Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dubaista kadonnut Tiina puhuu vihdoin

Vierailija
29.03.2018 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005623877.html

Tällainen "ihana" kaupunki se Dubai on. Enpä aio kyllä matkustaa enää tuonne.

Kommentit (179)

Vierailija
61/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko vielä jossain joka joka ei tiennyt miten tuolla poljetaan ihmisoikeuksia? Olen ajatellut että sinne matkustavia vaan ei kiinnosta.

Tässä maailmassa on yllättävän itsekästä ja muuten vaan urpoa porukkaa. Itse en halua edes lähipiiriini mitään Dubai-reissaajia - kertoo ihmisestä nimittäin kaiken tarpeellisen.

Minä taas matkustelen missä huvittaa, myös Dubaissa.

Boikottinne eivät vaikuta niin mihinkään.

Mikä siinäkin maassa kiehtoo? Vaikuttaa aivokuolleille suunnitellulta lomakohteelta.

Lämpö ja ainoastaan reilun viiden tunnin lento riittävät.

Katsos: voin matkustaa jonnekin vaikka olenkin eri mieltä miten ko. maan asioita kuuluisi hoitaa.

Olin viime kesänä Jenkeissä vaikka presidenttinsä on surkuhupaisa typerys, Saksassa olen jopa asunut vaikka nats it olivat vallassa sun muut keskitysleirit jne.

En ole sama jolle vastaat, mutta sivulauseena...  minäkin olen viettänyt viimeisen 5 vuoden aikana joka vuosi kuukausikaupalla aikaa sekä USA:ssa että Saksassa, mutta pidän silti Dubaita aivokuolleille suunnitellulta lomakohteelta.   Täälläkin käyneenä, siis.  Eli puhutaanko Dubaista vai laajennetaanko case koskemaan myös esim. Mongoliaa?

Vierailija
62/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko vielä jossain joka joka ei tiennyt miten tuolla poljetaan ihmisoikeuksia? Olen ajatellut että sinne matkustavia vaan ei kiinnosta.

Tässä maailmassa on yllättävän itsekästä ja muuten vaan urpoa porukkaa. Itse en halua edes lähipiiriini mitään Dubai-reissaajia - kertoo ihmisestä nimittäin kaiken tarpeellisen.

Mikä siinäkin maassa kiehtoo? Vaikuttaa aivokuolleille suunnitellulta lomakohteelta.

Lämpö ja ainoastaan reilun viiden tunnin lento riittävät.

Katsos: voin matkustaa jonnekin vaikka olenkin eri mieltä miten ko. maan asioita kuuluisi hoitaa.

Olin viime kesänä Jenkeissä vaikka presidenttinsä on surkuhupaisa typerys, Saksassa olen jopa asunut vaikka nats it olivat vallassa sun muut keskitysleirit jne.

En ole sama jolle vastaat, mutta sivulauseena...  minäkin olen viettänyt viimeisen 5 vuoden aikana joka vuosi kuukausikaupalla aikaa sekä USA:ssa että Saksassa, mutta pidän silti Dubaita aivokuolleille suunnitellulta lomakohteelta.   Täälläkin käyneenä, siis.  Eli puhutaanko Dubaista vai laajennetaanko case koskemaan myös esim. Mongoliaa?

Aivokuolleille suunnitellulta... hih!

Eipä Dubai hirveästi eroa Kanarian saarista, Miamin seudusta, Kreikan turistikohteista jne.

Toki jos saat jotain ioa toisten mollaamisesta niin ole hyvä vaan. Omaan matkusteluuni se ei tietenkään vaikuta, eikä kenenkään muunkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis käsittämätöntä olla niin voimaton tuollaisten roskien edessä. (Se perhe, ne dubailais-vanhemmat) Toivottavasti Tiina puhuu suunsa puhtaaksi ja saa Suomessa vaikka feikki-identiteetin ja pysyy turvassa. Siis täysin käsittämätöntä, että tuollaiset pskahousut saisivat ulotettua lonkeronsa suomalaiseen Suomessa.

Roskien? Ootko lukenut uutisista kenen tyttö se oli kenen kanssa tuo Tiina pakeni..?

Vierailija
64/179 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän se on, kun joitakin ei vain kiinnosta muu kuin oma perse.

Vierailija
65/179 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks missään muualla maailman kolkassa ei poljeta ihmisoikeuksia..

Vierailija
66/179 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu näyttäkää se paikka missä köyhempiä tai heikompia ei poljeta. Pikkukaupunki Helsinki se ei ainakaan ole, että minnehän täältä pitäisi oikeen muuttaa.

Vierailija
67/179 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu näyttäkää se paikka missä köyhempiä tai heikompia ei poljeta. Pikkukaupunki Helsinki se ei ainakaan ole, että minnehän täältä pitäisi oikeen muuttaa.

Haha.. vertailetko Helsingin ja Dubain ihmisoikeustilannetta keskenään? Taitaa Helsingissä olla pikkaisen parempi tilanne... :D

Eikö suomalaiset oikeasti voi käsittää että vielä on oikeaa orjuutta?

Vierailija
68/179 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oli suomalainen pelastui, jos olisi ollut jostain siirtomaasta ei kertoisi enää edes tämän vertaa, en usko että tulee koskaan kertomaan itse asiasta enempää, sitäpaitsi kaikki tietää tietää jo muutenkin koko tarinan....surullinen kohtalo on naisilla noissa maissa...vaikka olisi oikea prinsessa

Vierailija
69/179 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinan pitäisi kertoa kaikki julkisesti ja valtion pitäisi antaa hänelle uusi henkilöllisyys.

Vierailija
70/179 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiinan pitäisi kertoa kaikki julkisesti ja valtion pitäisi antaa hänelle uusi henkilöllisyys.

Tiina jäisi silti kiinni sheikille. Virkamiehiä voi ohjailla Suomessakin, jos antaa tarpeeksi rahaa ja uhkailee.

Vierailija
71/179 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpa täällä kommentit kuin jostain Y**laudalta, eikä juuri yhtään keskustelua itse aiheesta! Täähän on ihan pöyristyttävä tapaus, enkä voi käsittää, miksei tästä ole tullut maailman tai ainakin Euroopan laajuista kohua (en ole ainakaan kuullut, että ulkomaisissa lehdissä olisi tästä pahemmin kohistu, onko joku muu?) Olisikohan tästä uutisoitu Suomessakaan, ellei yksi kaapatuista sattuisi olemaan suomalainen. Toki tällainen ihmisten kohtelu on Dubaissa arkipäivää ja siitä valuu tietoja ulkomaailmaan vain silloin, kun se kohdistuu länsimaalaisiin, mutta ihmeellisesti näitä asioita tunnutaan tiedotusvälineissä hyssyttelevän. 

Vierailija
72/179 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen itsekkäitä ihmisiä löytyy aina.

Kannattaa muistaa, että vain pieni osa palstalaisista oikeasti matkustelee Dubaihin. Nämä viestit ovat suurimmaksi osaksi provoja ihmisiltä, joiden elämässä ei oikeasti tapahdu juuri mitään, he viihdyttävät itseään trollaamalla.

Vierailija
73/179 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen itsekkäitä ihmisiä löytyy aina.

Kannattaa muistaa, että vain pieni osa palstalaisista oikeasti matkustelee Dubaihin. Nämä viestit ovat suurimmaksi osaksi provoja ihmisiltä, joiden elämässä ei oikeasti tapahdu juuri mitään, he viihdyttävät itseään trollaamalla.

Ja ne jotka matkustelevat eivät todellakaan vastaile tällä tavoin "mä teen mitä mä haluun" Elleivät sitten ole 10-vuotiaita, mitä suuresti epäilen.

Vierailija
74/179 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiina jäisi silti kiinni sheikille. Virkamiehiä voi ohjailla Suomessakin, jos antaa tarpeeksi rahaa ja uhkailee.

Miettikää: toisen valtion johto on uhannut Suomen kansalaista, että hänet tapetaan omassa kotimaassaan, jos hän kertoo mitä hänelle on tehty! Johan siitä pitäisi tulla maiden välinen selkkaus ja diplomaattinen kriisi. Odotan todellakin, että Suomi toimii tässä asiassa, joku raja se on nöyristelylläkin. 

Vierailija
75/179 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin ihmeen pakomatkaan tuo on sekaantunut, aika sekavalta kuulostaa. Ketä yllättää, että sekaantuessa tuollaiseen voi käydä huonosti?

Vierailija
76/179 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pelottavaa että ovat varmaan siellä Dubain päässä ihan tosissaan, että kidnappaavat Tiinan takaisin jos puhuu jotakin. Tässähän pitäisi jo suomalaisten viranomaisten ottaa kantaa siihen jos oman maan kansalaista uhkaillaan vieraan valtion taholta. Siellä on sen verran hullua porukkaa jotka ovat tottuneet hoitamaan hommat "omilla laeilla" eli väkivallalla, varsinkin jos kyseessä on nainen. Epäilen että tämä sheikin tytär ei ole enää elossa. Eikö tässä pitäisi jo Amnestyn nostaa asiasta äläkkä tämän prinsessan kohtalosta, kun nostavat vähemmästäkin kampanjoita vangittujen puolesta?

Vierailija
77/179 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee facepalm kun umppu kirjoitti blogiinsa miten suomen pitäisi ottaa mallia dubaista :DDDDD

Vierailija
78/179 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänpä asiaan. En tajua miksi tosiaan Amnesty tai muit eivät tästä asiasta tee isompaa kohua.

Vierailija
79/179 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennäänpä asiaan. En tajua miksi tosiaan Amnesty tai muit eivät tästä asiasta tee isompaa kohua.

Samaa mietin ja Suomen kansalaistaan tässä on myös uhkailtu ja mitä sale tekee, matkustaa juuri Dubaihin :D

Vierailija
80/179 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä