Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juha Sipilän vaalimainos puri kohdeyleisöönsä

Vierailija
01.04.2018 |

Äitini - 70-vuotias, esivaltaa pelkäämään kasvatettu (hysteerinen) eläkeläinen oli katsonut Maria Veitolan, jossa Juha Sipilä oli ollut vieraana - itse en ole kyseistä ohjelmaa nähnyt. Äitini kertoi kyyneleet silmissään, kuinka kovia Sipilä on elämässään kokenut, kun hän oli joutunut veistämään poikansa arkun itse ja kuollut poikansa oli soittanut ennen poismenoaan äidilleen.

Äitini kertoi nyt tietävänsä ketä aikoo äänestää ja samalla harmitteli sitä, että asuu väärässä vaalipiirissä. Poliittiset meriitit eivät hänen mielipiteeseensä enää vaikuta, vaan se kova elämänkoulu, jonka Juha on läpi käynyt. (Upposikohan tämä sama miljoonaan muuhun eläkeikäiseen..?)

Huvittavinta tässä on se, että S:n oikeista asioista ei saa uutusoida missään mediassa, mutta hän esiintyy itse viihdeohjelmassa mainostamassa itseään jo ennen vaalikauden alkua...

Vaalithan ovat tulossa - muistakaa se tosiasia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Hitlerkin varmasti oli kiva ja sympaattinen läheisilleen, mutta siihen se sitten jäikin.

Vierailija
2/8 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläiset vielä pilaavat tämän maan tunteellisilla päätöksillään :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

There’s a sucker born every minute.

Kyllä mullekin tuli kyynel silmään siitä mainoksesta, kenellepä ei, lapsen kuolema nuorena on kauhea asia. Mutta ei se ole mikään syy äänestää ketään.

Vierailija
4/8 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisiltä äänioikeus pois.

Vierailija
5/8 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muiltakin poliitikoilta kuollut läheisiä mutta ovat osanneet surra tyylikkäästi revittelemättä toisen muistolla. Eikö mikään ole enää pyhää?

Vierailija
6/8 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummot on symppiksiä, kun ne ovat niin hassuja😚

Vierailija
7/8 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kepun alamäkeä yksi tyyppi pelasta.

Vierailija
8/8 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain otettu lääke auttaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän