Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin saanut eilen naisen hiihtoladulta..

Vierailija
01.04.2018 |

Pysähdyin lepäämään täällä eräässä hiihtokeskuksessa latujen risteykseen ja siihen tuli viisikymppinen muodokas ja seksikäs nainen myös. Aloimme jutella ja meillä synkkasi heti todella hyvin. Ehdotin tapaamista illalla jne. Hän ei voinut tulla seuransa takia jota harmitteli paljon moneen kertaan...Hän katsoi silmiin ja antoi kehon kielellä ymmärtää että olisi varmasti halunnut seksiä. Hän kosketti minua ihanasti katsoen silmiin ja kertoi olevansa sinkku jne..Ei voinut erehtyä siitä....Annoin numeroni..saa nähdä soittaako joskus... Asumme tosi kaukana vain toisistamme.. Hän lähti tänään jo pois...kyllä ehti jo halu nousta siinä kun kuvittelin ja harmiiti kun tiesi että.olisi ollut ihanaa seksiä varmasti..

Onko teillä vastaavia kokemuksia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naisetkin ovat aloitteellisia aina joskus, ja hyvä niin. Naiset vain verhoavat sen aloitteellisuutensa, niin että antavat vain ymmärtää että miehen aloitteellisuudelle voisi olla suopea vastaanotto.

M43

Vierailija
2/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vastaavia kokemuksia kenelläkään? Tuossa tilanteessa jo naisen ensimmäinen katse ja olemus säväyttivät minua.. olen kokenut sen joskus aiemminkin.. Se on ihmeellinen juttu. Ja sen jotenkin vaistoaa että olisi nautinnollista tiedossa....

ap`

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä tapasit sen Paloheinänruusun. Olen lykkinyt naista muutaman kerran sukset jalassa ja ilman Pitkäkosken sillan nurkilla isojen kuusten suojassa. Kiihkeää on ollut joka kerta ja mitkä huudot sekä voihkimiset päälliskaupaksi.

Vierailija
4/8 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui minulle Rukan eräällä ladulla ihan oikeasti. Nyt täytyy vain toivoa naisen yhteydenottoa.Voi olla, että jää haaveeksi :)

Onko vastaavia kokemuksia?

ap

Vierailija
5/8 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oikein mitään niin säälittävää sanaparia kuin  "olisin saanut".

Vierailija
6/8 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisin saanut eilen naisen hiihtoladulta.."

Minäkin olisin saanut, mutta neito meni niin lujaa, että en saanut kiinni. Yritin kyllä muna pystyssä minkä suinkin jaksoin lykkiä, mutta rako vain suureni ja suureni. Oli pakko pysähtyä huohottamaan. Harmi, olisi takuuvarmasti saanut muuten.

Vierailija
7/8 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on, minäkin kävin viime kesänä Reeperbahnilla ja heti olisin saanut mutta olisi pitänyt antaa rahaa, miksi?

Vierailija
8/8 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaluaako kirjoitti:

Näin on, minäkin kävin viime kesänä Reeperbahnilla ja heti olisin saanut mutta olisi pitänyt antaa rahaa, miksi?

Jotkut iloluontoiset naiset pitävät tussuaan huvilaitteena ja katsovat näin ollen olevansa oikeutettuja perimään pienen korvauksen laitteen käytöstä. Sitten jotkut perivät vielä lisämaksun pakoputkensa nuohoamisesta ikäänkuin extreme-kokemuksena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän