästää kaikki naiset ja lapset jonon ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoronumeroa kaikki sitten jonottaa kiltisti ettei etuilua synny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoronumeroa kaikki sitten jonottaa kiltisti ettei etuilua synny?
Etuilijat yrittivät jonon ohi sisään. Ihan saman olisivat varmaan tehneet, vaikka jonoon olisi jaettu numerolaput. Sitten olisi vielä ne selittelijät, joilta olisi muka lappu kadonnut tai otettu väkisin pois. Tai sitten tappelu siirtyisi ovelta jonoon, kun etuilijat yritätisivät viedä lappuja jonon kärjestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Numerot jaettaisiin netissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonotusnumerot jaettaisiin jonoon saapumisjärjestyksessä. Eli esimerkiksi vartiointiliikkeen työntekijät tulisivat pari vuorokautta ennen avajaisia paikalle heti kun ensimmäiset jonottajat tulisivat niin he menisivät antamaan näille numerolapun jolla he pääsevät ensimmäisinä sisään. Ja näin vaikka 50 ensimmäiselle, jotka saisivat rauhassa tehdä ostoksensa ennen kun muut asiakkaat pääsevät sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku viitsii ajaa ensin 1,5h ja vielä sen päälle jonottaa 9h pakkasessa satasen alennuksen takia? Aikakin on rahaa.
Mitin ihan samaa. Eli polttoainekulut noin 20€ vähintään ja sitten jos laskee vapaa-ajalleen jotain tuntihintaa niin tappiolle jäi. Olen aina ihmetellyt kuinka joku jaksaa jonottaa tuollaisessa tilanteessa. Ennemmin teen yhdeksän tuntia töitä ja ostan tienaamillani rahoilla sen tuotteen. Ja huvittavaa oli, ettei nainen saanut koko pleikka. Eli hän hassasi bensarahat ja 12 tuntia aikaa. Kyllä ihmiset on sitten tyhmiä.
Kyllä saa asiakkaat katsoa peiliin! Jos asiakkaat käyttäytyisivät kunnolla, niin mitään ongelmaa ei olisi. Kauppa voi tässä tilanteessa tietysti siirtää ohittelijat jonon hännille tai poistaa liikkeestä kokonaan, jos eivät kerran osaa käyttäytyä. Tai jakaa niitä vuoronumeroita... Ja kaikki tämä vaiva sen vuoksi, että jotkut ei vaan ota toisia ihmisiä huomioon yhtään. Opettakaa nyt hyvät ihmiset lapsillenne peruskäytöstavat ja noudattakaa niitä itsekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonotusnumerot jaettaisiin jonoon saapumisjärjestyksessä. Eli esimerkiksi vartiointiliikkeen työntekijät tulisivat pari vuorokautta ennen avajaisia paikalle heti kun ensimmäiset jonottajat tulisivat niin he menisivät antamaan näille numerolapun jolla he pääsevät ensimmäisinä sisään. Ja näin vaikka 50 ensimmäiselle, jotka saisivat rauhassa tehdä ostoksensa ennen kun muut asiakkaat pääsevät sisälle.
Suloista<3
Onko työttömyyskorvauksia saavalla varaa ostaa jotain Verkkokaupasta tmv.