*-*- PERJANTAITA SYYSVÄKI-04 -*-*
Kommentit (23)
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7051481&p=1&mpage=2&tmode…
Nyt täytyy siivota, meillä ei kaikki mahdu maton alle :)
Typy suihkussa isänsä kanssa, juon koneen ääressä aamukahvia.
Kurja keli tosiaan. Iltapäivällä onneksi on muskari, joten on pakko pistä nenä ulos viimeistään siinä vaiheessa.
Jatu: voi miten hyvin mennyt sulla ja poitsulla :-)
Enkeli: kun saisikin aikaan sellaisen tytön, joka ei ole liian kiltti ja mukautuvainen, mutta ei kuitenkaan mikää raikuli, joka ei välitä muusta kuin itsestään ja omasta hyvinvoinnistaan. Kyllä, kaikkia tunteita pitää näyttää - myös suuttumusta ja muita negatiivisia fiiliksiä. Täytyy kai näissä asioissa palata curlinki-puolelle.
Äitikuulle mukavia uutisia toivoo
Keilin
Koko aamupäivä on mennyt koulun kannatusyhdistyksen vappuriehajärjestelyissä, olen tilaillut ilmapalloja... KÄytiin me kyllä ulkona hetki leikkimässä ja Lilli sai sotkettua itsensä niin rapaiseksi että on pakko laittaa haalari pesuun. Siivota pitäisi, ihan välttämättä, ehdinköhän saada siivottua ennen kuin mies tulee töistä. Olisi mukava yllättää.
Äitikuulle mukavia ultrakuulumisia!
Kiva että jatun pojan sairaalareissu sujui hyvin. Mukavaa myös että Enkelin Nekku suostui shoppailemaan! Ja onpas Nekku jo taitava pottailija! Ihan tässä tulee paineita, nimimerkillä " ei vielä yhtään saalista pottaan..."
Onnille parempaa vointia! Jokos Saamuskan tauti alkaa olla voitettu?
Naapuri kertoi että heidän viidestä lapsesta kahdella on vesirokko... Ajattelin kutsua heidät kylään että saatais tuolle Lillillekin vesirokko tartutettua hyvissä ajoin ennen töihinpaluuta. Olenko ihan kaheli?
Pomo soitti eilen. Oli mukava keskustella, ja pomo kertoi sellaisia asioita, jotka kyllä painaa hyvin vahvasti vaakakuppia siihen suuntaan että en tässä vaiheessa vaihtaisi työpaikkaa. No, täytyy katsoa miten houkuttelevia tarjouksia maanantaina haastatteluissa tulee :-).
Lilli nukahti tissille, vien sänkyyn ja jatkan siivoamista. Mukavaa viikonloppua kaikille!
T. Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥
Väsy on niin kova, ettei jaksa kirjuutella. Onko muillakin kevätväsymys, vai missä luuraatte? Mulle arjen pienetkin askareet tuntuu nyt tosi suurilta. Jos jotain positiivista voin kertoa, niin mies ei lähdekään viikonlopuksi pois, vaan ehkä ensi viikolla pariksi päiväksi. Välit miehen kanssa vaan on mitä on, mutta on niitä yritetty selvitelläkin. En vaan tiedä mistä tää (etenkin oma) umpisolmu lähtis aukeamaan nyt, kun tärkeimmät on kuitenkin jo puhuttu. En osaa siirtyä eteenpäin:(
Kauan kaivattu kutsu häihin aavan meren tuolle puolen tuli tänään. Vastausaikaa pari viikkoa. Taitaa jäädä väliin, sillä ihmeen täytyy tapahtua, että saatais halvat lennot niin nopeasti.
T: Ynis
Seuratkaahan muut hyvää esimerkkiäni!
Kiitos jälleen kaikista tsempeistä, yhtään ei ole MOtin tilanne rauhoittunut, oikeastaan päinvastoin, mutta nyt tuntuu jo paremmalle. Viime yönä sain unta palloon, taisi Motti maata ataraxista tokkuraisena, koska ei herännyt edes omaan piereskelyynsä. Eilen tapahtui vahinkoaltistus vehnästä, mies tuli MOtin kanssa kaupasta (olin lenkillä), purki tavaroita ja Motti kiskaisi aukinaisen cannelloni purkin nurin. Mies luuli saaneensa kaiken talteen, kunnes huomasi että Motti nakertaa yhtä onnellisenä sohvalla. Tuloksena välitön naaman turpoaminen, laaja urtikaria ja taukoamaton yskintä ja aivastelu. Notta ei käy vehnä, no en kyllä niin kuvitellutkaan.
Tämä menee nyt aivan algeeria jauhamiseksi, mutta minä pelkään että Motin tilannetta vaikeuttaa siitepöly. Viime kevät oli vaikea, mutta testeissä syksyllä ei selvinnyt mitään. Nyt parin viikon ajan Motti ei ole halunnut lähteä ulos ja kiukkuaa siellä aivan mahdottomasti. Flunssa ei parane ollenkaan, poitsu on ihan tukossa. Lämpö koholla usein ulkoilun jälkeen. Oma nenä vuotaa myös aina ulkoillessa. Hmp, täytyy vielä hetki katsoa ja mennä sitten lääkäriin.
Systerille soitin aamulla ja taitaa tosiaan ennustukset vaikeasta siitepölykeväästä pitää paikkaansa. Nupulla on astma ja nyt käyttää astmalääkitystä yli annostuksen reilusti, syö kortisonia ja antibioottia. Silti on aivan tukossa ja eilen oli joutunut kesken kaiken koulusta ambulanssilla sairaalaan, kun ei vaan ollut enää henki kulkenut. Nyt oli kotona, mutta kuulosti aivan kauhealle:( Ja pahimmat tentti ym. muut kiireet alkamassa.
*Huoh* Olkaa onnellisia paremmista geeneistä!;) Huono vitsi juu....
Minun piti oikeasti jotain muutakin kuin valittaa.
Ankkis: Menettekö kokeilemaan kajakkia vai inkkaria? Oletteko meloneet aikaisemmin? Melominen on rakas harrastuksemme, meillä on kahden melottava inkkari. Viime kesänä jäi väliin, mutta nyt Mottia voisi jo edes päiväreissujen ajaksi jättää hoitoon.
Toivottavasti T@hden reissu onnistuu, Hilulle samoin oikein ihanaa ja rentouttavaa viikonloppua:)
En minä muista muuta....
Aavis ja Motti
Mies on alakerrassa molempien hereillä olevien tyttöjen kanssa. Hmmp. Saapi nähdä miten kauan pärjää yksin. Veikkaan ettei mene kauaa kun kuuluu " Tuutko jo auttamaan" .
Mimmun tytölle piti toivottaa tissittelypäiviä! (No niin, kuului jo " Tuu kohta niin lähetään ulos, en muuten tuu!!!!!) Toivottavasti tyttö tilaisi vain lisää maitoa. Taitaa vain olla kovin pitkäkestoinen tilaaja.. Yritä Mimmu jaksaa, väsyneenäkin. Rosa itkeskelee iltaisin n. 3h. Ennen vyöhyketerapiaa itkeskeli 6h. Yöt meillä onneksi ainakin vielä nukutaan.
Hilunki, niin sitä pitää! Nauti täysin rinnoin A-luokan hotelliyöstä. :-)
Ynis, tervetuloa meille pihahommiin, mutta valitettavasti vain ruokapalkalla. Tynnyrintyömaa odottaa. Ja lompakko huutaa tyhjyttää, kiitos kelan.. Lumet sulaa ja paljastaa koko karmeuden... Ei kevätfiilistä. No voinhan siirtää pihjajia, mäntyjä, kuusia, metsämansikkoja yms. ilmaista metsästä pihaan. " Yrittää lohduttaa itseään" umpisolmuihin piti toivottaa vielä selvittämistaitoja.
Ompas Nea oppinut hienosti kuivaksi!
Voi Mottia ja vehnää! Hui sentään!
Hyvä että Jatun pojalla oli hyvä lääkärikäynti!
Voi itku, mies päästi Sinin tänne.. Menen avautumaan miehelle aiheesta äidin jaksaminen, oma aika jne.. Taas..
Palailen ehkä n. 15v päästä.. Ketuttaa suunnattomasti!
Äitikuu, ultrauutisia odotelölaan täälläkin. :-)
Lila75, kotiorja
Hyvällä mallilla Yniksen työkuviot :-) Täällä odotetaan mukana vastausta!
Yöllä tytskä taas heräili...eilen myös kaks kamalaa löysää haju kakkaa..En tiiä...Ruokapäiväkirjaki unohtuu kirjotella...
Tänää äiti jumpannu ja typyki oli ihan kivasti!Nyt oli vaa enempi isoja lapsia ja niillä aika kova meno..Äitejä oli vaan 6 ja jos meit ei tuu enempää loppuu koko jumppa!Harmi,koska ei sinne kovin paljon enempää toivos väkeä kun niitä lapsia kuitenki juoksee jaloissa :-/
Siivottiinki ja nyt voi taas eläää....
Menkat alkaa ja kaikki ärsyttää...mies tuntuu ihan käsittämättömältä!typyyn meni hermo täysin...jälleen kerran tyhjens dvd-laatikkoa ja taaskaan ei äiti antanu sitä tehä!Typy otti kunnon raivarit ja mä ärähin sille pahasti ja unille meno veny ku toinen vaa nyyhkytti..Olen paska!
Että sellaset päivän fiilikset...
Onneks mies tulee nii et ei tarvi ottaa typyä tarhalle mukaa..
Huomenna alkaa pojan uimakoulu...
Parempaa päivää toivottelen muille!
jatu
Minulla / meillä oli tänään live-seuraa, kivaa! Kummallista on se, että Väkkärä, yleensä kova poika nukkumaan, ei nukahtanut ollenkaan päiväunille. En ummarra. *Oliko täällä taannoin unig?* Väkkärä nukkuu normaalisti yöllä 10-11 tuntia ja päivällä 2-4. Ihan pikkuisena tuo veteli sikeitä n. 18-20 tuntia vuorokaudessa.
Sopiiko, että allekirjoitan Keilinin kirjoitukset? Tekstistä löytyy kovasti muistamisia ja toivotuksia joita minäkin tarkoitan, mutta unohdan kirjoittaa...
Ynis, lähetän roppakaupalla jaksamista ja hyvää mieltä!
Meidän lienee syytä mennä vähän ulos, muuten Pyörsky nukahtaa soffalle, eikä sitten illalla tule uni. Paree ois tulla, ja ajoissa, että saan hengähdystauon ja rauhoitun itsekin nukkumaan.
Kipii, huomenna katkaisuhoitoon! :) (hiusten pätkintään siis, -toim.huom)
että hurjalta kuullostaa tuo Motin oireilu vehnästä! :(
Kovasti jaksamista toivottaa hän
Kelihän muuttui jo aamupäivästä morsiameksi, joten käytiin saman tien ulkoilemassa ja juuri tultiin muskarista. Muskarissa oli sijainen, mutta hyvin sujui, jos ei oteta huomioon sitä, että Tahto-Typy haahuili puolet ajasta jossain muualla kuin laulamassa ja leikkimässä :-) Onneksi on mukavat ryhmäläiset eikä kukaan katsonut sillä silmällä, että pistäpäs tuo lapsesi kuriin...
Motin algeeriaoireet ovat kyllä hurjia :-(
Lilalle paljon jaksua iltaitkuihin. Kuulostaa hyvältä tuo itkun väheneminen, mutta 3 tuntiakin raastaa varmasti sydäntä ja hermoja
:-(
T-P: mitenkäs Onskan vointi tänään?
