Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen laitatko itseäsi miesten vai itsesi vuoksi?

Vierailija
29.03.2018 |

Rehellinen vastaus kiitos!

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen vastaus: meikkaan ensisijaisesti peittääkseni finnit ja aknearvet. En tykkää itsekään katsella niitä peilistä.

Kuka tätä alapeukuttaa? Sytyttääkö huono iho naisella sinut? Haluaisitko nähdä minut meikittä? 🤔

Vierailija
42/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä töiden takia. Töissä pitää näyttää siistiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä aloitus kysymys on itsessään jo tyhmä.

Nainen laittautuu ainoastaan itseään varten vähäkään välittämättä miehistä - näe se rehellisyyden nimissä - nainen pynttäytyy koska hän haluaa saada huomiota miehiltä ja lisäksi pyrkii olemaan muita naisia kauniinpi ja korostaa tällä typeryydellä itsetuntoaan.

Kuten näet nainen on opportunisti.

Vierailija
44/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen vastaus: meikkaan ensisijaisesti peittääkseni finnit ja aknearvet. En tykkää itsekään katsella niitä peilistä.

Sama täällä, vaikkei kovin paha akne olekaan. Akne puhkesi kolmekymppisenä, tätä ennen kehtasin joskus näyttäytyä ilman meikkiä. Puolison ja lapsen seurassa voin olla ilman meikkiä mutta muuten en mielelläni. Toinen syy on herkkä iho joka punoittaa lämpötilan vaihteluista ja palaa herkästi. Meikkivoiteessa on aurinkosuoja.

Vierailija
45/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on kotona ilman meikkiä ja hänen naispuoliset kaverinsa tulevat käymään, niin hän ei meikkaa sitä varten. Mutta jos yksi niistä tuttavista on miespuolinen, niin nainen meikkaa koska ei halua näyttää huonommalta kuin kaverit.

Mitenkäs tää pätee esim minuun, joka meikkaan päivittäin vaikken näkisi ketään koko päivänä tai poistu kotoa? :D Ketä miestä varten silloin meikkaan? Olen sinkku.

Tai minuun joka ei kotona oloa varten meikkaa, tuli vieraita tai ei, ihan millä genitaaleilla tahansa. Kotona meikkaan vain jos juhlat tms. Hiukset laitan joka tapauksessa, koska haluan näyttää siistiltä. Asun maalla joten naapuri voi pölähtää aina pihaan.

Huulipunaa okei mieheni mieliksi välillä ja silmänalusille valokynää... Hyvin harvoin ripsiväriä, vaikka olisinkin isolle kirkolle lähdössä. Olen todennut, että kun on ilman meikkivoidetta pidemmän aikaa, alkaa oma iho voida hyvin ja näyttää paremmalta kuin pakkelilla.

Jos meikkaan, meikkaan juhlan tai tärkean tapaamisen kunniaksi (minusta osa juhla-asua), miestäni varten tai sitten ihan vaan huvin vuoksi. Tällä kylällä varmaan katsottaisiin aika pitkään, jos lähtisin kyläkauppaan meikit naamalla ja korkkarit jalassa ilman kummempaa syytä. :D

Niin ja olen kaunis. Pidän itsestäni huolta ja olen kyllä huoliteltu, mutta en niin usein meikillä.

Nainen 30

Vierailija
46/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ihmisiä varten yleisesti, miehiä ja naisia. Huolteltuna saa parempaa kohtelua ja positiivista huomiota osakseen, ainakin jos on ei-niin-luonnonkaunis kuten minä.

Vierailija
47/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan teidän asiakkaiden vuoksi ettei tarvitse tehdä valitusta harakanpelättimestä!

Vierailija
48/56 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen laittautuu itseään varten.

Mies laittaa itseään varten HK:n sinisen lahkeeseensa lähtiessään baariin.

Molemmat ovat yhtä uskottavia selityksiä.

Vierailija
49/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaudu. Vedän sellaiset vaatteet päälle, mitkä tuntuu hyvältä ja soveltuvat päivän aktiviteetteihin. Usein vaatteet, jotka sopii sotkuisempaankin työskentelyyn. Tukkaa turha laittaa kun on hattu/kypärä/huppu päässä suurimman osan päivästä. En meikkaan. Ihan yhdentekevää, mitä joku pena ajattelee minusta.

