Lue keskustelun säännöt.
Asiakkaat tietää nimeni! (Seksityö)
28.03.2018 |
Onko täällä muita seksityöläisiä? Mua on ahistanut viimeaikoina paljon se että moni asiakas on urkkinut tai saanut tietää mun henkilöllisyyden. On löytäneet instat, fb:t, tinderit jne. Miten te onnistutte pitämään sen salassa, vai onko teille käynyt samaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En tee seksityötä, mutta olen tilanteessa, jossa olen joutunut varjelemaan yksityisyyttäni useita vuosia. Olen onnistunut ihan suhteellisen hyvin. Tässä muutamia vinkkejä:
-Ole todella varovainen, mitä kerrot sosiaalisessa mediassa julkisesti. Esimerkiksi kotikaupunkia ei kannata laittaa julkisena näkyviin, tai työpaikkoja, parisuhdestatuksia, koulutusta, muutakaan yksilöivää. Kannattaa ehkä käyttää profiilikuvaa, josta sinua ei tunnista heti.
-FB:ssä profiili on mahdollista piilottaa, eli tällöin sitä ei löydä haulla. Instagram yksityiseksi. Voit laittaa FB:ssä esim. etunimen tilalle toisen etunimesi. Tinder hyllylle vähäksi aikaa, profiili kannattaa ehkä ihan poistaa. Jos sinulla on joku mielenkiintoinen säätö siellä, vaihda jotain yhteystietoja hänen kanssaan.
-Ilmoita maistraattiin tietojenluovutuskielto. Jos alkaa tulla uhkaavia yhteydenottoja, hae turvakielto. Turvakielto siis tarkoittaa sitä, että osoite- ja kotikuntatietojasi ei luovuteta edes viranomaisille maistraatista.
-Kannattaa tehdä selväksi asiakkaille, että olet työssä ja siviilissä ei tervehditä, ei pyydetä fb-kaveriksi, ei stalkata fb:tä jne. Tätä käytetään ihan yleisesti esim. sosiaalialalla.