Ootteko koskaan miettineet tätä?
1/3 vuorokaudesta menee nukkumiseen. 1/3 työhön. Lopusta ajasta 1/4 menee salilla ja lenkillä ja 1/8 ruuanvalmistukseen. Loppuaika menee työmatkoihin, päiväkotimatkoihin, aamutoimiin, iltatoimiin jne. Ei normaalilla työssäkäyvällä perheellisellä ihmisellä oikeasti ole YHTÄÄN ylimääräistä aikaa!
Ahdistaa!!
Kommentit (5)
Kannattaa olla yrittäjä. Tekee kun sille tuulelle sattuu. Tai siis, yrittäjän vaimoksi. Ja jos oikein ahdistaa pyytää palkkaa apulaisen.enään en voi kuvitella 8-16 työtä vaikka joskus menee 20h tehden töitä.
Joo, oon huomannut ton. Ei oo ylimääräistä aikaa, paitsi työttömänä ja ilman koulupaikkaa. Muuten tuli mietittyä, et mitäs mä sillon arkena tein, ainiin olin kiireinen 24/7, ei edes ehtinyt pysähtyä ajattelemaan. Päiväunetkin tarkoitti sitä, että on kolme hommaa rästissä.
Vähän asiaan liittyen, mutta mua ahdistaa ajatus että 90-vuotias on keskimäärin nukkunut elämästään 30 vuotta. 30 VUOTTA?!! Hirvee ajatus.
Olen miettinyt monta kertaa. Olin opintovapaalla ja tuntui siltä kuin vankilasta olisi päässyt, kun ei ollut sidottu työpaikkaan 8-10 tunniksi päivässä.