Mitä tuotetta haluaisit kokeilla muttet ole uskaltanut? Peukutetaan, kannattaako
Eli mitä tuotetta (esim. Nutella tai vaikka Pirkan konetiskitabletit) olet halunnut kokeilla, muttet jostain syystä ole viitsinyt ostaa?
Tuotetta kokeilleet voivat peukuttaa ylös, jos tuote on hyvä ja alas, jos tuote on huono.
Kommentit (48)
No niitä thai cubeja tai mitä ne on. Haluaisin tietää kuinka tulisia ne aasialaiset ruoat oikeasti ovat, mutta hinta on niin hirveä etten vain viitsi ostaa. Itse yritän jotain tehdä, mutta kun ne reseptitkin ovat aika ylimalkaisia mausteiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
No niitä thai cubeja tai mitä ne on. Haluaisin tietää kuinka tulisia ne aasialaiset ruoat oikeasti ovat, mutta hinta on niin hirveä etten vain viitsi ostaa. Itse yritän jotain tehdä, mutta kun ne reseptitkin ovat aika ylimalkaisia mausteiden suhteen.
Niitä on eri tulisuusasteita, lukee paketissa!
Älkää siis peukuttako, jos tekin haluatte kokeilla! Esim. noi Thai-cubet on minusta aika pahaa!
Sushi. Moni kaveri tykkää siitä, mutta mua kauhistuttaa. Inhoan riisiä ja raakaa kalaa (graavi ja kylmäsavustettukin on mielestäni sellaista) ja merilevää. Samasta syystä en ole uskaltanut ostaa noita Thai kuutioita, kun niissä on sitä riisiä ja hapanimelä maku., olettaisin.
Niin, ja minusta hyviä, siksi yläpeukutin. Jännä että makuja on erilaisia.
Thai-jutut siis hyviä, en onnistunut lainaamaan :D
Jyskin Agermynte -pimennysverhoja. Olen katsellut niitä jo vuoden verran ja tarvitsisin joka huoneeseen sellaiset, mutta tuotteelle on annettu kaksi arvioita ja molemmat huonoja =( Ne olis edulliset ja nyt vielä tarjouksessa, mutta en vaan uskalla ostaa, jos ovat oikeasti niin huonoja, että menevät rikki ekassa pesussa.
Smashboxin photo finish primer water.... Olen käyttänyt Lorealin, mutta jos tämä on kaiken hehkutuksen arvoinen niin...?
Vierailija kirjoitti:
Sushi. Moni kaveri tykkää siitä, mutta mua kauhistuttaa. Inhoan riisiä ja raakaa kalaa (graavi ja kylmäsavustettukin on mielestäni sellaista) ja merilevää. Samasta syystä en ole uskaltanut ostaa noita Thai kuutioita, kun niissä on sitä riisiä ja hapanimelä maku., olettaisin.
Minä pidän sushista, mutta riisiä, raakaa kalaa ja merilevää inhoavalle en suosittele!
Uudet Balanssi-valmisateriat (melko kalliita)
Etanoiden syöminen