Maria Veitola yökylässä: Sipilä
Kommentit (516)
Hyvin tavallisen oloisia ihmisiä olivat, ei mitään hienostelevia pönöttäjiä. Tai että varakkuus näkyisi olemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi loppuu pian se pojan kuolemalla jauhaminen. Tottakai omaisille suuri suru mutta tuo mainostaminen kuvottaa.
Traaginen asia, mutta vaikea tuntea empatiaa kun hän ei päättäjänä näytä tuntevan empatiaa ....
Tuntee empatiaa omaa tilannetta kohtaan mutta ei näe muiden hätää...?
Ei voi kaikille antaa kaikkea, kukaan ei voi. Ei yksi Sipilä asioille voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tavallisen oloisia ihmisiä olivat, ei mitään hienostelevia pönöttäjiä. Tai että varakkuus näkyisi olemuksesta.
Just. Katso missä elävät ja paljon tienaavat. Samaan aikaan polkevat normikansalaisia alas. Hyi.
Helppoahan se on esittää ihanaa kameroille.
Kameroilta piilossa sitten tehdään päätöksiä mitkä kusevat normikansalaisen niskaan tai päätöksiä mitkä tukevat hyvävelijärjestelmää,
Helppoahan se on hymyillä kansalle kameroiden kautta. Idioottikansa uskovat kaiken.
Minä en ymmärrä ollenkaan tätä Sipilän jatkuvaa haukkumista. Minusta hän on hoitanut hommansa aivan asiallisesti. Säästöjä olisi pitänyt tehdä olisipa pääministerinä ollut kuka tahansa. Veikkaan että pahimmilla haukkujilla on jokin muu syy tähän jatkuvaan haukkumiseen.
Oli jotenkin kiusallista katsottavaa kun vaimo jäi tavallaan ihan ulkopuolelle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan herää empatia Juhaa kohtaan, vaikka vetistelen herkästi. Niin kovalla kädellä Sipilä on Suomen kansaa kohdellut. Ei hetkauta köyhien, sairaiden ja työttömien tilanne.
Vähän sama fiilis, kun joku murhaaja olisi tosi symppis. Kuitenkin takaraivossa hänen pahat teot, joita ei voi antaa anteeksi.
No just. Ehkä Sipilää en nyt ihan murhaajaks vertais.
Minä kyllä vertaisin.
Juuri tuollaisia on muuten kaikkein kylmimmät, ei näy ulospäin mitä sisällä on. Ollaan niin mukavia ja tyynejä. Sisällä asuu jotain ihan muuta.
Ei heru mitään sympatiaa tuota perhettä kohtaan. Ei opi edes siitä mitään myötätuntoa kansaa kohtaan, vaikka oma poika menehtyi. Kova on sydän miehellä. Riistämässä niin monelta ihmiseltä elämää. En kyllä itse kykenisi hänen tilassaan edes hengittämään, tuntuisi kyllä niin raskas synnin taakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi loppuu pian se pojan kuolemalla jauhaminen. Tottakai omaisille suuri suru mutta tuo mainostaminen kuvottaa.
Traaginen asia, mutta vaikea tuntea empatiaa kun hän ei päättäjänä näytä tuntevan empatiaa ....
Tuntee empatiaa omaa tilannetta kohtaan mutta ei näe muiden hätää...?
Ei voi kaikille antaa kaikkea, kukaan ei voi. Ei yksi Sipilä asioille voi mitään.
Ei voi kaikille antaa kaikkea, ei. Ei edes riittävästi. Otetaan siitäkin vähästä poies.
Kunhan lähipiirillä on asiat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Maria ei intä yhtään, ei pyörittele silmiään ja ilkeile? Onko se oikeasti kepulainen?
Ei helvetti mitä siirappia. Oliko Maria tosissaan?
Ihan järkkyä. Olisi voinut hiillostaa politiikasta , mutta ei kiinnostanut kun mies vastassa????????
Millä tavoin parempaa näiden haukkujien elämä muka olisi jos pääministerinä olisi joku toinen.. ??
Vierailija kirjoitti:
Niin, silti Sipilä on miljonääri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan herää empatia Juhaa kohtaan, vaikka vetistelen herkästi. Niin kovalla kädellä Sipilä on Suomen kansaa kohdellut. Ei hetkauta köyhien, sairaiden ja työttömien tilanne.