Vierailija
50/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudun yhtä paljon itseäni ja miestä varten. Näkeehän mieskin vaivaa omasta ulkonäöstään ja haluaa näyttää hyvältä minulle. Kun näitä vuosia jo alkaa olla, ja vahemmiten tämäkin laittautuminen koko ajan vähenee niin ihan kiva että vielä jaksaa näyttää hyvältä.

Vierailija
51/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapani on sen verran erakkomainen, että tapaan miehiä vain harvoin ruokakauppareissujen lisäksi, omaa miestä lukuunottamatta. Silti laittaudun joka päivä vähintään kevyesti, koska pidän visuaalisesta kauneudesta ja laittautuminen yksinkertaisesti on mukavaa. Oma mieheni ei välitä onko minulla meikkiä vai ei tai jos päällä on verkkarit, yhtä paljon se tuntuu tykkäävän joka tapauksessa.

Olen kylläkin elänyt siinä käsityksessä, että miehet eivät erityisemmin pidä meikistä naisilla? Voisin kuvitella, että enemmän laittaudutaan toisia naisia varten. Vaikka salilla käyvät miehet ennen kaikkea varmasti kasvattavat lihaksiaan itseään tai omaa harrastustaan varten, niin kyllä niillä varmaan myös halutaan tehdä enemmän vaikutusta muihin miehiin kuin naisiin.

Vierailija
52/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta saisin hyvää kohtelua. Kaupoissa, ravintoloissa, julkisissa tilaisuuksissa. Kokeilepa itte mennä haisevissa työhaalareissa ja paskaisissa kumisaappaissa ja tukka rasvaisena vaikka hyvään raflaan tai johonkin työtilaisuuteen. Kohtelu on eri.

Tämä. Samoin asiakaspalvelutyössä pitää olla siisti ja huoliteltu, jotta antaisi hyvän kuvan yrityksestä. Muutenkin töissä tai työn haussa pitää olla kohtuullisen näköinen, koska se vaikuttaa ihmisten mielikuvaan sinusta halusit tai et.

Toisin sanoen ulkoiset paineet saavat laittautumaan ja pitämään huolta ulkonäöstä. Samoin muiden saama ihailu tietyistä piirteistä (pitkät hiukset esimerkiksi) saa tavoittelemaan ja ihailemaan näitä piirteitä itsekin. Toisin sanoen siitä laittautumisesta tulee hyvä mieli itselle ja sitä tekee ns. itsensä vuoksi.

Vierailija
53/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunistautuminen on naisella niin kromosomeissa, ettei asiaa voi noin yksioikoisesti jakaa. Naiset meikkaavat koska ovat naisia.

Vierailija
54/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni sekä muiden. Haiseva ja likainen röllinä olo on sekä itselle että muille epämiellyttävää.

Vierailija
55/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn ja sosiaalisten paineiden. Asiakkaani ja työtoverini ovat enimmäkseen naisia, mutta ei sillä ole väliä. Haluaisin jaksaa meikata töihin, ja juhliin kyllä laitan jotain koska "kuuluu", eli en voi väittää meikkaavani vain omaksi ilokseni (ihan niin kuin en käytä juhlakenkiäkään omaksi ilokseni, minua ilahduttaa villasukat).

Mutta en kyllä miesten takia. Yksi sellainen minulla on ja se riittää, ja hän on tottunut meikittömään minuun. JOS pitäisi deittailla niin varmaan meikkaisin treffeille näyttääkseni nätimmältä ja enemmän normin mukaiselta. Ihan niin kuin tykkään meikata jos tapaan uuden työtoverin tms., antaa vähemmän kulahtaneen ensivaikutelman.

Vierailija
56/56 |
01.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tällä laittautumisella tarkoitetaan? Ihan itseni vuoksi huolehdin hygieniasta ja pukeudun puhtaisiin vaatteisiin. Jos tämä on laittautumista niin joo laittaudun itseni vuoksi ja siksi, ettei voi ilman vaatteita julkisilla paikoilla olla. En meikkaa, enkä juuri välitä siitä miten pukeudun, kuhan on mukavat ja tilanteeseen sopivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme