Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amerikkalainen julkkis vastasi twitter viestiini. Nyt olen sitten ihastunut

Vierailija
01.04.2018 |

Näyttelijä siis kyseessä.Tiedän olevani idiootti, mutta minkä se hölmö tunteellensa mahtaa. Voitte haukkua minua ihan vapaasti, ehkä se palauttaa tämän todellisuutta pakoilevan hölmön takaisin maan päälle.😳

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mulla kävi sama juttu. Kiittelin erästä näyttelijää roolityöstään ja hän vastasi kiitteli kohteliaasti.

Olipa huomioitu olo ja perhosia kuhisi vatsassa jonkin aikaa. Ihastus meni ohi, mutta hyvä mieli jäi.

N45

Vierailija
22/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla todellisessa elämässä jonkunlainen tunnetyhjiö? Tai onko sinulla todellisessa elämässä vaikeuksia esim. lähestyä vastakkaista sukupuolta? Pelkäätkö tulevasi torjutuksi?

Näissä tapauksissa ainakin on ihan luonnollista ihastua johonkin saavuttamattomaan. Kyllä se ohi menee. Joku päivä vielä naurat itsellesi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Mulla kävi sama juttu. Kiittelin erästä näyttelijää roolityöstään ja hän vastasi kiitteli kohteliaasti.

Olipa huomioitu olo ja perhosia kuhisi vatsassa jonkin aikaa. Ihastus meni ohi, mutta hyvä mieli jäi.

N45

Kiitos asiallisesta vastauksesta! Toivottavasti minullakin menee tämä typerä ihastuminen ohi. Ap

Vierailija
24/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näitä tällaisia kun ei sitten nimeä edes voida sanoa, olisit vaan hiljaa. Joo, ei voi mitään että provosoiduin..😁

Vierailija
25/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla todellisessa elämässä jonkunlainen tunnetyhjiö? Tai onko sinulla todellisessa elämässä vaikeuksia esim. lähestyä vastakkaista sukupuolta? Pelkäätkö tulevasi torjutuksi?

Näissä tapauksissa ainakin on ihan luonnollista ihastua johonkin saavuttamattomaan. Kyllä se ohi menee. Joku päivä vielä naurat itsellesi :)

En ole ollut koskaan suosittu miesten keskuudessa, joten olet ihan oikeassa. Kiitos vastauksestasi! Ap

Vierailija
26/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanon vielä,että kyseessä ei todellakaan ole mikään megajulkkis, kaukana siitä. Kyseinen näyttelijä oli eräässä 80-luvun suositussa elokuvassa, nykyään vähän kulttimaineessa olevassa. Ap.

Yksin kotona?

Vierailija
27/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina näitä tällaisia kun ei sitten nimeä edes voida sanoa, olisit vaan hiljaa. Joo, ei voi mitään että provosoiduin..😁

Tuskin tässä on kyse siitä, että aloittaja haluaisi jotenkin erityisesti salata tämän julkkiksen henkilöllisyyden. Varmaan hän haluaa salata omansa. Oletan, että nämä tviitit ovat julkisia.

Vierailija
28/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näitä celebrity crusheja on usein, menevät sitten ohi aikanaan. Nytkin on parhaillaan ihastus päällä. Ja mulle riittää ihan jonkun sarjan katsominen kun ”rakastun” johonkin näyttelijään. Mukavia harmaan arjen piristäjiä 😊

Vierailija
29/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hugh Grant siis.

Vierailija
30/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttelijä siis kyseessä.Tiedän olevani idiootti, mutta minkä se hölmö tunteellensa mahtaa. Voitte haukkua minua ihan vapaasti, ehkä se palauttaa tämän todellisuutta pakoilevan hölmön takaisin maan päälle.😳

Päivän eka aprillipila.

Vierailija
31/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah muistan kun fanitin muutamia vuosia sitten yhtä tubettaja todella paljon ja hän vastasi molempiin twiitteihin jotka hänelle lähetin 😂❤️ oli aivan mahtava tunne kun sai ns henkilökohtaisen yhteyden toiseen

Vierailija
32/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ymmärrä miksei sitä nimeä voi kertoa?

Vierailija
33/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisilla on hyvä maine tähtien keskuudessa siksi etteivät juorua. Älä sinäkään aloita.

(vaikka aprillia tarinasi onkin..)

Vierailija
34/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumiset ovat elämän suola. Joskus on ihanaa olla hullaantunut niin kuin teinityttö. :)

Vierailija
35/36 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla on hyvä maine tähtien keskuudessa siksi etteivät juorua. Älä sinäkään aloita.

(vaikka aprillia tarinasi onkin..)

Ei ole valitettavasti aprillia, olisikin. Miksi tarinani olisi niin epäuskottava,että et usko. Kuten sanoin, kyseinen näyttelijä ei ole enää mikään hirveän kuuluisa. Ap

Vierailija
36/36 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme