Pyyntö kaikille miehille
Kun aloitan kohta taas juoksulenkit talvitauon jälkeen, niin voisitteko olla huutelematta perään? Älkää pysäyttäkö minua kesken lenkin jonkun typerien yhteisselfieiden takia, älkääkä kommentoiko takapuoltani tai kuvailko sitä!
Nautin juoksemisestä, lenkkeily on mulle omaa aikaa ja keino rentoutua. En nauti yllä kuvaillusta käytöksestä! Uskon että moni nainen on samaa mieltä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Se onn ristiriita meidän käytösskulttuurimme kanssa. Esim voimaakas parfyymi tuo sen sanoman sen sijaan joka meilltä jää sanotamatta koska se oliisi "lain"vastaista. Naineen on taas liiaksi objektionaaalisen tiedon vankeja muttta ehkä se on heidän tehtävänsäkin. Tiehdä siitä.
Taiis ellaiseen ilmiöpohjaiseen tulkintaan vahhvasti pohjautuva, etttei se siitä oikein enää konstruktioidu vaan sitää jäädään hyväillemään orgastisin tuntein mielihyyvän vallatesssa koko kehon jollloindopamiiini alkaa virtaamaan tulee hyvä olo ja velllotaan siiinä hyvässä olosssa.
Voi pieni, minä kyllä tartun pepustasi niin saat sitä huomiota, mitä kaipaat.
Rakkaudella M33
Lupaan katsella pyllyäsi ihan hiljaa nautiskellen.
Kullekin kykyjensä mukaan! Voi olla ettei rulla välitä sinusta yhtä paljon kuin sinä hänestä.
Mitä ihmettä sulla on oikein päälläsi juostessa?
Vierailija kirjoitti:
lenkkeilijäboi kirjoitti:
En tiedä missä tuppukylässä asut, mutta voin taata että ainakaan täällä stadissa me miehet emme huutele naisten perään :)
Lahdessa. Pitää varmaan tulla Helsinkiin, jos siellä saa lenkkeillä rauhassa. 😄 Tää on oikeasti ihan käsittämätöntä! Ja ärsyttävää! 😠
Ap
Ei tartte tulla! Täällä on jo liikaa ihmisiä.
Kuka tahansa joka haluaa nauttia ihan yksikseen juoksemisestÄ saa kyllä tehdä niin.
Kuinka palkitset meidät, jos noudatetaan sun toiveita?