Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*-*- PERJANTAITA SYYSVÄKI-04 -*-*

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onnea kovasti, Äitikuu. Ihana juttu, että kaikki on hyvin ja sait mielellesi rauhan.

Aavis, hyvä taktiikka :) Naisellista oveluutta.

Öitä toivottelee

Alli

Vierailija
22/23 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi äitikuu kun kuulosti ihanalle..niisk!! :-)

Tiiättekö et tää kuulostaa varmaa TOSI OUDOLLE!!!!!Mutta mähän olen ollu vaan vauva ultrissa ja nyt typyä ootaessa monta kertaa...No nyt olin pojan kanssa ku sillä oli vatsan ultra ja mul tuli niin sellanen olo et mun pitäs olla vauva ultrassa...siis olo oli niin kumma.KAtoin sitä ruutua ja siin oli jotain suolia ja elimiä ja aina sellasessa hämärässä huoneessa oon katellu vauvaa...oonkohan sekoomassa??!

ALkas jo menkat..Oon turvonnu ja kiree ku viulun kieli!!

Ehkä kohta nukkumaa....

Niin mäki luin et Keilinhän muuttu morsiameks..vai miten se meni ;-))

jatu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just pinot läpi kahlasin..

Myöhäistä onnea Enkeli ja mies :-)

Voi kun meidän lääkäri reissua oli ajateltu..kiva!Reissu meni hyvin,poika oli reipas-syönti kielto hieman uuvutti.Ultraava lääkäri sano et ei näy poikkeevaa-niin aattelinki..Oma lekuri soittaa labrat ensvkon to.

Mutta typyläinen...ei turvaa veikasta ja niin oli kesken päikkien heränny äitiä ja veikkaa itkemään :-(

Ke oli sitten pojan jumppa ja sen jälkee lähettii kaksin itiksee ja poika sai lenkkarit....kovin " miesmäinen" käytös..joo,ihan hyvät..on neki hyvät..joo kyl mä nää tahon..ja sit makaili pitkin penkkejä ;-) TAkana siis lääkärireissu ja uinti...itelleni olisin jotain kattonu mut ei poika jaksanu..Pöh!

To sain sit typylle kengät...nyt on lapset kengitetty hetkeks!

Poika halus tarhaan jotan ihan hyvin meni itis reissu,mukana mun vanhemmat ja typy...paljon ostin painavaa tavaraa mm.4pakettia vaippoja....ja tavarat autolla kotiin :-)

Typy nukku yön vaik oli vieraita...kiva :-) Meinas kyl seiskalta herätä mut ei onneks!!

Omaa napaa vainen...palaan muihin ja curlinkeihin..

Aamulla taasen kotiäippien jumppa ja SIIVOUSTA!!!!!Yäk tätä kämppää!!

Onskalle parannusta!

Aavis:Jaksua!MEilläkin kulmahammas aika oli jotain KAMALAAAAA!!!!

Hyötä..niinkuin typyli illalla toivottelee :-)

jatu