Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Istuuko teidän muiden lapset sylissä?

Vierailija
01.04.2018 |

Meillä lapsi kyllä pyörii, venkoilee, hyppii, roikkuu, keikkuu, kiehnää, kiipeilee, mönkii ja ties mitä sylissä, mutta enpä muista milloin olisi istunut pientä hetkeä pidempään. Olisi joskus kiva istua lapsi sylissä rauhassa, mutta ei tuo istu.

Eli istuuko teidän muiden lapset sylissä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen on omasi? Meillä 4-vuotias istuu nätisti venkoilematta, on mukava pitää sylissä. Mutta toinen, pari vuotta vanhempi lapsi kiemurtelee, ja tekee kaikkea mitä itsekin mainitsti (ja vielä itse haluaa syliin), on hänen kanssaan sylikkäin istuminen jopa epämiellyttävää.

Vierailija
2/5 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen on omasi? Meillä 4-vuotias istuu nätisti venkoilematta, on mukava pitää sylissä. Mutta toinen, pari vuotta vanhempi lapsi kiemurtelee, ja tekee kaikkea mitä itsekin mainitsti (ja vielä itse haluaa syliin), on hänen kanssaan sylikkäin istuminen jopa epämiellyttävää.

Kolmivuotias on. Haluaa tosiaan syliin ja vielä usein, ja onhan tuo kiehnääminen tavallaan sööttiä, mutta joskus olisi kiva vaan istua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika isokokoinen kohta 9v lapsi, joka tulee vielä syliin ja kiehnäämään. Itsestäni välillä tuntuu jo epämiellyttävälle. Isompi lapsi tulee viereen ja halaa. Tämä on mielestäni mukavampaa. Tuntuu vain, ettei tämä riitä nuoremmalle, vaikka olen hienovaraisesti yrittänyt ohjata tähän suuntaan.

Vierailija
4/5 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2,5v ja 9kk ikäiset lapset. Sylissä istuvat rauhassa lähinnä kipeänä tai äärimmäisen väsyneenä/puoliunessa :D Muuten on juurikin tuota "kiipeilyä ja venkoilua".

Vierailija
5/5 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3v ja 4v todella harvoin malttavat istua sylissä rauhassa. Usein haluaa syliin, istuu max 15sek ja sit joko lähtee pois tai alkaa hyppiminen, kiipeily, venkoilu.

Sitten malttaa jos luetaan vaikka kirjaa. Toinen tilanne on jos ollaan jossain vieraassa paikassa ja vähä ujostuttaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi