Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se niin v*tun vaikeaa kaupassa laittaa se kapula niiden ostosten taakse liukuhihnalla?

Vierailija
01.04.2018 |

Mikä siinä on niin hankalaa?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän niitä ajattelemattomia moukkia Suomenmaahan mahtuu. Heti perässä hyvnänä kakkosena ne takanani jonossa olevat koripinon omijat, vaikka vielä tyhjennän omaa koriani hihnalle. Hitto mitä pällejä, oikeesti, mikä vika voi olla päässä ettei ymmärrä ajatella mitään muuta kuin itseä?

Joo tätä koripinon omimista on käsittämätön myös ymmärtää. Mikä logiikka? Nostat täyden korin siihen ja noin 30 sec kuluessa joudut nostamaan sen taas pois siitä. Ihmiset on kyllä välillä tosi ajattelemattomia..

Vierailija
42/51 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltalehdessä oli kysely, että kenen kuuluu laittaa kapula. 60% oli sitä mieltä, että takana jonossa oleva laittaa sen ennen omia ostoksiaan.

Minun logiikallani edellä oleva merkiksi siitä, että hän on valmis ja seuraava voi aloittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on sen edellä menevän tehtävä laittaa se kapula. Pari kertaa olen kuullut, kun kassahenkilö on näin kertonut, kun hihnalla on tullut "tappelu" kapulasta. Eli siis omien ostosten perään kuuluu laittaa se kapula. Kaikki itsekkäät laiskat juntit eivät tietenkään sitä silti laita.

Vierailija
44/51 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laitan sen kapulan siihen kohtaan, johon haluan lopettaa maksamisen. Jos edelläolija haluaa maksaa minunkin ostokseni, niin olkoon hyvä vain.

Vierailija
45/51 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan yleensä kapulan ostosteni eteen ja usein myös ostosteni taakse, kun se ostosten ja kapuloiden laittaminen vaan menee minulta vauhdilla.

Nyt olen päässyt niskaan hönkäilijöistä ja kärryillä tökkijöistä eroon (mahtavaa) kun laitan kapulan ostosteni taakse ja jätän reilusti pari metriä tyhjää tilaa ostosteni ja kapulan väliin. Aina joku hösääjä alkaa siirtelemään kapulaa lähemmäksi ostoksiani niin siirrän kapulan vain rauhallisesti taaksepäin. Kapuloita rattaisiin hösääjille!

Vierailija
46/51 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita itse, sillähän homma on hoidettu, kapulat ennen ja jälkeen ostostesi, ei tarvitse täällä valittaa, idiootti.

Vierailija
47/51 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kapulan silloin, kun takanani on joku. Mikäli joku tulee myöhemmin taakse, laitan harvemmin kapulaa. En edes välttämättä huomaa tulijaa, koska olen niin ajatuksissani.

Vierailija
48/51 |
27.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette käy kaupassa jossa on itsepalvelukassat?

Vierailija
49/51 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä halua mihinkään saastaiseen kapulaan koskea, tiedä vaikka saisi noron.

Kultapieni, se noro voi vaania myös ostoskärrysi kahvassa

Vierailija
50/51 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin joskus lappaa omia ostoksia ihan pokalla naamalla suoraan jonkun toisen ostoksien jatkoksi, kun ei laittanut sitä kapulaa ja muutenkin toimi pirun hitaasti ruuhkassa. :-) musta kuuluu hyviin tapoihin laittaa se kapula, sitä vartenhan se on että ostokset pysyy erillään ja seuraava voi alkaa lastaamaan omiaan kun tietää paljon on tilaa jäljellä hihnalla.

Miksi? Nopeuttiko tämä pokalla tehty älykäs oivallus jotenkin tilannetta?

Vierailija
51/51 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat vaan ne omat ostokset siihen päälle suoraan, niin homma selviää.

Myyjäkin joskus laittaa seuraavan ostokset suoraan päälle samalle kaistalle sanomatta mitään. Aion alkaa pakata niitä kassiini vastaisuudessa.  Halpaa kamaa.

Joskus laitan puomin, joskus en.

Tämä ongelmahan ratkeaa tulevaisuudessa sillä, että jokainen tilaa ostokset netistä eikä tarvitse nähdä ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme