Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dubaista kadonnut Tiina puhuu vihdoin

Vierailija
29.03.2018 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005623877.html

Tällainen "ihana" kaupunki se Dubai on. Enpä aio kyllä matkustaa enää tuonne.

Kommentit (179)

Vierailija
41/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko vielä jossain joka joka ei tiennyt miten tuolla poljetaan ihmisoikeuksia? Olen ajatellut että sinne matkustavia vaan ei kiinnosta.

Tässä maailmassa on yllättävän itsekästä ja muuten vaan urpoa porukkaa. Itse en halua edes lähipiiriini mitään Dubai-reissaajia - kertoo ihmisestä nimittäin kaiken tarpeellisen.

Minä taas matkustelen missä huvittaa, myös Dubaissa.

Boikottinne eivät vaikuta niin mihinkään.

Mikä siinäkin maassa kiehtoo? Vaikuttaa aivokuolleille suunnitellulta lomakohteelta.

Lämpö ja ainoastaan reilun viiden tunnin lento riittävät.

Katsos: voin matkustaa jonnekin vaikka olenkin eri mieltä miten ko. maan asioita kuuluisi hoitaa.

Olin viime kesänä Jenkeissä vaikka presidenttinsä on surkuhupaisa typerys, Saksassa olen jopa asunut vaikka nats it olivat vallassa sun muut keskitysleirit jne.

Olisi mielenkiintoista nähdä sun fiilikset siinä vaiheessa kun joudut itse siellä vankilaan esim. jos joudut raiskatuksi.

Ihme fantasioita sinulla, ei voi muuta sanoa...

Mutta kerropa, kuinka paljon olet matkaillut muslimi/arabimaissa?

Ja onko sinulle suuri ihmetyksen aihe että kaikkialla ei ole kuten Suomessa?

Vierailija
42/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko vielä jossain joka joka ei tiennyt miten tuolla poljetaan ihmisoikeuksia? Olen ajatellut että sinne matkustavia vaan ei kiinnosta.

Tässä maailmassa on yllättävän itsekästä ja muuten vaan urpoa porukkaa. Itse en halua edes lähipiiriini mitään Dubai-reissaajia - kertoo ihmisestä nimittäin kaiken tarpeellisen.

Mikä siinäkin maassa kiehtoo? Vaikuttaa aivokuolleille suunnitellulta lomakohteelta.

Hyvin sanottu :D Keinotekoinen, pinnallinen, epäinhimillinen ja kaksinaismoralistinen paikka. Nämä kriteerit eivät kuvaa minulle mieluisaa matkailu- saati asuinmaata.

Dubai on kaupunki, ei maa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskotteko, että maan hallinnolla olisi mahdollisuuksia jäljittää omassa kotimaassaan piilotteleva ihminen? Miten? Mitä epäilette syyksi sille, että Sheikha Latifaa on kidutettu ja pidetty vankina? En itse ole kuullut, että hän olisi esim. antanut koskaan mitään poliittisesti epäkorrekteja lausuntoja.

Uskon, että Dubain hallinnolla voi hyvinkin olla Suomessa joku vakooja ihan Tiinaa varten.

Miksi Latifaa on pidetty vankina? No hän on nainen. Hallitsijasuvun tytär, joka on siitä vähemmän arvokkaasta päästä naimakauppoja ajatellen. Hänen halutaan istuvan nättina sisällä haaremissa ja toimivan sen roolin mukaan minkä diktaattori-isä hänelle antaa. Pitävän turpansa kiinni tai kiillottavan Al Falasin klaanin kilpeä.

Latifan sisko aikoinaan kapinoi ja karkasi, Latifa auttoi häntä. Kumpikin otettiin kiinni ja heitä pidettiin vankina, ilmeisesti pahoinpideltiin. Laitettiin ns. kuriin.

Nyt Latifa yritti karkuun, ja hänet haettiin sieltä laivalta väkisin. Paikalla oli kahden valtion aseistettuja sotilaita (Intia ja UAE), useampi sotilasalus, helikopteri jne...

Mieti tuota ja sitten faktat: Latifa on täysi-ikäinen nainen, joka ei ole tehnyt mitään meidän lakiemme mukaista rikosta, hän oli vapaaehtoiseti kahden ulkomaisen ystävänsä kanssa laivalla, joka purjehti USA:n lipun alla. Kolme ihmisiä normaalisti lomalla ja heidät pidätetään kuin pahimmat Isisin pojat.

Koko ylimitoitettu operaatio kertoo paljon, siitä mistä on kyse. Erään diktaattorin kunniasta.

Vierailija
44/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa että Tiina heti avautuu iltalehdille... Sori etten ihan osta koko juttua.

Vierailija
45/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että tämä Tiina on hengissä. Olin ihan varma että on haiden ruokana jo. Miksihän muuten eivät tehneet selvää näistä todistajista? Mikä mahtoi pidätellä?

Vierailija
46/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa että Tiina heti avautuu iltalehdille... Sori etten ihan osta koko juttua.

Päinvastoin, Tiinan on pakko puhua. Niin kauan kun Latifasta ei tiedetä mitään, Tiinankin henki on vaarassa. Luuletko etteivät aikoisi aiheuttaa pientä "autokolaria" tai muuta saadakseen Latifan sisäpiiriin kuuluneet pois päiviltä.

Nyt Tiina on tullut julkisuuteen, joten jos jotain tapahtuu, tiedämme kenen syy.

Vierailija
47/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luitko juttua ollenkaan? Tiina ei ole avautunut millekään lehdelle, vaan hän on antanut lausunnon Detained in Dubai -järjestölle.

Vierailija
48/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme että tämä Tiina on hengissä. Olin ihan varma että on haiden ruokana jo. Miksihän muuten eivät tehneet selvää näistä todistajista? Mikä mahtoi pidätellä?

Se toinen oli USA:n kansalainen. UAE haluaa olla USA:n kanssa hyvää pataa. Todennäköisesti USA painosti sheikkia päästämään nämä ulkomaiset. Mutta Latifan puolta ei pidä kukaan, koska isä on maan hallitsija, hän tekee mitä tahtoo.

Vierailija
49/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olette te jotenkin vammaisia koko porukka tai sitten koko ketju on muutaman höyrypään kirjoittama.

Keksitty juttu ja Tiina sai julkisuutta koko rahan edestä.

Pian seiskassa juttu suomalaisesta Tiinasta kansainvälisessä selkkauksessa. Mata-Harikin jää pian toiseksi :-)

Ei mikään ihme että Sipilän kaltainen ketku pystyy jmyäyttämään kokonaista kansaa työllisyydennousutilastohuijauksellaan.

Vierailija
50/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette te jotenkin vammaisia koko porukka tai sitten koko ketju on muutaman höyrypään kirjoittama.

Pian seiskassa juttu suomalaisesta Tiinasta kansainvälisessä selkkauksessa. Mata-Harikin jää pian toiseksi :-)

Ei mikään ihme että Sipilän kaltainen ketku pystyy jmyäyttämään kokonaista kansaa työllisyydennousutilastohuijauksellaan.

Sä et vaan ole koskaan ollut Lähi-idässä. Sä et tajua.

Vierailija
51/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun on pakko olla trolli tai pöpilästä karannut, sulla on meinaan sen verran villit jutut.

Vierailija
52/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olisi todellakin aiheellista ryhtyä boikotoimaan Dubaita. Kuka sinne kehtaa mennä enää lomareissulle tuollaisen selkkauksen ja ihmisoikeusloukkauksen jälkeen?

Bloggaaja Mungolaiffi ainakin ramppaa siellä, varmaan kaksi kertaa ollut tänä vuonna jo. Blingihoukutus ja Chanelin merkkilaukut varmaan saavat aikaan sen että pakko käydä?

Monet sivistyneet ihmiset sentään pitää tuota ulkomaita myöten ihan naurettavana WT-kohteena ja feikkikulissipaikkana, joten vaikuttaa siltä ettei siellä enää käy kuin venäläiset ja suomalaiset.

Vierailija
53/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin jo kuvitella miten joku random suomalainen nainen pidätetään siellä pian jollain tekaistulla syyllä ihan vaan kostoksi.

Vierailija
54/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt se tule yllätyksenä että Arabiemiraatit on jo kauan polkenut ja käyttänyt hyväksi vierasmaalaisia duunareita joille maksetaan paskaa paskaa palkkaa saman aikaan kun omat kansalaiset nauttivat vauraan maan etuuksista. Mutta kuinka kauan? Öljyvarat on loppu, nyt rakennetaan vaan lisää ökyhotelleja ja asuntoja, nostetaan hintoja mutta kuka sinne kohta enää viitsi matkustaa kun hinnatkin ovat jo tähtitieteellisiä. Tyypillistä muslimimaiden toimintaa, kohdellaan omia islam uskoisia (=miehiä, ei naisia) hyvin ja muilta (=länsimaalaisilta) otetaan rahat pois ja riistetään köyhiä joille delegoidaan paska duunit paskalla palkalla.

Vierailija
55/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärimmäisen itsekkäitä ihmisiä löytyy aina.

Onpa tosi "äärimmäisen itsekästä" matkustaa Dubaihin! :D Oletko ihan tosissas?

Olipas todella WT:mäinen kommentti!

Vierailija
56/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt se tule yllätyksenä että Arabiemiraatit on jo kauan polkenut ja käyttänyt hyväksi vierasmaalaisia duunareita joille maksetaan paskaa paskaa palkkaa saman aikaan kun omat kansalaiset nauttivat vauraan maan etuuksista. Mutta kuinka kauan? Öljyvarat on loppu, nyt rakennetaan vaan lisää ökyhotelleja ja asuntoja, nostetaan hintoja mutta kuka sinne kohta enää viitsi matkustaa kun hinnatkin ovat jo tähtitieteellisiä. Tyypillistä muslimimaiden toimintaa, kohdellaan omia islam uskoisia (=miehiä, ei naisia) hyvin ja muilta (=länsimaalaisilta) otetaan rahat pois ja riistetään köyhiä joille delegoidaan paska duunit paskalla palkalla.

Ei siellä näköjään kovin hyvin kohdella oman maan naisia, muista Latifa.

Vierailija
57/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin keksitty juttu että ei taida mennä läpi edes hesariin. Pitää satuilla omassa blogissa.

Vierailija
58/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt se tule yllätyksenä että Arabiemiraatit on jo kauan polkenut ja käyttänyt hyväksi vierasmaalaisia duunareita joille maksetaan paskaa paskaa palkkaa saman aikaan kun omat kansalaiset nauttivat vauraan maan etuuksista.

Tyypillistä muslimimaiden toimintaa, kohdellaan omia islam uskoisia (=miehiä, ei naisia) hyvin ja muilta (=länsimaalaisilta) otetaan rahat pois ja riistetään köyhiä joille delegoidaan paska duunit paskalla palkalla.

Mun mielestä tosi paljon fiksumpaa toimintaa kuin tämä kotimainen, missä kyykytetään oman maan kansalaisia ja tarjotaan muualta tulleille ilmainen ylöspito.

Vierailija
59/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turismin kasvu tuollapäin ei vaan ihan osu yhteen toiveidesi kanssa....

Koita kestää!

Vierailija
60/179 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina Iisalahmesta lähti Tuppaihin. Taes yllättyvä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän