Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen miksi et hymyile minulle vaikka ulkona on kevät ja kaunis ilma?

Vierailija
29.03.2018 |

Niin tämä koskee kyllä ihan useampaakin naista.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vitsi. Ei av-mammat käy ulkona. Ne makaa masentuneena sängyssä.

Vierailija
22/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet savunahka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mä en tykkää ulipalstasedistä. Sellasen kun näkee niin äkkiä hymy hyytyy. Anteeksi.

Vierailija
24/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia ovat muuten ne naiset jotka eivät ole huomaavinaankaan vaikka tulisin kylkeen aivan lähelle esim. supermarketin ruokahyllyllä.

AP

Parhaita ovat ne jotka käskevät "häivy, hyypiö".

Vierailija
25/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut ja surullinen. Ei paljoo hymyilytä.

Vierailija
26/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia ovat muuten ne naiset jotka eivät ole huomaavinaankaan vaikka tulisin kylkeen aivan lähelle esim. supermarketin ruokahyllyllä.

AP

Ap on creepy. Ei ihme ettei ketään hymyilytä.

Vierailija
27/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin koko ajan niin hirveistä kivuista, joten ei hymyilytä.

Vierailija
28/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

en minä ainakaan hymyilisi sinulle jos noin tekisit.

Vierailija
29/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hymyile tuntemattomille, ellei ole syytä. Valitettavasti miehille hymyily saattaa johtaa kiusallisiin tilanteisiin, mies voi esimerkiksi luulla että haluaisin puhua hänen kanssaan. Vanhoille papoille ja mummoille sekä pikkulapsille voin hymyillä.

eihän suomalaiset miehet tee enää aloitteita varsinkaan baarien ulkopuolella.

Eilen hymyili yksinäni bussissa. Oli ollut hyvä työpäivä, olin saanut useamman hyvän uutisen ja kuulokkeissa soi hyvä musiikki.

Viereeni istui mies joka alkoi jutella minulle. Tietysti kysyi miksi olen niin iloinen. Aloin puhua lapsistani niin tämä vaihtoi paikkaa heti kun vierestä vapautui.

V*ttu minä olisin vain halunnut rauhassa olla iloinen ja kuunnella sitä musiikkia.

Ei ollut ensimmäinen kerta. Myös jos olen näyttänyt surulliselta on joku tullut kyselemään. Ei julkisesti ilmeisesti saa näyttää tunteita.

Ongelma ei ole siinä etteikö julkisesti saisi näyttää tunteita.

Ongelma on siinä että meidät suomalaiset on opetettu kätkemään kaikki tunteet. Muissa maissa tunteita voidaan jakaa ja niistä keskustella myös tuntemattomien kanssa ilman että tarvitsee hävetä tuntevansa jotain.

Vierailija
30/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomihan on tunnetusti se  'maailman onnellisin maa', täällähän kaikki ovat sen vuoksi  yhtä hymyä, vuorokauden ympäri, menit täällä mihin vaan...

Vierailija
31/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hymyile tuntemattomille, ellei ole syytä. Valitettavasti miehille hymyily saattaa johtaa kiusallisiin tilanteisiin, mies voi esimerkiksi luulla että haluaisin puhua hänen kanssaan. Vanhoille papoille ja mummoille sekä pikkulapsille voin hymyillä.

eihän suomalaiset miehet tee enää aloitteita varsinkaan baarien ulkopuolella.

Eilen hymyili yksinäni bussissa. Oli ollut hyvä työpäivä, olin saanut useamman hyvän uutisen ja kuulokkeissa soi hyvä musiikki.

Viereeni istui mies joka alkoi jutella minulle. Tietysti kysyi miksi olen niin iloinen. Aloin puhua lapsistani niin tämä vaihtoi paikkaa heti kun vierestä vapautui.

V*ttu minä olisin vain halunnut rauhassa olla iloinen ja kuunnella sitä musiikkia.

Ei ollut ensimmäinen kerta. Myös jos olen näyttänyt surulliselta on joku tullut kyselemään. Ei julkisesti ilmeisesti saa näyttää tunteita.

Ongelma ei ole siinä etteikö julkisesti saisi näyttää tunteita.

Ongelma on siinä että meidät suomalaiset on opetettu kätkemään kaikki tunteet. Muissa maissa tunteita voidaan jakaa ja niistä keskustella myös tuntemattomien kanssa ilman että tarvitsee hävetä tuntevansa jotain.

Täytyy voida levätä ja rentoutua hetki kun matkaa työpäivän jälkeen hakemaan lasta päiväkodista. Esim. asiakaspalvelussa työskentelevä ei välttämättä innostu jakamaan tunteitaan jonkun ohikulkijan kanssa, kun on koko päivän ottanut huomioon muut ja ratkonut heidän ongelmiaan. - En jaksa olla kiinnostunut seurantarpeestasi - kiitos matkustusrauhasta!

Vierailija
32/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ihmisistä enkä niin ollen näe syytä hymyillä tuntemattomille.

Vierailija
33/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin hymyillä sinulle, jos saat siitä paremman mielen.

Mistä tunnistan sinut?

Vierailija
34/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kuvittelet että täysin ulkoisten asioiden takia sinulle pitäisi hymyillä.

Vierailija
35/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaistoan sinusta, että olet sarjaa "akkamainen valittaja vauvapalstalla". Kyllä se testosteronivaje huokuu ihmisestä ja aiheuttaa inhoreaktion, kun mies on naisellisempi kuin itse.

Vierailija
36/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin en hymyile? Jos olet silmää miellyttävä komistus ja herätät huomioni jollain kivalla kommentilla, joka saa minut hymyilemään, niin tottakai hymyilen.

Vierailija
37/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisempi kokeilu sulle olisi hymyillä ystävällisesti ja silmiin katsoen sadalle seuraavalle miehenpuolelle. Kerro sitten tulokset.

Vierailija
38/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on onnellisten ja kohteliaiden ihmisten maa.

Vastaukset kertovat muusta. Miksi? Vai kerääkö palsta näin paljon ilkeitä ja katkeria ihmisiä. Aloitushan oli harvinaisen myönteinen.

'eri

Vierailija
39/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä ihmisistä enkä niin ollen näe syytä hymyillä tuntemattomille.

"Así en 'Finlandia feliz'  son los finlandeses ! 

Je,je, je...

Que divertido el  apellido este"

Vierailija
40/54 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kun koitin hymyillä niin tulit kysymään, että "Onko sinulla jotain asiaa minulle?"