Dubaista kadonnut Tiina puhuu vihdoin
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005623877.html
Tällainen "ihana" kaupunki se Dubai on. Enpä aio kyllä matkustaa enää tuonne.
Kommentit (179)
tää on aivan mieletön tapaus. Mitä tapahtuu jos suomalainen nainen menee suomalaiselle poliisille ja kertoo, että "pelkään toisen valtion hallituksen tappavan minut"?
Entä miksei tästä ole muuten vielä noussut yhtään suurempaa kansainvälistä kohua? Onko Suomen tai esim. Ranskan valtio antanut mitään virallista lausuntoa asiasta? Entä aikooko ne antaa tämänkään jälkeen, vai saako ihmisoikeuksia rikkova toisen valtion hallinto noin vaan uhkailla suomen kansalaisia ilman seurauksia?
Nyt olisi todellakin aiheellista ryhtyä boikotoimaan Dubaita. Kuka sinne kehtaa mennä enää lomareissulle tuollaisen selkkauksen ja ihmisoikeusloukkauksen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Tiina tuli siihen tulokseen että nyt on muuten juoksut juostu ja muutetaan Dubaista Iisalmeen.
Just joo. Tosi asiaton kommentti katkeralta ulilta.
Siis käsittämätöntä olla niin voimaton tuollaisten roskien edessä. (Se perhe, ne dubailais-vanhemmat) Toivottavasti Tiina puhuu suunsa puhtaaksi ja saa Suomessa vaikka feikki-identiteetin ja pysyy turvassa. Siis täysin käsittämätöntä, että tuollaiset pskahousut saisivat ulotettua lonkeronsa suomalaiseen Suomessa.
Ja meidän presidentti Niinistö on lomaillut Dubaissa tänäkin vuonna. Jee Sauli hyvin vedät!
Miten tästä ei ole noussut jo kansainvälinen myrsky? Meitä sumutetaan Euroopassakin ihan huolella - katsokaa nyt tätä ja esim. mitä Espanja tekee katalaaneille ja EU on aivan hiljaa.
Ja Dubain salainen palvelu soittelee Iisalameen, että ooppas tyttö hilijoo.. Minä en ihan niele Tiinan kertomusta tällasenaan. Ois kai tyttö jo vaihtanu numeronsa jos salaisesta palvelusta soitellaan uhkauksia😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi todellakin aiheellista ryhtyä boikotoimaan Dubaita. Kuka sinne kehtaa mennä enää lomareissulle tuollaisen selkkauksen ja ihmisoikeusloukkauksen jälkeen?
Presidentti Niinistö.
Vierailija kirjoitti:
Ja Dubain salainen palvelu soittelee Iisalameen, että ooppas tyttö hilijoo.. Minä en ihan niele Tiinan kertomusta tällasenaan. Ois kai tyttö jo vaihtanu numeronsa jos salaisesta palvelusta soitellaan uhkauksia😂😂😂
Eli sua ei kiinnostaisi ollenkaan, mitä ne sulle vielä haluaa? Avaisit vain yhtenä aamuna ovesi ja oven takana oiskin porukkaa, joiden avustamana lähtisit viimeiselle matkallesi?
Nyt meni Dubai minulla ihan virallisesti boikottiin. Kys. kohde ei ole houkutellut aiemminkaan mutta tämän tapauksen jälkeen en lähtisi kyseiseen paikkaan lomalle vaikka siitä maksettaisiin.
Oliko vielä jossain joka joka ei tiennyt miten tuolla poljetaan ihmisoikeuksia? Olen ajatellut että sinne matkustavia vaan ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tiinalla ei tule olemaan helppoa saada miesystävää? Moni mies saattaa ajatella että kyllä katkera ex-ukko tai tuon ikäisen kyseessä ollessa pari-kolmekin hoidellaan mutta Dubain salainen palvelu kyttäämässä kadun toisella puolen voi olla jo liikaa..
Vierailija kirjoitti:
Siis onko Dubaihin matkustavat oikesti vain v*tun tyhmiä jos kerta eivät ole aikaisemmin tienneet ihmisoikeusrikkomuksista joita siellä tapahtuu?
Kaikkien pitäisi boikotoida Dubaita prinsessojen takia!
En ole ikinä halunnut matkustaa Emitaatteihin enkä halua. Olen ollut vuosia tietoinen ihmisoikeusloukkauksista joita siellä tapahtuu. Keinotekoisia orjatyövoimalla rakennettuja kaupunkeja.
Googlella löytyy hakusanalla Dubai Slavory varsin hiuksianostattavia tutkivan journalismin artikkeleja.
Vierailija kirjoitti:
Oliko vielä jossain joka joka ei tiennyt miten tuolla poljetaan ihmisoikeuksia? Olen ajatellut että sinne matkustavia vaan ei kiinnosta.
Tässä maailmassa on yllättävän itsekästä ja muuten vaan urpoa porukkaa. Itse en halua edes lähipiiriini mitään Dubai-reissaajia - kertoo ihmisestä nimittäin kaiken tarpeellisen.
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä tajunut dubain palvojia, mutta tän jälkeen en oikeasti käsitä minkälainen ihminen haluaa matkustaa sinne lomailemaan? Ihan sairastahan tuo on. Eikö ihmiset oikeasti ole lainkaan kiinnostuneita siitä missä he oikeasti lomailevat vai sumentaako keinotekoinen luksus viimeisetkin järjen rippeet?
Matkustan sinne kyllä uudestaankin, ihan ulinoistanne huolimatta.
En sotkeudu hallitsijasuvun asioihin niin uskoisin saavani olla rauhassa. Onhan Venäjän presidenttinäkin tyyppi jopa tapattaa ihmisiä jne.
Jospa presidentillä oli muutakin virkaa dubaissa kuin lomailla
Vierailija kirjoitti:
Siis käsittämätöntä olla niin voimaton tuollaisten roskien edessä. (Se perhe, ne dubailais-vanhemmat) Toivottavasti Tiina puhuu suunsa puhtaaksi ja saa Suomessa vaikka feikki-identiteetin ja pysyy turvassa. Siis täysin käsittämätöntä, että tuollaiset pskahousut saisivat ulotettua lonkeronsa suomalaiseen Suomessa.
Suomalainen yritys jota rahoitetaan valtiotasolla myy Arabi Emiraatteihin teleurkintalaitteita eli on suomi tavallaan tehnyt jo osansa että tuo nainen jää kiinni.
Vähän tekopyhältä tuntuisi jos alkaisivat nyt taivastelemaan tätä vääryyttä kun ei aikaisemmin kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä maailmassa on yllättävän itsekästä ja muuten vaan urpoa porukkaa. Itse en halua edes lähipiiriini mitään Dubai-reissaajia - kertoo ihmisestä nimittäin kaiken tarpeellisen.
Minä taas matkustelen missä huvittaa, myös Dubaissa.
Boikottinne eivät vaikuta niin mihinkään.
En oo ikinä tajunut dubain palvojia, mutta tän jälkeen en oikeasti käsitä minkälainen ihminen haluaa matkustaa sinne lomailemaan? Ihan sairastahan tuo on. Eikö ihmiset oikeasti ole lainkaan kiinnostuneita siitä missä he oikeasti lomailevat vai sumentaako keinotekoinen luksus viimeisetkin järjen rippeet?