Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ystävystyä exäsi nykyisen kanssa?

Vierailija
31.03.2018 |

Perustele.

Voisitko ystävystyä exäsi nykyisen kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei.

Vierailija
2/6 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olen ystävystynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti.

Vierailija
4/6 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä, koska ystävystyminen on mulle muutenkin vaikeaa, saati ihmisen kanssa, joka tuli meidän liiton väliin. En ole edes exän kanssa missään tekemisissä. Mulle häntä ei ole enää olemassakaan.

Vierailija
5/6 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin toki. En nyt ihan tiedä onko hänellä ketään tällä hetkellä, mutta jos mukava nainen olisi ei mitään ystävystymistä vastaan.

Emme ole huonoissa väleissä. Pystymme puhumaan ja kommunikoimaan eksän kanssa täysin normaalisti. Alkuun oli vaikeampaa koska minä jätin hänet ja se oli hänelle kova paikka. Ajan myötä hänenkin haavansa paranivat ja jos ei ystäviä olla niin ei vihoissakaan.

En näe eksää juuri ollenkaan enää, koska hän asuu Suomessa minä en, enkä ole siellä käynyt nyt moneen vuoteen. Hänen veljensä vaimoineen ja perheineen on ystäviäni. Fb:ssa ollaan kavereita. 

Vierailija
6/6 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä. Yhden eksäni kanssa olen tosi hyvissä väleissä ja hän on tavannut naisen, joka vaikuttaa kaikin puolin mukavalta. Minäkin olen uuden naisen tavannut jo muutamaan kertaan. En näe syytä miksi en voisi ystävystyä. Toisen eksäni uusi nainen puolestaan on sellainen, jota en omaan ystäväpiiriini halua. Se on sääli, koska voi viilentää minun ja eksäni välejä. Jää nähtäväksi, miten tilanne kehittyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä