Rakkautta vai silmälumetta?
Minulla on ongelma, tai no ei ole... voisi olla, tai on... en tiedä... kerro sinä kun olet lukenut seuraavan.
N. 3 vuotta sitten saavuin nykyiseen työpaikkaani, odotin esikoistani juuri tuolloin joten työsuhde jäi lyhyeksi kun jäin pois, mutta kun palauduin tämä tapahtui.
Olin naimisissa lapseni isän kanssa (nyt eronneet reipas vuosi sitten) kun työsuhde vakinaistui työpaikassani ja jäin sille tielle. Työpaikka oli todella kiva, työkaverit tuntuivat mukavilta jne, avioliitto hieman jo säröili, ei ollut hyvä olla...
Tapasin työkaverini (olkoon hän nyt Kalle) Kallen vilaukselta.. ''Oih, ompas söpö'' ensimmäinen ajatus,
'' EI... sä olet naimisissa, lopeta'' heti perään mut minkäs sille voit... siitä se ihastuminen lähti...
Näin Kallea silloin tällöin, kunnes huomasin että oikein odotin hänen näkemistä, kumpa tietäisin hänestä enemmän.
Jonkusen ajan jälkeen päädyin samalle osastolle töihin ja pääsin kuin pääsinkin työskentelemään hänen kanssaan, ja voi jestas.... pelkkä ulkonäkö ei ollut hyvä, miksi luonteeltaankin ihminen voi olla niin... ihana? ''Oikeastikko?!? sä oot edelleen naimisissa'' Joo antaa olla, se on vaan ohimenevä ihastus kun meil on vaikeeta...
Tuli avioero, sen tuomat tunteiden heittelyt ja ihastuminen jäi unoholaan kaiken muun mukana. Kunnes..
Viime kesänä keräsin kaiken rohkeuteni ja pyysin Kallea drinkille ihan kaveri mielessä. Hänhän tuli ja siitä se juttelu sitten lähti, näimme sillon tällön kahvikupposen äärellä. Pientä kiusoittelua oli ilmassa puolin sun toisin.
Vietimme yhteisen yön, juujuu... uuuuuuh seksiä... kyllä näin se meni (en erottele yksityiskohtia ;) )
Tätä on nyt jatkunut näitä satunnaisia öitä tähän päivään asti. Välillä meidän välit viilentyi ja tuli sanasotaa kun Kalle kertoi ettei halua mitään vakavaa, minä taas olin rakastumassa -> otin askeleen taaksepäin.. Deittailin muita miehiä mutta AINA aina katse kääntyi Kalleen kun hän kysyi kahville ta kysyi kuulumisia tai muutoin osoitti haluaan viettää aikaa minun kanssani, kukaan mies ei saanut minua hänestä luopumaan. Olen kuin orja, joka tottelee kun ei vaan pysty lopettamaan. Vai olenko addikti? Onko Kalle minun huume, jota ei saisi mutta haluan silti omakseni?
Kuitenkin!! etteeeeenpäin...
Meidän välillä ei ole vain seksi, se on jotain muutakin mutta mitä? Hän selvästi pitää minusta, ei hän muutoin kysyisi seuraksi, auttaisi erinäisissä asioissa, viestittelisi muuten vaan, ja kun jokainen tapaaminen ei ole seksiä. Välillä ollaan vaan tosiaan kahvit kourassa nauraen kissavideoita (OI KYLLÄ) Hän vetää lähelle, pitää kädestä. Työpaikalla homma jäätyy muiden läsnä ollessa, onneksi!
Mutta tämä herra on vaikeampi kuin me naiset.... hän on aina askeleen mun ajatuksia edellä, hän pitää tiukasti kiinni suojamuuristaan, todella pahasti pieleen mennyt parisuhde takana ehkä? en tiedä? enkä todellakaan kysy?
Jos kysyn missä mennään, tiedän saavani vastauksen, ettei hän tiedä muutenkan mitä haluaa elämältään.. suutahtaa ja vetää kilven ympärilleen.
Kuinka voin asiaa kysyä? Onko meillä yhteistä tulevaisuutta vai jatkuuko tämä kissahiiri-leikki ikuisesti kunnes Kalle löytää jonkun toisen koska minä, minä olen umpirakastunut tähän mieheen. En pysty päästämään irti ennen kuin hän minut torjuu.
Olenko pähkähullu itseni kiduttaja??
SAIKO KETÄÄN KIINNI MITÄ MÄ HAEN TÄLLÄ?!? :D Anteeksi jos tekstini on sekavaa höpötystä:D
Kommentit (9)
En jaksa lukea, liian pitkä ja sekava aloitus :)
Kunhan pitää sua turvaleluna. Sijassasi ottaisin asiat puheeksi ja miettisin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan pitää sua turvaleluna. Sijassasi ottaisin asiat puheeksi ja miettisin sitten.
Tää on se mitä moneen kertaan oon miettinyt... ja saatat olla hyvinkin oikeassa... miten otan puheeksi moisen? Kuitenkaan en halua riitaa, tai pahaa mieltä.. tiedän että se joka tässä voi loukkantua ja haavoittua eniten olen minä itse... mutta siltikin.
Kannattaa miettiä mitä oikeasti miessuhteiltasi haluat ja sitten selvittää pystyykö kyseinen tyyppi niitä asioita sulle tarjoamaan. Jos ei pysty tai halua, niin sitten ois kyllä mun mielestä parasta asettua platoniseen työkaveruuteen ja ystävyyteen. Pelkurimiehillä on tapana jahkata sitoutumisen kanssa, niistä ei ole oikeaan rakkauteen jossa toinen on ensimmäinen.
....jatkuuko tämä kissahiiri-leikki ikuisesti kunnes Kalle löytää jonkun toisen koska minä, minä olen umpirakastunut tähän mieheen. En pysty päästämään irti ennen kuin hän minut torjuu.
Ei jatku ikuisesti, näin arvelen ulkoisten merkkien perusteella. Homma jatkuu, kunnes hän asinut torjuu. PAhimmassa tapauksessa hän jatkaa kanssasi, vaikka perustaa tahollaan ns. oikean parisuhteen ja perheen.
Siinäpä tulevaisuutesi. Nauti näistä hetkistä. Ei kenelläkään muullakaan ole oikeasti sen kummempia takeita tulevaisuudesta. Kuka tahansa saattaa kuolla koska tahansa. Elämää tämä vain on.
Kalle ei ilmeisesti halua mitään enempää sinusta. Jos sinulle tämä nykyinen riittää niin ok. Mielestäni kuitenkin kannattaisi lopettaa tuo suhde ja Kallessa roikkuminen ja ryhtyä etsimään jotakuta toista, joka olisi valmis etenemään kanssasi.
Kalle tosiaan häippäsee, kun "se oikea" astuu kuvioihin.
Sorry, se joko toimii ja tuntuu oikealta tai sitten ei, niin kuin tässä sinun tapauksessasi.
Älä polta siipiäsi, kun tää tapahtuu.
Voisitko tiivistää?