Ihana Alina Tomnikov<3
Tuota Alina idässä -sarjaa katsoessa ei voi muuta kuin rakastua tuohon valloittavan ihanaan persoonaan. Pää kohdillaan, ja on kaiken lisäksi vielä niin kauniskin<3
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi näyttelijäksi tituleerata kun varastaa sketsihahmon hokemat ja tarinat bloggaajan blogista.
No ehkä se laiskuus ja kunnianhimottomuus sitten juuri on sitä venäläisyyttä?
Onhan sillä sirot ja symmetriset kasvot. Keskivertoa nätimpi, ja jos joku sanoo pallinaama, niin ei todellakaan ole.
Näkee, että on ihan luonnostaan hoikka likka, älkää huolehtiko. Mun exä oli samanlainen kropaltaan, eikä kuunaan ole laihdutellut, päinvastoin. Iän karttuessa hänelle tullut vähän löysää lanteille ja alavatsaan, vaikka urheilee. Pitkät, hoikat sääret pysyneet kuosissa aina. Ei hoikat ole aina ana/buli-tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Alina on mielestäni aika paljon samannäköinen kuin Jasper Pääkkönen. Suu on molemmilla ihan samanlainen.
Persoonallinen tyyppi on, kyllä Suomessa on sellaisia mitäänsanomattomia näyttelijöitä ihan riittävästi.
Minä olen katsonut ihan samaa, voisivat hyvin olla sisaruksia. Jotenkin samat ilmeet ja eleet. Alina on tosi nätti ja Jasper oli nuorena hyvännäköinen.
Huono näyttelijä ja vielä varaskin. Putouksessa varasti vitsit toisen blogista.
Vierailija kirjoitti:
Huono näyttelijä ja vielä varaskin. Putouksessa varasti vitsit toisen blogista.
Niin, itsehän nuo näyttelijät laatii vuorosanat Putoukseen? Näinkö tosiaan kuvittelit?
Ihanan keijukaisen näköinen, ja mielestäni nimenomaan meikittömänä tai vähän meikattuna kauneimmillaan. Vaihtaisin mieluusti ulkonäköni päikseen hänen kanssaan. Näyttelijän taitoihin en ota kantaa, kun en ole koskaan nähnyt missään.
Todellakin panisin... Vau mikä typy!
T: Setämies-39v
Tämä ketju on ehkä hyvä esimerkki siitä että naisten suhteen on hajontaa siinä mitä pidetään hyvänä ulkonäkönä kun taas miehissä ne on aikalailla aina ne samat piirteet ja sama muotti miltä se hyvännäköinen mies näyttää.
Mulle tuo Alina edustaa sellaista 9/10 luokan kaunotarta johon mulla ei olisi ikimaailmassa minkäänlaisia tsänssejä.
Miksi sen sukunimi on Tomnikov eikä Tomnikova? Sattuu korvaan tuommoinen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
T. Venäläinen
Todella valjun näköinen. Eikä ole niin kaunis. Ja varaskin.. Ja huono näyttelijä. Myötähäpeä tuli putouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
T. Venäläinen
Maassa maan nimilakien mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva ohjelma, oon kattonu, jos on kohdalle osunut.
OT: Osaako joku kertoa, miksi Alinan sukunimi on Tomnikov eikä Tomnikova? Yleensä venäläisnaisten sukunimi päättyy vokaaliin, mutta liittyykö jotenkin naimisissaoloon vai miten?
Se on 'muotia'. Venäläiset, jotka asuvat Amerikassa, vääntävät tällä tavalla sukunimen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alisa edustaa venäläisyyttä parhaimmillaan, todella kauniit piirteet ja avoin, aivan uskomattoman ihana persoonallisuus. Oli todella hauskaa seurata Alinan estottomia reaktioita niin hyviin kuin huonoihinkin kokemuksiin.
Mutta hänhän on täysin suomalaisen näköinen. Ulkonäöstä ei löydä hakemallakaan mitään venäläistä.
T. Monta venäläistä työkaveria
Suomalaisissa naisissa on harvinaista noin kauniit piirteet, venäläisissä näkee kyllä enemmän tuota..
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomessa lasten sukunimiin ei voi lisäillä ylimääräisiä kirjaimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva ohjelma, oon kattonu, jos on kohdalle osunut.
OT: Osaako joku kertoa, miksi Alinan sukunimi on Tomnikov eikä Tomnikova? Yleensä venäläisnaisten sukunimi päättyy vokaaliin, mutta liittyykö jotenkin naimisissaoloon vai miten?
Se on 'muotia'. Venäläiset, jotka asuvat Amerikassa, vääntävät tällä tavalla sukunimen
Ei liity muotiin vaan siihen, että Suomessa lapsi saa isän tai äidin sukunimen, eikä siihen saa lisätä mitään ylimääräistä.
Alinan ohjelma täysin tarpeeton, oli todella pinnallinen. Miksi hän ei esim. Ukrainassa ollessaan voinut julkisesti kysyä haastatelviltaan haluavatko he puhua venäjää vai englantia 6? On ilmeisesti NIIN ylpeä puolivenakko että se ei kertakaikkiaan käy. Onko hänellä niin hirveä pätemisen tarve että pitää tehdä ohjelmaa, jossa yrittää matkia sekä Maria Veitolaa ja Ville Haapasaloa. EI osu eikä uppoa.
Luin haastattelunsa ilmais-Pirkkalehdestä, ja tuli todella ylimielinen kuva tästä näyttelijästä.
No Krista Kosonen on lahjakas kyllä mutta miten ihmeessä Pihla Viitala?
Ainakin Karppi-sarja on ihan kamala, tosin se kamaluus johtuu eniten huonosta käsiksestä mutta ei Pihla Viitalakaan kauheasti sitä tasoa nosta.
Kyllä Alina Pihla Viitalan voittaa mennen tullen.