Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri suuttui kun en antanut viimistä nakkia hänelle

Vierailija
29.03.2018 |

Eli siis tilanne oli tämä : jääkaapissani oli muutama hassu nakki jäljellä ja minulla ei ollut tällä hetkellä rahaa ostaa lisää ruokaa koska 2 euroa tilillä. Kaverini huomasi viimeiset nakkini jääkaapilla käydessään, ilmeisesti nakit kuumeisesti häntä kutsuivat mutta minä jouduin ilkeästi kieltämään ettei söisi viimeisiä ruokia kaapistani. Ilmoitin syyn miksi ei saa ja pyysin kohteliaasti menemään kauppaan ostamaan nakkeja. Tästä kaveri vetäsi herneet nokkaan eikä ole puhelimeen vastannut viimeisen tunnin aikana .

Olen aivan pihalla teinkö minä tässä jotain väärin? vai miksi kaveri sitten kaveri suuttui? Mielestäni en tehnyt koska kerroin syyn miksi ei mielellään. Olen siis yksinasuva opiskelija joten ei minulla ole varaa tarjoilla viimeisiä nakkeja koko kansalle, varsinkaan kun ei ole rahaa kuin 2 euroa. Viimeiset maidotkin lirahti kaverini kahvi kuppiin. Mutta niin olen kieltämättä hämmentynyt.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun jääkaapin sisältö toisen vatsaan kuulu. Anna mököttää. Syö sinä seuraavalla kerralla hänen kaapistaan.

Vierailija
2/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mä en älyä tätä? Siis miksi et voinnut antaa nakkia kaverillesi? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaverille pitäisi soitella tunnin välein saati useamman kerran tunnissa?

Vierailija
4/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla. jos on niin vähän rahaa niin toi oli ihan oikin tehty.

Vierailija
5/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ostamassa pitsaa puhelimella. Joissain paikoissa voit soittaa johonkin palvelunumeroon joka maksaa 12 egee ja saat pitsan.

Vierailija
6/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on pönttö-örvelö.

Vierailija
7/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaverisi meni jääkaapillesi?

Vierailija
8/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo saanut aito ''nakkia'' vähään aikaan sisäänsä ja purkautuu ärtyneisyytenä ja kiukkuisuutena

Vierailija
9/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tollanen kaveri. Varmasti kaikki muut sen kaverit on sen jo hylänneet, koska elää toisten kustannuksella.

Vierailija
10/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy ostamassa pitsaa puhelimella. Joissain paikoissa voit soittaa johonkin palvelunumeroon joka maksaa 12 egee ja saat pitsan.

Meinaat että on jotenkin helpompi maksaa pitsa jälkikäteen, opiskelijan olemattomista tuloista? Joskus se puhelinlasku täytyy kuitenkin maksaa.

Teit ihan oikein ap, ei opintotuella tosiaan ole varaa olla vieraanvarainen(itse kituutin nuorena satasella kuussa), jos kaveri ei sitä tajua, hanki parempia kavereita.

Vierailija
11/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ot mutta mihin sä sitä yhtä nakkia säilöt kun ei siitä mitään ateriaakaan saa?

Vierailija
12/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu jos ihmisellä ei ole muuta kuin nakkeja kaapissa...

Vierailija
13/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mä en älyä tätä? Siis miksi et voinnut antaa nakkia kaverillesi? :O

Etkö osaa lukea vai oletko muuten vaan idiootti?

Vierailija
14/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se suuttuikin siitä kun sanoit viiminen, etkä viimeinen.

Vierailija
15/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ot mutta mihin sä sitä yhtä nakkia säilöt kun ei siitä mitään ateriaakaan saa?

Aloituksessa ap:n jääkaapissa oli "muutama hassu nakki" eli enemmän kuin yksi. Ja voi sen yhdenkin vaikka paloitella pannulle yhden paloitellun perunan ja yhden kananmunan kaverksi(opiskeluajoistani on aikaa, muta sitä köyhäilyä ei unohda ikinä😵).

