Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: miksi laittaudut?

Vierailija
29.03.2018 |

Miksi laittaudut ja käytät kosmetiikkaa? Miksi sanot sen olevan "oma valintasi"? Eikö olisi paljon mukavampi olla tunkematta itseen ja ympäristöön kemikaaleja, joista on terveyshaittoja? Miksi miesten ei tarvitse laittautua ja meikata? Oletko tehnyt jonkun alamaisuussopimuksen kosmetiikkateollisuuden kanssa?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä en oikein pidä meikatuista naisista. Huulipuna maistuu pahalta, meikkimönjät sotkee vaatteet...nainenkin on varovainen, koska hän varoo, ettei meikit suttaannu.

Vierailija
22/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nautin siitä. Meikkaaminen on hauskaa ajanvietettä ja on kiva olla omissa silmissä kaunis ja lisäksi sen näköinen muille ihmisille, että näkee vähän vaivaa itsensä eteen.

En polta tupakkaa, käytän alkoa hyvin harvoin enkä omista autoa, joten koen meikkauksen olevan ihan kohtuullinen pahe, jos sen sellaisena haluaa nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä pohtia vastausta, jos sinulla ei ole aitoa halua ymmärttää vastausta.

Pidätkö naisista? Luettele muutama elämääsi vaikuttanut nainen.

Tämä kysymys ei ole yksinkertainen, joten haluan kuulla, mikä on motiivisi.

Vierailija
24/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mineraalipuuteri suojaamassa ja peittämässä herkästi punoittavaa ihoa. Enkä jaksa koko ajan selitellä mikä nyt punastuttaa (ei mikään erityinen, iho on vain ärtynyt, ja ei, en ole ihastunut sinuunkaan).

Vierailija
25/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siitä tulee hyvä mieli. En ole todellakaan luonnonkaunis mutta kevyellä ehostuksella näytän jo todella paljon paremmalta. Vahvaa meikkiä en käytä koskaan, sotamaalaus ei mielestäni sovi arkikäyttöön ollenkaan eikä kyllä oikeastaan juhlaankaan.

Vierailija
26/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä miehenä en oikein pidä meikatuista naisista. Huulipuna maistuu pahalta, meikkimönjät sotkee vaatteet...nainenkin on varovainen, koska hän varoo, ettei meikit suttaannu.

Mä oon miettinyt samaa huulipunasta.

Se täytyy levittää taidolla. Vinkki: Marilyn M.n

huulimeikin teko.

Vierailija
27/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin myöntää että meikkaan ihan vaan miesten takia. Ilman meikkiä en ole kummoisen näköinen, en ruma, mutta en näytä todellakaan samalta kuin meikeillä jolloin saan aikas paljon huomiota mikä siis tuntuu hyvältä. En ole koskaan ymmärtänyt sitä että meikkaisi vain itsensä vuoksi niin kuin monet naiset sanovat(en väitä etteikö näin voisi olla en vain itse voi samaistua). Mulle ei kuitenkaan ole ongelma olla julkisilla paikoilla meikittä. Kun olin varattu en ikinä meikannut kun ei ns. tarvinnut. Eli tiivistettynä meikki tuo ulkonäkööni lisäarvoa ja kehujen kautta vahvistaa itsetuntoa mutta voin myös elää ilman sitä.

Vierailija
28/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinnaisuussyistä. Sitä odotetaan tässä yhteiskunnassa naiselta ihan siinä missä siistiä, tilanteenmukaista pukeutumista, peseytymistä ja säärten karvattomuutta mikäli ne ovat paljaana.

Kokeilin joskus parikymppisenä normien uhmaamista ja olin pari vuotta meikittä. Ei se elämääni pilannut ja viihdyin outona. Mutta vain siksi, että olin valmis olemaan outo ja hyväksymään sen vaikutukset siihen mitä muut minusta ajattelivat. En yrittänyt sinä aikana esimerkiksi etsiä poikaystävää tai hakea tai tehdä oman alani töitä. Noi on sen verran isoja juttuja että niiden kanssa en uisi vastavirtaan jos ei ole pakko.

Vierailija
29/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin myöntää että meikkaan ihan vaan miesten takia. Ilman meikkiä en ole kummoisen näköinen, en ruma, mutta en näytä todellakaan samalta kuin meikeillä jolloin saan aikas paljon huomiota mikä siis tuntuu hyvältä. En ole koskaan ymmärtänyt sitä että meikkaisi vain itsensä vuoksi niin kuin monet naiset sanovat(en väitä etteikö näin voisi olla en vain itse voi samaistua). Mulle ei kuitenkaan ole ongelma olla julkisilla paikoilla meikittä. Kun olin varattu en ikinä meikannut kun ei ns. tarvinnut. Eli tiivistettynä meikki tuo ulkonäkööni lisäarvoa ja kehujen kautta vahvistaa itsetuntoa mutta voin myös elää ilman sitä.

Sähän kirjoittelet ihan sekavaa..voit olla ilman meikkiä..mutta kuitenkin vain miesten takia

Vierailija
30/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään katsella hyvännäköisiä ihmisiä, ja toki haluan itsekin olla sellainen. Valitettavasti en ainakaan omaan silmään ole kovin kaunis, jos en laittaudu.

Ihmisten silmä on tottunut pelle hermanni-meikkeihin. Itse kun en meikkaa niin meikki tökkää pahasti silmään ja ajattelen "tuokin olisi kauniimpi vähemmällä"

Mitkä pelle hermanni -meikit? Minä ainakin käytän lähinnä cc-voidetta, puuteria, kulmaväriä ja ripsiväriä. Välillä myös poskipunaa ja huulipunaa. Makuasia tietysti, mutta minun mielestäni näytän paremmalta meikattuna.

Vierailija
31/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki on epävarman ihmisen naamio.

Vierailija
32/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko tosissasi sitten sanoa, että pidät enemmän siitä miltä naiset näyttävät ilman meikkiä kuin meikattuna?

Vierailija
33/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän kirjoittelet ihan sekavaa..voit olla ilman meikkiä..mutta kuitenkin vain miesten takia

Tarkoitin siis, että mulle ei ole mikään ongelma olla ilman meikkiä. Voin lähteä minne vain laittautumatta eikä se ole ongelma. Silloin vain en käännä yhtä paljon katseita.

Vierailija
34/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, koska haluan? Enkä ole kiinnostunut miehistä, joten en ainakaan heidän takia laittaudu.

Vierailija
35/35 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, koska haluan? Enkä ole kiinnostunut miehistä, joten en ainakaan heidän takia laittaudu.

Narkkarikin vetää huumeita siksi, koska haluaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi