Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen laitatko itseäsi miesten vai itsesi vuoksi?

Vierailija
29.03.2018 |

Rehellinen vastaus kiitos!

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta puhuen, jos maailmassa ei olisi peilejä eikä kilpailua, en tälläytisi. Koska maailma on täynnä peilejä, aviomiehiä ja pettämistä, tällään niin saatanasti ja tulosta se on tuottanut. Melko säälittävää, eikö?

Respect. Ensimmäinen rehellinen tässä ketjussa.

Vierailija
22/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on kotona ilman meikkiä ja hänen naispuoliset kaverinsa tulevat käymään, niin hän ei meikkaa sitä varten. Mutta jos yksi niistä tuttavista on miespuolinen, niin nainen meikkaa koska ei halua näyttää huonommalta kuin kaverit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on kotona ilman meikkiä ja hänen naispuoliset kaverinsa tulevat käymään, niin hän ei meikkaa sitä varten. Mutta jos yksi niistä tuttavista on miespuolinen, niin nainen meikkaa koska ei halua näyttää huonommalta kuin kaverit.

Totta!

Vierailija
24/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muuten meikkaan silloinkin, kun naispuolisia ystäviä tulee kylään.

Vierailija
25/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä?

Vierailija
26/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kyllä tietävät, miksi naiset meikkaavat.

...meikatut ovat helppoja saaliita, flirtti puree, koska huono itsetunto.

Vierailija
27/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laittaudun ihan itseäni varten.

Nautin siitä, että olen mahdollisimman naisellisen ja siistin näköinen, hyväntuoksuinen. Tunnen itseni vahvaksi kun tunnen oloni naiselliseksi, nautin siitä tunteesta. En hae miesten hyväksyntää , en halua iskuyrityksiä.

Haluan olla tyytyväinen itseeni, haluan tuntea olevani Nainen. En osaa selittää, mutta tuntuu ihanalta tuntea olevansa Aikuinen, Kypsä, Nainen, joka tietää ja tuntee rajansa, halunsa ja on itsevarma naiseudessaan.

Siksi pukeudun naisellisesti; koska saan siitä mielihyvää. Ihan sama kun katson peilistä kiinteitä, isoja tissejäni:) se tuo naiselle mielihyvää, samoin kuin oikein miehekäs mies (vaikka sitä ei sanota ääneen ja sellaiseen törmää hyvin, hyvin harvoin)

Vierailija
28/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Enemmän itseni vuoksi, jotta olisi tyylikäs ja huoliteltu olo jos on asiaa jonnekin, mutta ilahdun myös puolisoni kehuista hänen huomatessaan meikin.

Vierailija
29/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Historian ensimmäiset meikkaajat olivat Egyptin faaraon vaimoja, koska jokainen halusi olla faaraon lempivaimo. Siitä se meikkaaminen lähti kehittymään, eli miehiä varten meikataan.

Kyllä, faaraon kikkeliä ja omaisuutta haviteltiin jo silloin.

Vierailija
30/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni varten, todellakin. Tykkään siitä puuhasta ja "hienostellusta" lopputuloksesta. Jos mun meikkaaminen on miehelle Joku Juttu, niin sehän laskee minun arvoa hänen silmissä. Ei kiitos semmoiselle.

Vierailija
31/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä?

Miksi ei? Näin teen usein minäkin. Tuntee olonsa miellyttävämmäksi, kun on vähän laittautunut.

Vierailija
32/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma tieto. Naiset laittautuu ainoastaan tehdäkseen vaikutuksen muihin miehiin

Vierailija
33/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joillakin hirveä pakkomielle siitä, miksi joku toinen ihminen tykkää meikata. Mitä väliä oli se syy mikä tahansa. Hankkikaa elämä :D

Vierailija
34/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joillakin hirveä pakkomielle siitä, miksi joku toinen ihminen tykkää meikata. Mitä väliä oli se syy mikä tahansa. Hankkikaa elämä :D

Juuri näin! 👍

Vierailija
35/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni varten, en pidä miehistä, olen lesbo.

Vierailija
36/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Historian ensimmäiset meikkaajat olivat Egyptin faaraon vaimoja, koska jokainen halusi olla faaraon lempivaimo. Siitä se meikkaaminen lähti kehittymään, eli miehiä varten meikataan.

Okei. Entäs ne lukemattomat esihistorian meikkaajat, metsästäjä-keräilijät, joista useimpien kulttuureissa meikkasivat sekä miehet että naiset?

Vierailija
37/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen vastaus: meikkaan ensisijaisesti peittääkseni finnit ja aknearvet. En tykkää itsekään katsella niitä peilistä.

Vierailija
38/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs tää pätee esim minuun, joka meikkaan päivittäin vaikken näkisi ketään koko päivänä tai poistu kotoa? :D Ketä miestä varten silloin meikkaan? Olen sinkku.

Vierailija
39/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan näyttää siistiltä. Kauniilta oman miehen silmissä, muut saa miettiä mitä tykkää.

Vierailija
40/56 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan samasta syystä kun joudun käyttämään kotelomekkoja ja jakkupukuja töissä ja noudattamaan pukukoodia kutsutilaisuuksissa.

Ihmisyhteisöt toimii niin, että ulkomuodolla viestitään statusta. Se ei ole mitään teeskentelyä tai pinnallisuutta. Se ei toimi ainoastaan niin päin, että laittautumalla kiivitään, vaan tietty status myös velvoittaa esiintymään sen mukaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi