Hei! Hoidattehan kauppareissunne tänään, ettekä käy asioilla nyt pyhäpäivinä
Kommentit (54)
Miksi jotkut ei millään tajua, että osa ihmisistä tekee työtä myös muulloin kuin ma-pe 8-16? Huoh. Monelle pääsiäisen pyhät ei eroa mitenkään vaikka normi tiistaista. Käyn kaupassa just silloin kuin sopii ja jos ovat auki. Mukavaa pääsiäislepoa aplle, kiva kun et pyöri viikonloppuna kaupassa jaloissa kun haen eväät töihin.
Käydään tarpeen mukaan, huomaan että yksi sukulainen ei tykkää että käydään sunnuntaina kaupassa. No käydään jos on pakko.
Jääkaappiin ei paljoa mahdu ja teinejä talossa.
Kaupat ei ole auki siksi että ne olisi tyhjillään.
Itse kannatan vapaita aukioloja ja ei kiinnosta silloin jonkun nillitys.
Olen pyhät töissä, ei ole paljon parempaakaan tekemistä. Prisman kassalla nähdään.
Erosin kirkosta ja minulla on nykyään eri pyhäpäivät.
Olen ateisti. Väheksyn kaikkia uskontoja tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut ei millään tajua, että osa ihmisistä tekee työtä myös muulloin kuin ma-pe 8-16? Huoh. Monelle pääsiäisen pyhät ei eroa mitenkään vaikka normi tiistaista. Käyn kaupassa just silloin kuin sopii ja jos ovat auki. Mukavaa pääsiäislepoa aplle, kiva kun et pyöri viikonloppuna kaupassa jaloissa kun haen eväät töihin.
Tiesitkö että kaupoissa on ihmisiä töissä?
Ei voisi vähempää kiinnostaa raamatun pyhät. En kuulu kirkkoon.
Vierailija kirjoitti:
Olen pyhät töissä, ei ole paljon parempaakaan tekemistä. Prisman kassalla nähdään.
Kuin myös, tosin työt on kuin listassa lukee, valita ei voi. Tulispa kassahihnalive taas!
Varmaan raskasta, kun joku ei tottele ja tee niin kuin sinä haluat.
Kyllä meillä kaupassa ainakin jotkut nimenomaan halusivat olla pyhiä töissä. Ei monellakaan nuorella aikuisella, perheettömillä ihmisillä ym. ole mitään erityisiä pääsiäisperinteitä. Ainakaan minulla ei ole ja näistä päivistä tulee helpolla iso tili!
Ps. Aion myös käydä ruokakaupoissa asiakkaana, aukihan ne ovat. Siinähän vasta vituttaisikin pitää kauppaa auki, jos ei edes asiakkaita näkyisi. Silloin se olisi tylsää, turhaa ja aika kuluisi hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Eiikö mikään ole enää pyhää? :(
On mutta kaupassa asiointi ei sitä ole.
Nykyaikaa että pääsee kauppaan milloin haluaa.
Näin on nyt monessa muussakin maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ja vuorotyöntekijänä toivon että silloin kaupoissa saavat olla ne jotka haluavat rahavuorot eikä pakotettuina. Itse en saa valita, mutten valitakaan koska tiesin jo alalle hakeutuessa.
Kuule ap, toisten kaupassakäynti ei kuulu sinulle pätkääkään. Käyn just silloin kun tykkään ja siihen kellonaikaan kun tykkään. Ajattelin huomenna (hui, pitkäperjantaina!) käydä kun varmaan hiljaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Pyhäshoppailija kirjoitti:
Miksi et suo opiskelijoille ja muille pätkätyöläisille pyhälisiä? Oletko kateellinen vai mistä kenkä puristaa?
Olen aika pitkään ollut kaupan alalla enkä tunne ketään joka niitä pyhiä haluasi olla töissä.
Itse ainakin olen erittäin mielelläni pyhät töissä, varsinkin jonkun pääsiäisen joka on ihan merkityksetön mulle. Joulunakaan ei haittaisi olla töissä.
Vierailija kirjoitti:
Pyhäshoppailija kirjoitti:
Miksi et suo opiskelijoille ja muille pätkätyöläisille pyhälisiä? Oletko kateellinen vai mistä kenkä puristaa?
Olen aika pitkään ollut kaupan alalla enkä tunne ketään joka niitä pyhiä haluasi olla töissä.
Missähän sä oot töissä... Minä tunnen moniakin - itseni mukaan lukien. Viime joulun olin kaupassa jouluapulaisena ja sain koko joululle yhden pyhävuoron. Siisi oikeasti YHDEN koko 5 viikon työn aikana, vaikka olin useaan kertaan sanonut esimiehelle, että haluan tehdä pyhiä. Työkavereille ilmoitin myös, että voin vaihtaa ja tehdä muiden pyhyä ja lauantai-iltoja, mutta ei kukaan halunnut vaihtaa. Kyllä otti päähän, kun viikonloput olisi näin kotiäitinä niin paljon helpommin järjestettävissä, kun arki-illat.
On niin hienoa ja edistyksellistä kun voi mennä kauppaan milloin haluaa, tulee kosmopoliitti olo.
Käyn kaupassa ihan silloin kuin sattuu olemaan tarve ja huvittaa. Tuonne hikiryysikseen en takuulla lähde nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ja vuorotyöntekijänä toivon että silloin kaupoissa saavat olla ne jotka haluavat rahavuorot eikä pakotettuina. Itse en saa valita, mutten valitakaan koska tiesin jo alalle hakeutuessa.
Toivoa saa mutta kai tajuat että kukaan joka haluaa tienata kunnolla ei ole kaupassa töissä? Kaikki siellä on pakon edessä. Ja aina siellä on joku pakotettuina vaikka haluaisi olla perheen kanssa.
Suosikaa kauppiasvetoisia paikkoja. Siellä todennäköisesti on kauppias itse töissä eikä kukaan pakotettuna.
Money talks, bullshit walks.