Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko koskaan miettineet tätä?

Vierailija
30.03.2018 |

1/3 vuorokaudesta menee nukkumiseen. 1/3 työhön. Lopusta ajasta 1/4 menee salilla ja lenkillä ja 1/8 ruuanvalmistukseen. Loppuaika menee työmatkoihin, päiväkotimatkoihin, aamutoimiin, iltatoimiin jne. Ei normaalilla työssäkäyvällä perheellisellä ihmisellä oikeasti ole YHTÄÄN ylimääräistä aikaa!

Ahdistaa!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt monta kertaa. Olin opintovapaalla ja tuntui siltä kuin vankilasta olisi päässyt, kun ei ollut sidottu työpaikkaan 8-10 tunniksi päivässä.

Vierailija
2/5 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla yrittäjä. Tekee kun sille tuulelle sattuu. Tai siis, yrittäjän vaimoksi. Ja jos oikein ahdistaa pyytää palkkaa apulaisen.enään en voi kuvitella 8-16 työtä vaikka joskus menee 20h tehden töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin noin se menee.

Vierailija
4/5 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon huomannut ton. Ei oo ylimääräistä aikaa, paitsi työttömänä ja ilman koulupaikkaa. Muuten tuli mietittyä, et mitäs mä sillon arkena tein, ainiin olin kiireinen 24/7, ei edes ehtinyt pysähtyä ajattelemaan. Päiväunetkin tarkoitti sitä, että on kolme hommaa rästissä.

Vierailija
5/5 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän asiaan liittyen, mutta mua ahdistaa ajatus että 90-vuotias on keskimäärin nukkunut elämästään 30 vuotta. 30 VUOTTA?!! Hirvee ajatus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi