Olen raskaana parhaan ystäväni miehelle, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (54)
Miksi edelleen kutsut itseäsi tämän naisen ystäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi pidät lapsen? Onko sinulla työpaikkaa? Koulutusta? Haetko jatko-opiskelemaan?
miksi en pitäisi? Kyllä, olen kokki ammatiltani. En hae tällä hetkellä.
Oletko aina ollut noin kieroon kasvanut? Korvaatko tällä oman itsetuntosi puutteita?
Vierailija kirjoitti:
Miksi edelleen kutsut itseäsi tämän naisen ystäväksi?
Koska olemme olleet lapsuudesta asti kavereita ja tällä hetkellä läheisin ystäväni. Siksi.
Kukaan ei ole maininnut, että olihan se mieskin siinä?
Jos et tee aborttia, miehen on kannettava vastuunsa.
Kerro totuus sekä entiselle ystävällesi että tämän miehelle. Te olette kaikki ilmeisesti n. 19-20-vuotiaita? Entinen ystäväsi pystyy kyllä tuosta toipumaan ja luottamaan vielä miehiin, mutta hän ansaitsee siihen ensin tilaisuuden. Totuuden kertomalla annat hänelle mahdollisuuden saada jotakin parempaa. Miehellä taas on oikeus tietää, että hän on tulossa isäksi. Teet väärin, jos salaat lapsen ja isän toisiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aina ollut noin kieroon kasvanut? Korvaatko tällä oman itsetuntosi puutteita?
no juu en ole. En, ei minun tarvitse. Olen lähinnä missin tasoa joten itsetunto kunnossa.
Mulla on vaan yksi kysymys: Miksi et käyttänyt jälkiehkäisytabua?
Vierailija kirjoitti:
Koska halusin tulla raskaaksi puoliväkisin. Ennen sain keskenmenoja perä perään ja tämä raskaus näytti juuri hyvin alkavan. Siksi. Tästä syystä en kerro tätä "lapsen isälle".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska halusin tulla raskaaksi puoliväkisin. Ennen sain keskenmenoja perä perään ja tämä raskaus näytti juuri hyvin alkavan. Siksi. Tästä syystä en kerro tätä "lapsen isälle".
Nyt meni provo pieleen. Tuota selitystä ei usko edes naapurin Labradorin noutajakaan.
Oliko edes hyvä tiedät kyllä mikä?
jätkä? :D ei jätkät raskaaksi tule? :D