Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritän laihduttaa, onko järkeä näissä syömisissä?

Vierailija
01.04.2018 |

Aamulla pari kananmunaa keitettynä/paistettuna, hedelmä, kermakahvi
Päivällä kalaa eri tavoin, kasviksia reilusti
Illalla lihaa, kasviksia, ehkä perunaa tai makaronia
Vielä ennen nukkumaan menoa kaakaota täysmaitoon tehtynä, ruisleipä tai näkkäri voilla ja juustolla ja rehuja jos on.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt kyllä ihan järkevästi. Jos laihdutusta ei tapahdu, tee muutoksia.

Vierailija
2/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laihtuisi tuolla. Liikaa ruokaa ylipäätään ja paljon hiilihydraatteja. Mutta sehän tietysti vaikuttaa mistä painosta lähdet ja miten isoja annokset on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevästi?!

Kaakao, maito, hedelmät, peruna, riisi, ruisleipä= sokeria

Vierailija
4/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihtuakseen pitää syödä vähemmän kuin kuluttaa.

Vierailija
5/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en laihtuisi tuolla. Liikaa ruokaa ylipäätään ja paljon hiilihydraatteja. Mutta sehän tietysti vaikuttaa mistä painosta lähdet ja miten isoja annokset on.

Hiilareita tossa on kyllä tosi vähän.

Vierailija
6/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok :D

Vierailija
7/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eihän hedelmissä, perunassa, makaronissa, maidossa ja leivässä hiilareita ole, eihän?!

Vierailija
8/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu määristä. Paljonko perunaa, leipää ja hedelmiä?

Vierailija
9/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkevästi?!

Kaakao, maito, hedelmät, peruna, riisi, ruisleipä= sokeria

Onko sulla luetun ymmärtämisen vaikeutta??

Vierailija
10/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmien sokeri ei ole vaarallista tai epäterveellistä.

Ja tuossa ei todellakaan ole "liikaa ruokaa",vaan hyvin maltillisesti. Kyllä tuolla pitäisi laihtua ja pysyä normaalipainoisena itse kukin,ellei ole 145cm/40kg ja makaa sängyssä kokoajan.

Vierailija
11/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eihän hedelmissä, perunassa, makaronissa, maidossa ja leivässä hiilareita ole, eihän?!

Onhan niissä hiilareita, mutta ap syö niitä vain vähän.

Vierailija
12/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuossa ei todellakaan ole "liikaa ruokaa",vaan hyvin maltillisesti. Kyllä tuolla pitäisi laihtua ja pysyä normaalipainoisena itse kukin,ellei ole 145cm/40kg ja makaa sängyssä kokoajan.

Hedelmien sokeri on muuten se sokeri, joka aiheuttaa rasvamaksaa.

Vierailija
13/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok :D

Vierailija
14/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedelmät on luonnon omia karkkeja. Vai miksi luulet, että ne maistuu makealta? Tai miten kuvittelet elimistön osaavan erottaa tuleeko sokeri hedelmistä vai suoraan pussista?

Vierailija
15/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten on. Onneksi sitä on hedelmissä niin vähän, että syömällä tuoreita hedelmiä ei helposti saa liikaa sokeria, joten niitä voidaan aivan hyvin pitää terveellisinä. Mehut ja kuivatut hedelmät onkin sitten toinen juttu.

Aloituspostauksesta on mahdoton sanoa laihtuuko sillä, koska ruuan määrä on ratkaiseva tekijä.

Vierailija
16/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten on. Onneksi sitä on hedelmissä niin vähän, että syömällä tuoreita hedelmiä ei helposti saa liikaa sokeria, joten niitä voidaan aivan hyvin pitää terveellisinä. Mehut ja kuivatut hedelmät onkin sitten toinen juttu.

Aloituspostauksesta on mahdoton sanoa laihtuuko sillä, koska ruuan määrä on ratkaiseva tekijä.

Tuoreita hedelmiä ei Suomessa saa kuin syksyllä omenoita.

Vierailija
17/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niissä hiilareita, mutta ap syö niitä vain vähän.

Suositeltu päivä annos ylittyy jo yhdestä ruisleivästä.

Vierailija
18/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaakaon jättäisin pois, samoin kerman vaihtaisin maitoon. Kokeile juoda vihreää teetä iltaisin, itse olen jäänyt ihan koukkuun.

Paistettuun kananmunaan tulee myös pistorasvan takia helposti ylimääräisiä kaloreita.

Vierailija
19/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita syömisesi johonkin ns. kalorilaskuriin, jos näet paljon todella syöt ja paljon sinun pitäisi syödä laihtuaksesi. Itse listassani huolestettu tyydyttyneiden rasvojen määrä ja ja tyydyttymättömien rasvojen puuttuminen eli kolesterolisi saattaa hipoa pilviä.

Vierailija
20/52 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hedelmien sokeri on muuten se sokeri, joka aiheuttaa rasvamaksaa.

No itseasiassa ei ole. Fruktoosi kylläkin,mutta ei hedelmien sokeri vaan fruktoosi jota on esim.virvoitusjuomissa.