Keilin
luin viesstisi alun ihan väärin aj piti tavata monta kertaa eli KEILINHÄN muuttui jo aamupäivästä morsiameksi, joten käytiin saman tien ulkoilemassa ja juuri tultiin muskarista. Ajattelin että melkoisen nopeet hääjutut oli tai harjoitukset morsiammella. En kyl ees muista olitkos naimisissakin jo :D
Aavis, hurjia nuo allergiajutut, täytyy niitä aina siunailla ja taivasteilla kun ei oo kellään tutuilla juuri atooppista ihoa kummempaa ollut. Motille yhäti haleja ja kiukkupuuskat tuulen mukana Venäjälle, vaikkas Siperian karuille kankaille.
Nyt lasten luo...
Tuttis
Pää lyö tyhjää,pinot vain vlkuilin.Mieleen jäi Motin vehnäkökeilu,hui sentään!!! Aavikselle voimia!!! Siitepölyoireilua varmastikin Motilla myös,kanattaa selvittää lääkitys tarvittaessa siihenkin,silmätipat yms.
Mä sain ihan hepulin tänään miehelle,tai oikeastaan koin painostusta tulevasta työpaikasta,sovin alkuun jokunen viikko sitten et teen 3 päivää/viikko,mutta jalomielisesti lupailin jotain et jos on jollain viikoilla kovin kiirusta voin venyä TARVITTARSSA enempäänkin,siis joillain viikoilla. Nyt kun soittelin uudestaan siellä jotenkin oletettiin et teen vähintään 4päivää/viikko koko ajan.Mä sit ilmotin etten perhesyistä johtuen voi tehdä enempää kuin 3,piste. Se ymmärrettiin,mutta mulle otti jotenkin voimille,varsinkin kun mies alkoi vihjaileen et oisko meidän taloud.tilanteen kannalta hyvä jos tekisi vähän enempi.Voi P,ja en varmaan tee,saa olla tyytyväinen kun kesää vasten menen töihin,ja itse saapi olla pojun kanssa ja etsiä töitä rauhassa.
Ihan hermona tänään kirjotin miehelle2 kiukkuista tekstiviestiä ja läheti ne vahingossa yhdelle melko tuntemattomalle työkaverille,jonka puh.nro on puhelimessa tän kevään lähinnä työkuvioiden sopimista varten. ohhoh,vähän nolotti.
Poju haluais koko ajan sisällä tiskata.hoh,kaikki keittiön tuolit ontäytynyt siirtää pois,kun raahilee niitä koko ajan tiskipöydälle.
Poju on onnellinen keväästä,niin minäkin!!!
Neuvolassa sai poju MPR:n ja mitat 9600 g,83cm,entisillä käyrillä : )
Täti kovasti sano et vesihuikat pitäis ottaa iltamaitopullon jälkeen : (,hampaat,hampaat.
Poju juo iltapullon hampipesun jälkeen alakerrassa,menee siitä jo ihan tötteröön ja sit kannetaan sänkyyn ja nukahtaa helposti,mut ei huolimitää vesihuikkia,äh,pitäisköhä tässä teräsräytyä vähän.
No,illanjatkoja
tiivii
Vitsit on taas vähissä täällä :( Olen murehtinut ja murehtinut ystäväni (ja perheensä) kohtaloa. Kuulin toissapäivänä pahoja uutisia. Elämä heittelee kovin ja koettelee rankasti. Ja viisaita sanoja ei ole oikein antaa. Mutta tärkeintä kai on läsnäolo ja se että kuuntelee, osoittaa että välittää ja on käytettävissä, eikö?
Voi itku pientä Mottia :( Voimahalaus sinulle, Aavis! Tuo postin odotus kyllä nostatti hymyn huulille.
Keilin, myös meidän Tahto-Typy haahuilee puolet muskarista yleensä muualla kuin siellä missä pitäisi. Tutun kuuloista hommaa :)
Ankkis, minut tartutettiin aikoinaan vesirokkoon tahallaan :) Vietiin naapuriin jossa lapsi-katras sairasteli vesirokkoa. Enkä ollut ainoa " tahallaan tartutettu tapaus" .Tosin luulen, että saatoin saada tartunnan jokatapauksessa koulusta koska puolet luokasta oli silloin vesirokossa. Varmaan ihan jees juttu näin jälkeenpäin ajateltuna. Tulipa sekin tauti sairastettua ilman suurempia ongelmia.
Tyttönen menossa nukkumaan, ja minä taidan lösähtää sohvan nurkkaan. Olin tytön kanssa ulkona nyt illasta 2 tuntia! Teki tosi hyvää. Mulla oli kyllä seuraa. Ja tytöllä kanssa. Nautittiin naapurin kanssa kahvit ulkona :) Ihana kevät ilta ... (Kunpa vaan ystäväni asiat selviäisivät)
Voikaa hyvin
Alli
Tauti tuntuu jo suurimmaksi osaksi voitetulta, kiitos myötäelämisestä ♥
Tänään juhlimme miehen syntymäpäiviä ja kävimme koko popula iltapäivällä ulkona syömässä. Lahjaksi annoin partavettä, jonka ostin jo Helsingissä käydessäni. Lapset olivat innoissaan, kun iltasella vielä pelailimme Kimbleä. Tyttö keskimmäinen meinasi, että " On ollut ihana päivä" . Peli venyi ja tyttö hävisi. Vihoitteli pitkän aikaa ja oli sitä mieltä, ettei tämä ollutkaan yhtään hyvä päivä ;0)
Nyt menen taas. Mukavaa viikonloppua kaikille. NYC enää vajaan parin viikon päästä, hui! Eihän minulla ole mitään päälle pantavaakaan.
Moi!
Saamuska
Tässä suomen kielen taivutusta by 4vee: " Huomenna ei ole päiväkotipäivä, kun huomenna on kiltitten tytöitten karkkipäivä." :)
pikainen oma napa, kirjaimellisesti. Ultrassa tänään kaikki hyvin, sintti oli 7,2 mm ja koko vastasi viikkoja 6+4. Siellä pieni sydän sykki kiivaasti jo ja kaikki oli kunnossa! Kyllä oli ihanaa kuulla nuo uutiset! Nyt lopetan stressaamisen ja alan nauttia tästä melkein oireettomasta raskaudesta täysin rinnoin! Toki vielä jotain voi sattua, kovin alussahan tämä vielä on, mutta ainakin jokin pieni etappi on saavutettu! L-A on 12.12.
Sorry en ole ehtinyt pinoja edes vilkaisemaan eilisen jälkeen, ja samaa rataa menee varmaan vielä koko viikonloppukin, tulee vieraita, pitää siivota ja leipoa yms. Lisähoukuttimena olis puutarhamessuja ja kalamarkkinoita ja vaikka mitä jos tekemisen puute iskee, joten palailen varmaan tänne linjoille vasta maanantaina päivällä. Nyt menen pesulle, pusulle (jos saan) ja nukkumaan.
Nauttikaa viikonlopusta ja auringosta!!
äitikuu 32, taapero 1v 7kk ja pikku hippunen rv6+4
voi kuinka suloiselta kuullostikaan kuvauksesi ... oih!
Mulla ei ole mitää tekemistä. Tai nooh, mutta en jaksa. Mies korjaa vihdoinkin mun rullaluistinta, olen hiljaa ja huomaamaton, ettei vaan jää kesken. Koko talven olen aiheesta huomautellut, nyt on luistelukausi jo kovin lähellä. Hyvin katala suunnitelmani on olla hyvin naisellinen ja hellä miehelle tuon jälkeen ja " huijata" korjailemaan viikonlopun aikana muitakin juttuja;D Katsotaan!
Vessan visiointi on valmis ja toteutettu: Nyt näyttää jo paremmalle, mutta tuli silti turhan retro minun makuun. Nyt se ei enää näytä sille, mikä oli miehen eka kommentti: " Ihan kuin joku olisi paskonut seinälle" . Ja MOtti alkoi itkeä vuolaasti:) Seuraava kohde olisi tuulikaappi, sattuneesta syystä taidan tyytyä ihan yhteen väriin.
Täytyy muuten todeta, että Motin syntymän jälkeen meillä on tehty ihmeellisiä asioita keskellä yötä tai myöhään illalla, harvase ilta olen tuolla vessassa maalaamassa kuhkinut. Muistan kuinka vanhempani myös tekivät aina remonttia keskellä yötä. Nyt tiedän miksi.
Ynis: Asioiden selviämistä toivon sinulle ja miehelle. Onneksi pienen kriisinpoikasen jälkeen yleensä paistaa aurinko hiukan korkeammalta ja lempeämmin. Ihana tuo isorinsessan kommentti.
Kotiorja: Sanohan sille miehelle, että hyvin voiva vaimo=palstaillut vaimo. Lajitovereiden seura parantaa huononkin päivän! Pitäiskö mun ihan soittaa sille miehelle ja urputtaa?!;D Ja mulla on ikävä sinun juttuja, niin että...Kovasti voimia Rosan iltaitkuun, toivottavasti pian helpottaa. Nyt kun mulla on auto, voisin Motin parantuessa autoilla vaikka päiväseltään seuraksi ja tuoda jonkun hyvän kakun tullessani;)
Äitikuu: Ihania kuulumisia! Nautihan raskaudesta ja hyvästä voinnista.
Alli: Eipä sitä tosiaan voi muuta kuin tarjota tukea ja kuunnella tai sitten tilanteesta riippuen auttaa vaikka arjen askareissa, siivota ja käydä kaupassa. Kerran kun elimme lapsuudenkotona läpi suuren luokan kriisin, niin äitini sanoi, että paras apu olisi ollut kun joku olisi käynyt kaupassa, kun ei itse siihen kyennyt.
Tuttis: Kiva kun olet käynyt taas useammin ja kiitos postimies vinkeistä. Kyllä oli pollea pikku mies, kun postilaatikosta löytyi tänään Motille postikortti kummitädiltä:)
Motin algeeriaoireet on kyllä rajuja, säikähdettiin eilen kovin ja alkuviikosta hankin meillekin epipenin. Parempi hiukan aikaisemmin kuin odottaa viimeiseen hätään, varsinkin kun ambulanssin tulo meille on kestänyt yleensä 15-20min. Ei muuten ulkoiltu iltapäivällä ja Motti oli kuin eri poika. Tyhmä minä, miksi en tajunnut aiemmin. Toisella on tosiaan varmaan kovin huono olo ja äiti se vaan valittaa omaa jaksamistaan:/ En valita enää.
Minun piti lähteä maanantaina Kuopioon, vaan ei päästäkään. Isäni on tosi kipeänä, äiti meinas että ei koskaan ole siinä kunnossa nähnyt, isä ei ihan vähästä kitise. Harmittaa eniten vanhempieni puolesta, jotka olivat odottaneet Mottia kuin kuuta nousevaa. Itseäni ei harmita kun ajattelen, että harmittaisi tosi paljon enemmän, jos oltais keritty sinne ja sitten saatu tauti. Katsotaan nyt sitten loppuviikosta, jos uskaltaudutaan koko perhe. Maanantaista lähtien olisi lomittaja yhdeksän päivää, toki mies huseeraa sitten kaikkia muita rästejä ja on töissä normaalisti.
Jokohan lopettaisi:)
Aavis ja Motti
Sitä piti jo aikaisemmin sanoa, että miehen ja mun jutut on oikeastaan jo ratkottu. Ongelma on siitä, että minä jään jumiin aikaisempiin fiiliksiin enkä osaa harpata eteenpäin. Siinä siis se umpisolmu.
Äitikuu, ihania ultrauutisia!
Aavikselle jaksuja algeeriataistoihin ja siitepölykauteen! Kerrohan auttoiko miehelle lepertepy:)
Nea vielä unessa, yritän jotain ehtiä!