Vähän sama fiilis, kun joku murhaaja olisi tosi symppis. Kuitenkin takaraivossa hänen pahat teot, joita ei voi antaa anteeksi.
No just. Ehkä Sipilää en nyt ihan murhaajaks vertais.
Minä kyllä vertaisin.
Juuri tuollaisia on muuten kaikkein kylmimmät, ei näy ulospäin mitä sisällä on. Ollaan niin mukavia ja tyynejä. Sisällä asuu jotain ihan muuta.
Ei heru mitään sympatiaa tuota perhettä kohtaan. Ei opi edes siitä mitään myötätuntoa kansaa kohtaan, vaikka oma poika menehtyi. Kova on sydän miehellä. Riistämässä niin monelta ihmiseltä elämää. En kyllä itse kykenisi hänen tilassaan edes hengittämään, tuntuisi kyllä niin raskas synnin taakka.
Puit mun tunteet sanoiksi. On kyllä pokkaa olla noin kylmä, ja ajatella että menetti oman lapsensa.. silti pystyy olemaan noin tunnekylmä. Ei ainakaan minun osaltani avannut sympatioita.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, että tuolla ei näkynyt olevan henkilökuntaa paikalla? Toisaalta nuo vaikuttaa niin tavistyypeiltä, että en ihmettelisi vaikka siellä kävisi vaan siivooja tyyliin kerran viikossa ja sit joku talonmies huoltaan kiinteistöä. Toi rouva varmaan tekee itse ruuat ja pesee pyykit ( paitsi pääministeri pesee ja silittää itse paitansa ).
Eikös tuo yläkerta ole pääministerin yksityiskoti ja alakerrassa edustustilat.
Muistelen pääministeri Lipposen aikana tehtiin muutostyöt.
Minusta ohjelma antoi Sipilästä symppiskuvan ja täällä Sipilää arvostelijat pitäisi muistaa, ettei Suomessa pääministeri päätä asioista, vaan sen tekee eduskunta ja Sipilä on yksi 200 päättäjästä. Hallitus esittää ja eduskunta päättää.
Vierailija kirjoitti:
Oli jotenkin kiusallista katsottavaa kun vaimo jäi tavallaan ihan ulkopuolelle :D
Vampirella, ei kun anteeksi Veitola, ilmeisesti näyttää keskittyvän aina kyläilyissään mieheen, varsinkin jos on valtaa /kuuluisuutta jakson ukolla enemmän....? Fäminismiä ja boosleideilyä voi vitsi megasuperjeah!
Tässähän oli paljon samaa kuin siinä jaksossa missä oli Päivi Räsänen. Haukkujat on raivona kun joutuvat katsomaan että heidän vihansa kohde onkin ihan tavallinen ihminen. Jopa mukava. Sitä on kauhea kestää ja täytyy tulla purkamaan lisää vihaansa nettipalstoille.
Juha rakstaa lähimmäisiä ja rankaisee niitä jotka eivät ole lähimmäisiä.
olkaaaikuisia kirjoitti:
Millä tavoin parempaa näiden haukkujien elämä muka olisi jos pääministerinä olisi joku toinen.. ??
Näin, säästöjä on kuitenkin pakko ollut jostain repiä ja eihän se pääministeri mikään diktaattori tässä maassa ole.
Sipilän haukkujat ei ymmärrä pölitiikasta tuon taivaallista. Niille on vain yksi Sipilä jonka ne luulee olevan jokin jumala. Todellisuudessa pääministeri on aika pieni palikka koko poliittisessa pelissä.
ottakaarennosti kirjoitti:
Tässähän oli paljon samaa kuin siinä jaksossa missä oli Päivi Räsänen. Haukkujat on raivona kun joutuvat katsomaan että heidän vihansa kohde onkin ihan tavallinen ihminen. Jopa mukava. Sitä on kauhea kestää ja täytyy tulla purkamaan lisää vihaansa nettipalstoille.
Oletko idiootti? Kuka tahansa uskovainen voi olla mukava siviilissä, mutta totuuden tullessa ilmi, ovatkin aivan jotain muuta. (olit sitten ääri mus limi tai kristittu)
Kumpikin tahtovat polkea sinun oikeuksia tavalla tai toisella, eikä sitä tule hyväksyä vaikka muuten olisi niin ns, hyviö ihmisiö.
Sisustus on aika vaatimaton, kun ajattelee, että tuo on pääministerin virka -asunto. Keittiössä on sentään Artekin tuolit.