Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~SYYSKEIJUJEN PE&LA&SU~*~

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä ole tänne ehtinyt kuulumisia laittaa....

Saikulla olen edelleen kun toi selkä on niin julmetun kipeä, mulla olis enää n.6vkoa töitä enne kuin kesäloma alkaa, niin lääkäri sanoikin että jos viellä viikonpäästä on selkä näin kipeä, niin laittaa mulle loppuajan saikkua.

Muuten olo on hyvä, liikkeet tuntee jo joka päivä :) Vaunuja olen pikkuhiljaa katellut tuolta huuto.netistä, mutta tuntuu aina kun näkee jotkut kivat niin just silloin ei ole rahaa.....mutta onhan tässä viellä aikaa.

Tytön kanssa ollaan kahdestaan koko viikonloppu kun isi meni vaasaan, toivotaan että tällä kertaa pysytään terveinä kun viimeksi kun isi oli tampereella niin tytölle tyli oksutauti.

maanantaina oliskin sitten rakenneultra :)

Susanna&Julia 3v5kk&" Jussi" 17+6

Vierailija
22/26 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kun työpäivätkin menee niin vauhdilla, ettei jouda edes netissä roikkumaan ;)

Kävin tänään neuvolassakin, kaikki oli ok. Painoa oli tullu takasin 1,5kg, mutta edelleen siis -0.5kg verrattuna alkuun ja maanantaina tulee jo 20vkoa täyteen, ei hullummin! Ei tuon painon ihan hirveesti tarviis kyllä noustakaan, olis ehkä helpompi sit päästä takasin edes näihin mittoihin. (10kg joutas kyllä muutenkin pois)

Onko kenelläkään mitattu fundus-mittaa vielä neuvolassa? Yritin selata tuota meidän edellistä pinoa, mutten löytänyt kenenkään neuvolassa käyneen tekstistä mainintaa fundusmitasta. Multa se mitattiin ja oli nyt 19+4 15cm. Harmittaa, kun en nyt löydä edellisten raskauksieni äitiyskortteja niin oisin katellu huvikseni, onko maha nyt isompi vai mennäänkö samoissa mitoissa kuin ennenkin.

Sydän äänet kuulu ihan hyvin ja potkujakin siellä pienoinen jakeli, neuvolan täti oli kyllä dopplereineen sitä mieltä että istukka saattaa olla edessä kun vauvan sydänäänet kuulu vain kun dopplerin suuntas aika sivulta, ei kun yritti alkuun tuosta ihan keskeltä mahaa.

Ensi viikolla olis sit se jännäys päivä, rakenneultra. Tänään iski ekaa kertaa mieleen ajatus, että apua jos kaikki ei olekaan hyvin. Aina sitä ajattelee kun se ultra lähestyy...

No, kaikki aikanaa.

Minjuska 19+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiistaina neuvolassa 19+0 mitta oli 17cm.

terkka sanoi että hän mittaa näil viikoil vaan jos kohtu oikeen hyvin tuntuu,ja olipa vaan mittaa siinä.No kuudes näin pitkälle edenny raskaus kai selittää vähän tätä.

Mekin käytiin eilen rakenneultrassa,ja jos lääkärin puhumattomuus tarkoittaa et kaikki on hyvin niin sitten on...Oli kyllä niin köpsä lääkäri tääl Treen keskusä-neuvolassa että huoh :( Pikkarainen oli 14,9cm pituinen päästä peppuun reisiluu 2,9cm ja päämitta 4,4cm. ja ihan tällä viikolla vasta oon tuntenu muutaman liikkeen,oudon myöhään.

samoin mua on alkanu suppaileen jo tällä viikolla en tiiä liittyiskö ne supistukset taas kohdun kivaaseen kasvuun vai Pikkaraisen liikumiseen..mutta inhottvia ne on vaikkei ne varsinaisesti satukkaan.

Muilla samaa?

Femmis,kuudennen odottaja Treelta,19+3

Vierailija
24/26 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta nostelenpa vähän tätä meiän pinoa.

Kerttu (jonka napaan ei mitään uutta. )

Vierailija
25/26 |
22.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausajan herkkyys: kyllä vaan täälläkin herkistää! Tosin muistaisin että ekassa raskaudessa olin itkuherkempi kuin näissä kahdessa seuraavassa ja nyt lähinnä mikä sa vollaamaan on kaikki koskettavat mainokset, tv-ohjelmta ja leffat. Ja maailman pahuus, kaikki lapsiin kohdistuva kauheus :(

Lisäksi olen alkanut ikävöimään lapsiani ihan kamalasti silloin kun olen erossa heistä, esim töissä. En aijemmin ole samalla tavalla kaivannut, etenkin 3v kuopusta on ikävä päivän aikana usein.

Kävin tänään taas shoppaamassa (jokalauantainen rituaali) ja löysin pääasiassa pojilleni vaatteita, vauvalle yhden bodyn ja itselleni H&M:stä mammapaidan. Äitiysvaatteet on siellä kyllä tosi rumia tänä keväänä :( Päätin että tilaan joko Missymomilta toppeja, Bebesiltä tai Nettiemolta Boobin paitoja lisää, vaikka maksavatkin enemmän niin ovat ainakin kauniimpia.

Rizzu onnittelut vaunuista! Minä kyttään huutonetistä pinnasänkyä kun edellinen on annettu pois, ongelmana tuntuu olevan vaan se että kaikki kohtuuhintaiset, mutta kauniit on jossain huitsinnevadassa... nyt olisi yksi tässä lähellä, taidan huutaa sitä. Mies vaan on sitä mieltä, että turhan aikaisessa olen liikkeellä, ehtisi sen myöhemminkin.

Vauvanliikkeet tuntuu onneksi nyt päivittäin, mutta on vielä todella hentoisia. Ja aika rauhallinen kaveri taitaa olla, siinä tulisi isompaan isoveljeensä. Välillä huolettaa kun vatsa on niin pieni ja likkeet hentoja, että kasvako vauva siellä ihan kuten kuuluu... pohdin tätä välillä niin että itkettää. Minähän en ole ollut ultrassa kuin rv 8 ja silloin vauva oli vasta pienenpieni 16mm pitkä " muodoton möykky" . Onneksi rakenneultraan on enää 13 pvää ja sitä ennen on neuvola, voin purkaa huoliani siellä...

Mayella 17+4

Vierailija
26/26 |
23.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä mamma kerrankin hereillä yöllä... Tai siis kyllähän sitä pitää herätä vessaan, taputtelemaan esikoista tai muuten vaan ties kuinka monta kertaa, mutta nyt ollaan ihan vapaaehtoisesti hereillä ,)

Laitoin äsken simankin tulemaan ja tulin sitten vain ihan äkkiä käymään täällä.....

Herkkyys: kyllä löytyy ja reilusti!! kyynel saattaa tulla silmään melkein mistä vaan ja tosi oudoista jutuista. esim. urheilukisan voitoista (siis ihan kuka vaan ja mikä laji vaan) tms.

Napani: voi oikein hyvin, Siellä on menossa nyt joku jumppa ;))

Mutta ikäväkseni ekasta raskaudesta tuttu jalka kipu alkoi jo. Kaivoin risat tukisukkahousut esiin ja ennätinpä ostaa uudetkin tänään. Harmi kyllä jos alkaa jo nyt ja on " pysyvää" ... Kokoajan kun kolottaa ja vihloo aija...

mutta nyt sinne petiin, aamu tulee taas niin pian...

Aurinkois viikonlopun jatkoa!

t. K rv19