Iltalehden liikennejutut
http://www.iltalehti.fi/autouutiset/201803292200846013_oa.shtml
"Nokkakolari oli lähellä valtatie 8:lla, kun postiauto joutui väistämään pientareelle hätäistä ohittajaa."
Siis tuo postiauton kuskihan tuli kolmion takaa päätielle eikä ottanut huomioon että joku voi lähteä ohittamaan. Hän se hätäinen oli.
Kommentit (5)
Katsoin itse samaa, postiauto kääntyy tielle vaikka joku oli ohittamassa. Ja miksi tämä kuvaava auto ei näytä hidastavan antaen tietä ohittavalle vaikka näkee selvästi tuon vaaratilanteen?
Vierailija kirjoitti:
Katsoin itse samaa, postiauto kääntyy tielle vaikka joku oli ohittamassa. Ja miksi tämä kuvaava auto ei näytä hidastavan antaen tietä ohittavalle vaikka näkee selvästi tuon vaaratilanteen?
Tämä. Tuon kuvaavan auton kuski on taas joku "teiden ritari". Ohitus on selvästi alkanut ennen kuin ohittaja on edes voinut nähdäpostiautoa. Näin ollen postiautokuski tuli liikenenttä vaarantaen tielle. Ja tuon filmaaja olisi ihan hyvin voinut itse auttaa tilannetta hidastamalla, mutta ei paljoa tunnu kiinnsotavan.
"Mies kertoo nostaneensa itse nopeuden suoraosuudella 97 kilometriin tunnissa"
Siis ohitetun auton kuskihan avoimesti myöntää haitanneensa ohitusta!
Ei jumalauta mikä jästipää!
Jos tuo ohittaja olisi ajanut kalliilla saksalaisella autolla niin se olisi kyllä mainittu oikein näkyvästi.