Jatu, hyvä et ultras pojalla kaikki ok! Olen sua jo kaipaillut! :-)
Äitikuulle tsemppiä, varmasti jännittää! Tassut on ristissä, et kaikki olis hyvin! :)
Keilin, mullakin tulee välillä korotettua ääntä Nekulle, kun hermot menee ja sit jotenkin harmittaa. Vaikka oon järkeilly, et on ok näyttää, et äitikin jostain voi suuttua. Mun kun piti lapsena olla aina kiltti tyttö, niin nyt sitten aina syyllisyys iskee, kun osoitan suuttumuksen tunteita, ei tervettä. Toisaalta inhottaa oma lyhytpinnaisuus ja tuntuu, et välillä kilaroin aivan turhasta. No, ei lienee vaarallista jos ääni hieman kohoaa.. Haluaisin vaan niin olla sellainen kärsivällinen ja lempeä vanhempi, ei oo helppoa.
Aavikselle paljon jaksamisia. Voi kun pikku Motin masu ei olisi kipeä ja saisitte kaikki nukkua! Ja samaa mieltä olen, et on välillä niin kovia vaikeaa olla vanhempi! Välillä ihan hirvittää, kun tästähän se kasvatus vasta alkaa. Jotenkin välillä pelkään, et mitä kaikkia virheitä voinkaan tehdä..
Äh, vettä satelee, mitähän sitä Nekun kans keksis aamupväksi. Puistoon en jaksais mennä rämpimään.. Eilen meillä oli ihmeellinen iltapvä tytön kanssa. Lähdin Itikseen kenkiä ettimään, pyysin kaveria seuraksi ja sekin ihmetteli, et Nekun kans lähden liikenteeseen, kun se on yleensä viimesintä mitä haluan, kun ei oikein tyttö jaksa viihtyä. No, lähdettiin kolmelta ja kotona oltiin vasta jälkeen puoli kahdeksan ja oli tosi mukava reissu!!! Sain puistokengät Nekulle ja tytsy oli mitä tyytyväisin lapsi! Viihtyi niiiiiiiin hyvin ja ei tarttenu kertaakaan ahdistua reissun aikana. Siis tää tuntuu varmaan hassulle tää mun hehkutus, mut kun tää on EKA kerta kun Nean kanssa pystyy tällä menestyksellä mennä ostoksille!! Voihan tää olla ohimenevä vaihe, mutta kivaa oli kuitenkin ja Nea oli kotiin tullessakin vielä tosi hyvällä päällä! Kaiken lisäksi osasi hienosti kertoilla vessahädästä, mitä ei yleensä noin malta jos ollaan liikenteessä. Halus jossain vaiheessa potalle, mentiin ja teki pissat, vaippa oli kuiva. Bussissa kotimatkalla sanoi, et poppala=potalle ja sanoin, et kotona sit pääset. Kotiin tullessa oli vieläkin kuiva vaippa ja sitten teki isot pissat pottaan. Ja loppu ilta sitten normaalisti käytiin potalla. Mut olin aika yllättynyt, kun tuntui pidättävän melkein sieltä Itiksestä asti, kun halus potalle! Kakkaa tähän asti hyvin pidätellyt, ts. oottanu et pääsee potalle pidemmänkin aikaa, mut ei pissaa vielä näin kauaa!
Tänään pitäis sitten askarrella appiukolle synttärikortit ja tehdä kakku ja omenapiirakka. Leipomisen jätän suosiolla siiheksi, kunnes mies tulee töistä. Eilen olikin siivouspäivä ja nyt pitäis pyykkiä pestä. Miten sitä aina vaan tulee niin järkyttävän paljon!
Mut nyt lopettelen, mua ei varmaan viikonloppuna näy, kun vieraat saapuu tänään. Joten oikein ihanaa viikonloppua kaikille ja voimia jokaiselle tarvitsevalle!
Enkeli1 ja Nea