Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kehui exiään

Exien varjossa
31.03.2018 |

Kysyin mieheltäni (virhe) hänen mielestään kauniita naisia. Ensin sainkin vastaukseksi yhden kauniin naisnäyttelijän nimen, kuten olin odottanut. MUTTA sitten tämä alkoi kaivelemaan facesta exiensä kuvia ja kehui niitä. Kaikenlisäksi naiset olivat hyvin samantyyppisiä keskenään, eikä todellakaan yhtään samantyylisiä, kuin minä. Olin aika ällistynyt.
Kysyin vielä onko hän aina aiemmin valinnut naisystävänsä ulkonäön perusteella jonka hän myönsi.

Oma vika - mitäs kysyin, mutta en olisi odottanut tuollaista vastausta. Vähän on silti loukattu olo.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhetessaan viisastuu, moni nuori mies valitsee saman tyyppisiä kauniina pitämiä tyttöystäviä.

Vanhempana oppii, että naama tai kroppa, ei ole se tärkein.

Olisin imarreltu.

Vierailija
2/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi tyytyä mieheen, jonka mielestä en ole kaunis. Monen mielestä kuitenkin olen. Omasta mielestänikin olen ihan ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhetessaan viisastuu, moni nuori mies valitsee saman tyyppisiä kauniina pitämiä tyttöystäviä.

Vanhempana oppii, että naama tai kroppa, ei ole se tärkein.

Olisin imarreltu.

Ottaisin loukkauksena, samoin ottaisin loukkauksena tän kommentin, jossa vihjataan, ettei ap olisi kaunis tai hyväkroppainen, ja mies olisi ihastunut hänessä johonkin sisäiseen. :D

Vierailija
4/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoisin et aika moni kattoo eka ulkonäön ja sitte vasta perehdytään siihen luonteeseen. Itse en välittäis, pidän omia eksiäkin hyvännäköisinä. Erosin, koska en pitänyt heidän luonteestaan.

Vierailija
5/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symppaan sua, ap. Oman mieheni eksät ovat lähes järjestäen malleja ja näyttelijöitä. Tiedän itsekin että en pärjää heille ulkonäöllisesti.

Mies onneksi vuolaasti kehuu minua kauniiksi joka päivä, ja olen alkanut siihen itsekin uskoa että hän tosiaan pitää ulkonäöstäni. Silti tuntuu vähän epävarmalta, kun aiempi mies oli tosi vähän sellaisen missikauneuden perään ja sen saattoi myös havaita ex-naisistaan. Tiesin, mistä asioista hän ulkonäössäni viehättyi, eivätkä ne olleet mitään "olet niin standardikaunis" -tason juttuja, vaan asioista joiden kohdalla ulkonäköni poikkeaa normikauneudesta. Nykyinen mies vain suitsuttaa yleisellä tasolla kauniiksi.. Tajuan, että aika pienestä kehitän ongelmaa, mutta silti en voi sivuuttaa sitä että tämä vähän häiritsee. :/

Vierailija
6/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exien varjossa kirjoitti:

Miksi minun pitäisi tyytyä mieheen, jonka mielestä en ole kaunis. Monen mielestä kuitenkin olen. Omasta mielestänikin olen ihan ok.

No älä tyydy. Ei kai sinua väkisin parisuhteessa pidetä.

Vierailija
7/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin

Vierailija
8/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäisiä olette?

Vierailija
9/48 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

Vierailija
10/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankevita kuin tyhmä voi nainen olla.

Ei tommosia kysytä, jos ei kestä kuulla vastauksia.

Vierailija
11/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tollaseen möläytellä mitä mieleen tulee. Kyllä nyt pitäisi olla sen verran sosiaalista älyä, että tajuaa varsinkin exään vertaamisen voivan olla loukkaavaa.

Vierailija
12/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuin miehen kannattaa jättää nää kyselijänaiset ihan saman tien. Huonoitsetuntoisesta itseään toisiin vertailevasta ajatusten utelijasta ei kunnon vaimoa ja elämäntoveria saa ikinä. Tota samaa nissuttamista se sitte tulee olemaan kaikki seuraavat vuodet.

Vierailija
13/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissä oli ulkonäkö, mutta sinussa on jotain muuta, mikä on paljon tärkeämpää. HE ovat exiä, sinä et. 

Vierailija
14/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nyt on kysymyksenä, että pystytkö rakastamaan miestäsi pyyteettömästä? Ilman vaatimuksia, vaan ihan just sellaisena kuin on. Hän on mies, joka arvostaa exiensä kauneutta, voiko häntä silti rakastaa?

Jos ei niin melko varmasti hän kehuu sinun kauneuttasi uudelle naiselle.

Koen, että tuo saattoi olla sellainen tahallinen temppu..kun mietin, että kuka oikeen kaivaa oikeen facebookista asti tuonvastauksen, eikä vaan sanoin ohimennen vastaa...

Vierailija
15/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
16/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelisin, että minussa täytyy sitten olla sitä jotain niihin eksiin verrattuna. En todellakaan haluaisi, että kukaan on kanssani pelkän ulkonäön takia. Tosin hieman tökeröä käytöstä alkaa esitellä eksän kuvia.

Mutta ottaisin asian lopulta positiivisesti ajatellen itseäni.  

Vierailija
17/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sähän oot jopa niitä entisiä naisiakin parempi kun ne ovat kuitenkin eksiä :)

Vierailija
18/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä kehui (missi) exänsä silikoneja. Jankutti niistä pitkään, vaikka ei omat tissit patalaput oo. Eipä tullut mieleen laitattaa silareita.

Vierailija
19/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 20 vuotta ja en ole vieläkään huomannut kysyä minkälaisia edeltäjäni ovat olleet. Olen ihan sinut itseni kanssa kaikin puolin ja en ole sitten teini aikojen jälkeen verrannut itseäni muihin naisiin.

En myöskään vertaa miestäni muihin miehiin. Komeampia varmasti muissa miehissä on ihan siinä missä minua paljon kauniimpiakin on maailma pullollaan, mutta minun kanssani miehellä on hyvä, hän on rento, nauravainen ja huomaavainen, joten mitä ihmeen väliä on muiden naisten kauneudella? Se on vain pintaa, joka ei liity mitenkään siihen onko miehelläni ollut heidän kanssaan sen enempää yhteistä.

Lopeta siis ap moiset teinimäiset kotkotukset ja mieti jotakin fiksumpia asioita. Jos olet kuitenkin jo liian syvällä huonon itsetunnon suossa, niin se tuskin on miehen ja hänen naismakunsa vika. Yritä oppia tästäkin jutusta jotain.

Vierailija
20/48 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sähän oot jopa niitä entisiä naisiakin parempi kun ne ovat kuitenkin eksiä :)

Tuota typerää käytöstä jatkamalla ap on hyvin äkkiä ex myös. Ei kai yksikään normaali mies jaksa tuollaista naista, joka ei arvosta itseään ollenkaan? Varsinkaan kun itsensä arvostus tulee mitä todennäköisemmin tämän ulkonäkökompleksin jälkeen vain huononemaan ja ei siitä muuksi muutu luultavasti ikinä.

Tuollaisen naisen kanssa ei ainakaan kannata tehdä lapsia, sillä raskauden aikana ja varsinkin synnytyksen jälkeen naisen kroppa ei ole se viehättävin mahdollinen, joten odotettavissa on kamalaa itsensä haukkumista, itkua ja märinää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan