Olen raskaana parhaan ystäväni miehelle, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Onko mahdollista tunnistaa sinut jotenkin. Jos teet tuollaista ystävillesi niin mitä teetkään vihamiehillesi...
jaa.a humalassa sattuu tyhmiä virheitä tekemään. No kysy pois niin kerron miltä näytän. Niin...
Vierailija kirjoitti:
Oletko omasta mielestäsi petollinen kusipää kun nussit ystäväsi miestä?
kyllähän se näin on.... Sitä minä olen.
Mitä jos lapsi näyttää isältään?
Meidän tyttö on ilmetty isänsä, vaikka vaaleita perussuomalaisia ollaan molemmat, niin yhdennäköisyys on selvä, jopa hämmentävä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko hyvä pano? Kannattiko?
itse asiassa oli paras pitkiin aikoihin. Ei.
Vierailija kirjoitti:
Millainen oli tilanne, missä lapsi sai alkunsa? Miten oikeen päädyitte tohon tilanteeseen?
NO, vastaa tähän.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos lapsi näyttää isältään?
Meidän tyttö on ilmetty isänsä, vaikka vaaleita perussuomalaisia ollaan molemmat, niin yhdennäköisyys on selvä, jopa hämmentävä.
No toivottavasti näin ei tule käymään. Toivon hänen näyttävän yhtä kauniilta kuin äitinsäkin.
Miten voit tietää, ettei lapsi ole miehesi?
Yleinen nainen antaa kaikille, eikä ole sopiva äidiksi. Kaikki tulee julki joskus........
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen oli tilanne, missä lapsi sai alkunsa? Miten oikeen päädyitte tohon tilanteeseen?
NO, vastaa tähän.
vastasin aiempaa kysymykseen jo. Humalassa tapahtui, kyseisen hepun kaverin kämpillä. Olimme jatkoilla samassa paikassa. Yks asia johti toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Miks panit kaverin miestä?
humalatila ja liian kuuma kaveri. Vaatiiko se muuta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit ystävälle asiasta kertoa?
joudun kantamaan tätä salaisuutta koko lopun elämäni, edes lapsen isä ei tätä tiedä. Eikä tule tietämään.
Lapsi parka tuomittu elämään syyttömänä perheasiain sen ympäröimänä.
parempi vain ettei tiedä....
Vierailija kirjoitti:
ikäsi? hiustenvärisi? pituutesi?
19, ruskeat, 175
Toivottavasti lapsesi kuolee. No ei kai vitsi vitsi. Mutta oot silti tosi törkymöykky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joudun kantamaan tätä salaisuutta koko lopun elämäni, edes lapsen isä ei tätä tiedä. Eikä tule tietämään.
Entäs jos lapsi alkaa muistuttaa isäänsä? Luuletko, ettei ystävän mies edes pohdi, voisiko olla hänen? Laskee ajoitusta...
Niin miksi pidät lapsen? Onko sinulla työpaikkaa? Koulutusta? Haetko jatko-opiskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:( Mä kertoisin, itseni vuoksi. Ehkä mies valitsiskin sinut?
Oletpa sinäkin tyhmä. Vai että sinä tuossa tilanteessa oikein toivot, että parhaan ystävän mies valitsisi sinut. Luuseri ja petollinen siinäkin.