Nainen laitatko itseäsi miesten vai itsesi vuoksi?
Kommentit (56)
Jos nainen on kotona ilman meikkiä ja hänen naispuoliset kaverinsa tulevat käymään, niin hän ei meikkaa sitä varten. Mutta jos yksi niistä tuttavista on miespuolinen, niin nainen meikkaa koska ei halua näyttää huonommalta kuin kaverit.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kotona ilman meikkiä ja hänen naispuoliset kaverinsa tulevat käymään, niin hän ei meikkaa sitä varten. Mutta jos yksi niistä tuttavista on miespuolinen, niin nainen meikkaa koska ei halua näyttää huonommalta kuin kaverit.
Totta!
Vierailija kirjoitti:
Minä muuten meikkaan silloinkin, kun naispuolisia ystäviä tulee kylään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Miehet kyllä tietävät, miksi naiset meikkaavat.
...meikatut ovat helppoja saaliita, flirtti puree, koska huono itsetunto.
Minä laittaudun ihan itseäni varten.
Nautin siitä, että olen mahdollisimman naisellisen ja siistin näköinen, hyväntuoksuinen. Tunnen itseni vahvaksi kun tunnen oloni naiselliseksi, nautin siitä tunteesta. En hae miesten hyväksyntää , en halua iskuyrityksiä.
Haluan olla tyytyväinen itseeni, haluan tuntea olevani Nainen. En osaa selittää, mutta tuntuu ihanalta tuntea olevansa Aikuinen, Kypsä, Nainen, joka tietää ja tuntee rajansa, halunsa ja on itsevarma naiseudessaan.
Siksi pukeudun naisellisesti; koska saan siitä mielihyvää. Ihan sama kun katson peilistä kiinteitä, isoja tissejäni:) se tuo naiselle mielihyvää, samoin kuin oikein miehekäs mies (vaikka sitä ei sanota ääneen ja sellaiseen törmää hyvin, hyvin harvoin)
Sekä että. Enemmän itseni vuoksi, jotta olisi tyylikäs ja huoliteltu olo jos on asiaa jonnekin, mutta ilahdun myös puolisoni kehuista hänen huomatessaan meikin.
Vierailija kirjoitti:
Historian ensimmäiset meikkaajat olivat Egyptin faaraon vaimoja, koska jokainen halusi olla faaraon lempivaimo. Siitä se meikkaaminen lähti kehittymään, eli miehiä varten meikataan.
Kyllä, faaraon kikkeliä ja omaisuutta haviteltiin jo silloin.
Itseni varten, todellakin. Tykkään siitä puuhasta ja "hienostellusta" lopputuloksesta. Jos mun meikkaaminen on miehelle Joku Juttu, niin sehän laskee minun arvoa hänen silmissä. Ei kiitos semmoiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Miksi ei? Näin teen usein minäkin. Tuntee olonsa miellyttävämmäksi, kun on vähän laittautunut.
Varma tieto. Naiset laittautuu ainoastaan tehdäkseen vaikutuksen muihin miehiin
Täällä joillakin hirveä pakkomielle siitä, miksi joku toinen ihminen tykkää meikata. Mitä väliä oli se syy mikä tahansa. Hankkikaa elämä :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä joillakin hirveä pakkomielle siitä, miksi joku toinen ihminen tykkää meikata. Mitä väliä oli se syy mikä tahansa. Hankkikaa elämä :D
Juuri näin! 👍
Itseäni varten, en pidä miehistä, olen lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Historian ensimmäiset meikkaajat olivat Egyptin faaraon vaimoja, koska jokainen halusi olla faaraon lempivaimo. Siitä se meikkaaminen lähti kehittymään, eli miehiä varten meikataan.
Okei. Entäs ne lukemattomat esihistorian meikkaajat, metsästäjä-keräilijät, joista useimpien kulttuureissa meikkasivat sekä miehet että naiset?
Rehellinen vastaus: meikkaan ensisijaisesti peittääkseni finnit ja aknearvet. En tykkää itsekään katsella niitä peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkäs tää pätee esim minuun, joka meikkaan päivittäin vaikken näkisi ketään koko päivänä tai poistu kotoa? :D Ketä miestä varten silloin meikkaan? Olen sinkku.
Haluan näyttää siistiltä. Kauniilta oman miehen silmissä, muut saa miettiä mitä tykkää.
Meikkaan samasta syystä kun joudun käyttämään kotelomekkoja ja jakkupukuja töissä ja noudattamaan pukukoodia kutsutilaisuuksissa.
Ihmisyhteisöt toimii niin, että ulkomuodolla viestitään statusta. Se ei ole mitään teeskentelyä tai pinnallisuutta. Se ei toimi ainoastaan niin päin, että laittautumalla kiivitään, vaan tietty status myös velvoittaa esiintymään sen mukaisesti.
Respect. Ensimmäinen rehellinen tässä ketjussa.