Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko jättänyt jotain oleellista kertomatta itsestäsi (lähimmille) työkavereille?

Vierailija
31.03.2018 |

Minä salaan aika paljon asioita tai joitain ei ole vain tullut kertoneeksi silloin kun tutustuttiin niin nyttemmin tuntuu vähän hölmöltä alkaa elvistellä, esim. ulkomailla asuminen. Eivät tiedä siis ollenkaan että olen useamman vuoden asunut eri maassa. En ole myöskään kertonut aktiivista harrastuksestani, jotain siihen viittaavaa kyllä mutta en koko totuutta. Tämä myös näitä ettei ole tullut puheeksi koskaan. Perheasiat on myös niitä joista eivät tiedä, siis tietävät kyllä että lapsia on mutta ei mitään erosta tai mahdollisista myöhemmistä suhteista. Lisäksi poltan salaa!

Olisiko nämä mielestäsi jossain vaiheessa jo pitänyt kertoa? Olen tuntenut nyt työkaverini viitisen vuotta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut, että minulla on paljon omaisuutta. Olen perinyt metsä- ja asunto-omaisuutta, eikä minun välttämättä tarvitsisi käydä töissä pärjätäkseni taloudellisesti. Teen hoivatyötä lähinnä omaksi ilokseni ja sosiaalisten suhteiden (juuri työkavereiden) takia. Pelkään, että työkaverini eivät ymmärtäisi, jos tietäisivät.

Vierailija
22/28 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut vanhempani kuolemasta, koska ei vaikuttanut töissä käymiseeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ex-duunissa samassa tiimissä kaksi työkaveria jotka molemmat 40 v ja olivat koko ikänsä eläneet kädestä suuhun. Eli joka ikisen kuukauden lopuksi pankkitili tyhjä ja pomolta ennakkoa pyytämään tms luovaa ratkaisua. Tupakkaanhan noista rahoista valtaosa meni.

En ikinä paljastanut että multa jää säästöön aika paljonkin kun on aina ollut tapana kuluttaa vähemmän kuin mitä tienaa.

Mun mielestä noiden työkavereiden maailmankuva järkkyi vähemmän kun en kertonut omista rahankäyttötaidoistani. Pari kertaa olivat todella hölmistyneitä kun en tiennyt mikä päivä on palkkapäivä. Aina oli kolmen kuukauden palkka säästettynä tilillä niin en tehnyt mitään sillä tiedolla mikä se tarkka tilipäivä on.

Vierailija
24/28 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä en ole kertonut muuta kuin yhden osahaaran harrastuksistani ja sen, että siskollani on lapsia.

Vähemmälläkin tiedolla mammat siellä töissä pärjäisivät...

Vierailija
25/28 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertonut vanhempani kuolemasta, koska ei vaikuttanut töissä käymiseeni.

Tämän minä kerroin, ja pomo ehdotti hakemaan sairauslomaa. Sain kukkia työkavereilta, ja lopulta olin sairauslomalla kaksi viikkoa ihan pomon suostumuksella. Lisäksi otin viikon vapaata. Kuolema tuli yllätyksenä ja olin tosi järkyttynyt. Asuin tuolloin ulkomailla, ja lähdin sitten kotiin järjestämään hautajaisia. Yksityislääkäri kirjoitti sairausloman noin vain. 

Vierailija
26/28 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kertonut että olen ulosotossa ja että palkkaani ulosmitataan kuukausittain. Ei kuulu heille.

Vierailija
27/28 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kertonut että olen ulosotossa ja että palkkaani ulosmitataan kuukausittain. Ei kuulu heille.

Mutta näkeehän palkanlaskija sen, että vain osa tilistä maksetaan sinulle...!!!

Vierailija
28/28 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ex-duunissa samassa tiimissä kaksi työkaveria jotka molemmat 40 v ja olivat koko ikänsä eläneet kädestä suuhun. Eli joka ikisen kuukauden lopuksi pankkitili tyhjä ja pomolta ennakkoa pyytämään tms luovaa ratkaisua. Tupakkaanhan noista rahoista valtaosa meni.

En ikinä paljastanut että multa jää säästöön aika paljonkin kun on aina ollut tapana kuluttaa vähemmän kuin mitä tienaa.

Mun mielestä noiden työkavereiden maailmankuva järkkyi vähemmän kun en kertonut omista rahankäyttötaidoistani. Pari kertaa olivat todella hölmistyneitä kun en tiennyt mikä päivä on palkkapäivä. Aina oli kolmen kuukauden palkka säästettynä tilillä niin en tehnyt mitään sillä tiedolla mikä se tarkka tilipäivä on.

Juu... On vähän kiusallista mutista jotain epämääräistä, kun työkaverit odottaa kun kuuta nousevaa palkkapäivää ja tietävät sentilleen paljonko oma palkka on tai valittavat, kun rahat ei riitä mihinkään, kun itse ei tarivtse joka senttiä tarkalleen laskea. Helpompi mennä vain siihen voivotteluun mukaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä