Nainen miksi et hymyile minulle vaikka ulkona on kevät ja kaunis ilma?
Kommentit (54)
Jos näen sinun hymyilevän minulle, hymyilen kyllä sinulle. Tulee hyvä mieli.
Me da sonrisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä ihmisistä enkä niin ollen näe syytä hymyillä tuntemattomille.
"Así en 'Finlandia feliz' son los finlandeses !
Je,je, je...
Que divertido el apellido este"
Kaksi eri asiaa. Viihdyn itsekseni, nautin sonrisasta mieluiten puolison kanssa ja sosiaaliset tuntemattomat lähinnä pilaavat maisemat. Hilluisivat keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hymyile tuntemattomille, ellei ole syytä. Valitettavasti miehille hymyily saattaa johtaa kiusallisiin tilanteisiin, mies voi esimerkiksi luulla että haluaisin puhua hänen kanssaan. Vanhoille papoille ja mummoille sekä pikkulapsille voin hymyillä.
eihän suomalaiset miehet tee enää aloitteita varsinkaan baarien ulkopuolella.
Eilen hymyili yksinäni bussissa. Oli ollut hyvä työpäivä, olin saanut useamman hyvän uutisen ja kuulokkeissa soi hyvä musiikki.
Viereeni istui mies joka alkoi jutella minulle. Tietysti kysyi miksi olen niin iloinen. Aloin puhua lapsistani niin tämä vaihtoi paikkaa heti kun vierestä vapautui.
V*ttu minä olisin vain halunnut rauhassa olla iloinen ja kuunnella sitä musiikkia.
Ei ollut ensimmäinen kerta. Myös jos olen näyttänyt surulliselta on joku tullut kyselemään. Ei julkisesti ilmeisesti saa näyttää tunteita.Ongelma ei ole siinä etteikö julkisesti saisi näyttää tunteita.
Ongelma on siinä että meidät suomalaiset on opetettu kätkemään kaikki tunteet. Muissa maissa tunteita voidaan jakaa ja niistä keskustella myös tuntemattomien kanssa ilman että tarvitsee hävetä tuntevansa jotain.
Kokemusteni mukaan selität puuta heinää kun ne tuntemattomat tunkevat juttusille puhumaan tunteista, enkä kyllä koskaan ole tavannut ketään joka häpeäisi tunteita.
Ongelma on siinä että ei kiinnosta puhua tuntemattomille vaan haluan olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Koska vaistoan sinusta, että olet sarjaa "akkamainen valittaja vauvapalstalla". Kyllä se testosteronivaje huokuu ihmisestä ja aiheuttaa inhoreaktion, kun mies on naisellisempi kuin itse.
Oma perse onkin lähempänä, kuin sinun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on onnellisten ja kohteliaiden ihmisten maa.
Vastaukset kertovat muusta. Miksi? Vai kerääkö palsta näin paljon ilkeitä ja katkeria ihmisiä. Aloitushan oli harvinaisen myönteinen.
'eri
Minä olen onnellinen, ja kohtelias. Kohteliaisuus ei edellytä tuntemattomille hymyilyä. Vielä onnellisempi olisin, jos en ulkoillessa törmäisi kuin perheeseen, mutta koska niin ei ole, täytyy muita vaan kestää.
Kohteliaisuuden käsikirjassa ei puhuta mitään hymyilystä tuntemattomille, JEE!
Noh, siksi kun suomalaiset ovat juroja, sulkeutuneita, epävarmoja ja ihmispelkoisia..
Koska mulla on järkyttävä hermosärky, käveleminen on tuskaa, hermot kireällä ja tekisi mieli kuristaa jokainen vastaantuleva virnuilija.
Ihan oikeasti oikeasti joku mies tuli eilen liikennevaloissa vastaan hymyillen ja ällösti iski silmää. Olis tehnyt mieli käskeä painumaan v...!!!
Vierailija kirjoitti:
Koska mulla on järkyttävä hermosärky, käveleminen on tuskaa, hermot kireällä ja tekisi mieli kuristaa jokainen vastaantuleva virnuilija.
Ihan oikeasti oikeasti joku mies tuli eilen liikennevaloissa vastaan hymyillen ja ällösti iski silmää. Olis tehnyt mieli käskeä painumaan v...!!!
Niin ja lisäksi siellä on prkln liukasta ja on tuskaa yrittää taiteilla pysyäkseen pystyssä. Ei siinä kiinnosta hymyillä idiooteille! Sori!
Vierailija kirjoitti:
Ai ? Sinnekö silti vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi on onnellisten ja kohteliaiden ihmisten maa.
Vastaukset kertovat muusta. Miksi? Vai kerääkö palsta näin paljon ilkeitä ja katkeria ihmisiä. Aloitushan oli harvinaisen myönteinen.
'eri
Minä olen onnellinen, ja kohtelias. Kohteliaisuus ei edellytä tuntemattomille hymyilyä. Vielä onnellisempi olisin, jos en ulkoillessa törmäisi kuin perheeseen, mutta koska niin ei ole, täytyy muita vaan kestää.
Kohteliaisuuden käsikirjassa ei puhuta mitään hymyilystä tuntemattomille, JEE!
Eipä niin.
Kyllä mä itse asiassa aika monelle vastaantulijalle ainakin pikkuisen hymyilen näillä keleillä. Joten jos sinulle ei useimmat vastaantulijat hymyile niin syy on varmaan sinussa itsessäsi.
Pyöräilijänä kannattaa näillä keleillä keskittyä ihan lähinnä vaan siihen edessä olevan ajoradan pintaan ja niiden sen liukkaiden kohtien, tai pahimpien kuralätäköiden väistämiseen ja muutenkin aina liikenneturvallisen ajoreitin löytämiseen siellä ja valikoimiseen.
Jos jonkun tuttavan päivittäisen reittinsä varrella näkee, niin ehtiihän siinä ohessa toki moikkaamaan ,jos kerran tuttuja ollaan ...
Jos en hymyile vastaantulijoille niin yleensä siihen on hyvä syy. Joko en missään nimessä halua että minua lähestytään (eli pelkään sinua) tai olen surullinen ja mietteissäni. Hymyilen peruskohteliaasti kaikille.