Vierailija
16/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sen voi SYÖDÄ sen nakin NÄLKÄÄNSÄ. Onks ihmiset oikeesti näin idiootteja että ne ei tiedä mitä se on jos on köyhä

Vierailija
17/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh.. no jos mun kaveri sanoisi olevan vain muutama hassu nakki ja tilillä 2€ niin kysyisin tartteeko sille käydä kaupassa. Minusta se olisi välittämistä ja niin kohdellaan kaveria.

Hmm, toisaalta... Jos mulla on hyvin tienaava kaveri jolla on 100 egen viskipullo avattuna kaapissa, ja kysyn saanko maistaa.. enkä saa, edes 1 cl, niin silloin menisi herne nenään niin että paukahtaa. (Tietty jos se on joku puolituttu eli ei-kaveri, silloin en edes kehtaisi kysyä. Jos taas kaveri, jonka kanssa olen ajatellut suunnilleen omaisuuden olevan yhteistä, sitten menee)

Vierailija
18/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis tilanne oli tämä : jääkaapissani oli muutama hassu nakki jäljellä ja minulla ei ollut tällä hetkellä rahaa ostaa lisää ruokaa koska 2 euroa tilillä. Kaverini huomasi viimeiset nakkini jääkaapilla käydessään, ilmeisesti nakit kuumeisesti häntä kutsuivat mutta minä jouduin ilkeästi kieltämään ettei söisi viimeisiä ruokia kaapistani. Ilmoitin syyn miksi ei saa ja pyysin kohteliaasti menemään kauppaan ostamaan nakkeja. Tästä kaveri vetäsi herneet nokkaan eikä ole puhelimeen vastannut viimeisen tunnin aikana .

Olen aivan pihalla teinkö minä tässä jotain väärin? vai miksi kaveri sitten kaveri suuttui? Mielestäni en tehnyt koska kerroin syyn miksi ei mielellään. Olen siis yksinasuva opiskelija joten ei minulla ole varaa tarjoilla viimeisiä nakkeja koko kansalle, varsinkaan kun ei ole rahaa kuin 2 euroa. Viimeiset maidotkin lirahti kaverini kahvi kuppiin. Mutta niin olen kieltämättä hämmentynyt.

Et ole kristillinen ihminen. Kaverillasi nälkä ja hänellä ei rahaa niin sinä et anna hänelle nakkia! Kristitty ihminen antaa vähästään.

Vierailija
19/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun 'kaverini' suuttui siitä kun en antanut viimeisiä rahojani nakkikioskilla hänelle että olisi ostanut sillä lihiksen.  Hänen siskonsa oli myös mukana mutta ei kai sitten hänelläkään ollut antaa rahaa.  Olin koulussa ja tämä 'kaveri' oli töissä....

Suuttui siitä mutta pysyin lujana enkä antanut.  Joskus täytyy olla lujana.

Yksi kaveri opiskeluaikana tuli ja näki että mulla ja mun veljellä (yhteinen kämppä velipojan kanssa) oli ruokaa kaapissa.  Sanoi että ei ole syönyt koko päivänä että antaa hänelle.  Annoin sitten yhden banaanin mutta en muuta koska olimme molemmat sisarukset menossa yo-kirjoituksiin aamulla ja siinä oli meidän eväät sinne kirjoituksiin.  Oli vailla kaljalle mutta en lähtenyt.   Hankkimaan krapulaa kirjoitusaamuksi.  Vaan kertasin asioita.  Olisi ostanut ruokaa niilläkin rahoilla.  Olimme tosi köyhiä ja äiti maksoi meidän tilin kun ostimme tilille ruokaa. -  Eili älä sure, tulee muita aikoja ja muita kavereita.  Älä alistu kerjäämään kaveruutta.

Vierailija
20/21 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sen voi SYÖDÄ sen nakin NÄLKÄÄNSÄ. Onks ihmiset oikeesti näin idiootteja että ne ei tiedä mitä se on jos on köyhä

Vaikka yhdestä nakista saa ruokaa kun lisää nakinpaloja paistetun munan ja paistettujen perunoiden sekaan.  Koettu on.  Antaa kummasti makua sörsselssöniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi