Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei! Hoidattehan kauppareissunne tänään, ettekä käy asioilla nyt pyhäpäivinä

Vierailija
29.03.2018 |

Pyhitetään pyhät levolle.

Kiitos!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyhäshoppailija kirjoitti:

Miksi et suo opiskelijoille ja muille pätkätyöläisille pyhälisiä? Oletko kateellinen vai mistä kenkä puristaa?

Olen aika pitkään ollut kaupan alalla enkä tunne ketään joka niitä pyhiä haluasi olla töissä.

Itse ainakin olen erittäin mielelläni pyhät töissä, varsinkin jonkun pääsiäisen joka on ihan merkityksetön mulle. Joulunakaan ei haittaisi olla töissä.

Olet varmasti kuitenkin tietoinen että kaltaisiasi on vähän.

Vierailija
42/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdäänkö uudenlainen Prisma testi jossa jokainen joka menee pyhänä Prismaan tekee tutkimuksen kuinka moni prosentti työntekijöistä haluaa siellä olla?

Voidaan vaikka tehdä taulukko johon eritellä missä olivat mielummin ja samalla selvitämme mikä on suomalaisille mieluinen vapaa ajan vietto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyhät töissä ja elän normaalia arkea. Käyn siis kaupassakin normaalisti. Täällä prisma auki 24/7. -Ensihoitaja

Vierailija
44/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdäänkö uudenlainen Prisma testi jossa jokainen joka menee pyhänä Prismaan tekee tutkimuksen kuinka moni prosentti työntekijöistä haluaa siellä olla?

Voidaan vaikka tehdä taulukko johon eritellä missä olivat mielummin ja samalla selvitämme mikä on suomalaisille mieluinen vapaa ajan vietto.

Meillä saatiin riita aikaiseksi töissä pyhien työskentelystä. Nimittäin siitä kuka saa pyhät ja niiden lisät. Ne on tällä alalla elinehto. T.prisman täti

Vierailija
45/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin maksan mieluusti ylihintaa ostoksistani, että saadaan maksettua kaikille halukkaille tuplapalkat. Toki niitähän on alettu jo ajamaan alas eli nautitaan tuplapalkasta vielä kun voidaan, sitten ei jää jäljelle kuin ylihintaiset tuotteet.

Vierailija
46/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvä! Heti kun mun ei tarvitse mennä töihin pääsiäisenä, niin saan levätä. Ei mut eihän se onnistunutkaan... t. Hoitaja, nälkäinen sellainen ja hakee ruokansa just silloin kun ehtii

Vierailija
47/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen töissä nyt tänä pääsiäisenä, tänään ja kaksi pyhäpäivää. Kiitos kaupan tyypeille ja julkisen liikenteen kuskeille ym porukalle, jotka osaltanne autatte tässä!

Vierailija
48/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne käsitettä 'pyhä'. Minulle kaikki päivät ovat samantasoisia ja teen joka päivä ihan mitä huvittaa.

Taidat olla työtön

Vierailija
49/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä aattelin, et huomena menen ruokaostoksille. Tänään töiden jälkeen ei yhtään huvittanut ja teinitkin laitto viestiä, että jääkaapissa on evästä sen verran et huomiseen pärjätään. Lauantain ja sunnuntain olenkin töissä.

Vierailija
50/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille kelpaa vapaa, vaikkei mikään teille ole pyhää? Älkää kehdatko ääneen noin meuhkata! Kohta näitä ylimääräisiä arkipyhiä tuskin onkaan, kun kukaan ei tunnu kunnioittavan niitä tai niiden merkitystä. Ne ovat kirkollisia juhlapyhiä ja harvassa maassa edes on pääsiäisenä ja jouluna näin montaa pyhäpäivää ja samalla vapaapäivää. Jos juhlapyhälle sattuu töitä, saa palkan tuplana ja vp:n toiseen ajankohtaan. Arvostakaa pliis niitä, ajatelkaa ne vaikka työkykyä ja ihmisten yleistä hyvinvointia lisäävinä päivinä, jos ette pyhien alkuperää kunnioittaisikaan. Tuntuu aika hurjalta lukea tämänkin ketjun kommentteja. Kohta ne ylimääräiset vapaat varmasti poistetaan, johan sitä on väläytelty ja te allekirjoitatte niiden tarpeettomuutta.

Vierailija
51/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille kelpaa vapaa, vaikkei mikään teille ole pyhää? Älkää kehdatko ääneen noin meuhkata! Kohta näitä ylimääräisiä arkipyhiä tuskin onkaan, kun kukaan ei tunnu kunnioittavan niitä tai niiden merkitystä. Ne ovat kirkollisia juhlapyhiä ja harvassa maassa edes on pääsiäisenä ja jouluna näin montaa pyhäpäivää ja samalla vapaapäivää. Jos juhlapyhälle sattuu töitä, saa palkan tuplana ja vp:n toiseen ajankohtaan. Arvostakaa pliis niitä, ajatelkaa ne vaikka työkykyä ja ihmisten yleistä hyvinvointia lisäävinä päivinä, jos ette pyhien alkuperää kunnioittaisikaan. Tuntuu aika hurjalta lukea tämänkin ketjun kommentteja. Kohta ne ylimääräiset vapaat varmasti poistetaan, johan sitä on väläytelty ja te allekirjoitatte niiden tarpeettomuutta.

Siinäpä se boldattuna syy onkin miksi niitä ei tarvitse kunnioittaa jos ei huvita. Ne on sulle ehkä pyhäpäiviä jos uskot niihin satuihin joiden pohjalta ne on "pyhitetty". Ei ne meille normaaleille ihmisille eroa normaaleista päivistä mitenkään.

Vierailija
52/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tunne käsitettä 'pyhä'. Minulle kaikki päivät ovat samantasoisia ja teen joka päivä ihan mitä huvittaa.

Taidat olla työtön

En todellakaan ole. Mua huvittaa mennä töihin aina silloin tällöin.

Vierailija
53/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta toiset ei saa palkkaa pyhäpäivistä, jos eivät ole töissä.

Terv. osa-aikainen kaupan myyjä

Vierailija
54/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyhäpäivät ja etenkin niistä maksettavat pyhälisät ovat jo kauan olleet ammattiyhdistys-, eikä uskon asia. Jumala tai kirkko ei vapaapäiviä tai tuplapalkkaa suojele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan