Voi hitto, tilasin siivoojan ja nyt se ei olekaan miehelleni ok
Ollaan työssäkäyviä molemmat ja 3 lasta. Ajattelin helpottaa arkea, kun kuluu niin paljon aikaa tiskiin, pyykkiin, siivoukseen, kauppareissuihin, ruuanlaittoon. Meillä kyllä molemmat osallistuu, tosin mies ei osaa laittaa ruokaa. Ehdin sopia, että siivooja käy 2 kertaa kuukaudessa, yhteensä 5 tuntia. Sopimuksessa on minimiaika 3 kk ja sopimuksen peruminen viimeistään 1 kk ennen päättyymistä. Nyt mies veti jumalattomat pultit asiasta. Minä elän kuulemma kuin suurtuloinen tähti ja tuhlaan rahaa joutavuuksiin. Mies sanoi, että hän ei maksa senttiäkään, eikä aio osallistua mihinkään raivaustoimiin ennen siivoojan tuloa. Hänen mielestään minä voinkin tämän siivouspalvelun kanssa selviytyä jatkossa itse kaikista siivoustoimista. Alkoi kaduttaa koko homma, kun en tullut kysyneeksi häneltä, onko siivoojan tilaaminen ok. Mietin jo sitäkin, että kun olen työmatkalla esim. huhtikuussa 4 pv ja se siivous sattuu sille ajalle, niin entäs jos mies ei tosiaan suostu edes leluja raivaamaan lattioilta ennen siivoojan tuloa, aika noloa. Mikähän tässä nyt olisi järkevä ratkaisu?
Etkö kysynyt isiltä lupaa?
Saatko käyttää kynsilakkaa ja olla kymmenen jälkeen ulkona?