Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törmäsin kaksoisolentooni

Vierailija
28.03.2018 |

Istuin mieheni kanssa ravintolassa ja tarjoilija oli kasvoiltaan lähes identtinen kanssani. Tilanne oli melko häkellyttävä... hetken naureskelun jälkeen varmistimme, että emme ole sukua. Ikäeroa 2 vuotta. Vaihdoimme numerot. Voiko ventovieraat ihmiset näyttää kaksosilta olematta kuitenkaan sukua toisilleen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri väitti joskus, että olisin yhden urheilijan näköinen. Kuinka sokea ihminen voi olla ja silti esim ajaa autoa?

Vierailija
22/22 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ystävää on törmännyt minun kaksoisolentooni vielä kotikaupungissani.

Ekalla kerralla oli kaveri huudellut "minun" nimeä ja vilkutellut, mutta nainen oli vaan katsonut oudosti ja kävellyt pois.

Toisella kerralla toinen kaverini oli nähnyt varmaan saman henkilön ja ollut menossa moikkaamaan kunnes oli kuullut tämän kaksoisolentoni puhuvan kaverilleen ja tajunnut että ei ole minun ääneni.

Joskus teinivuosinaa kuulin myös outoja juoruja itsestäni, liekkö sitten ollut kaksoiolentoni asialla :D

Erikoista on se että minulla on kaksi silmiin pistävää asiaa ulkonäössäni, jotka ovat myös olleet kaksoisolennollani.

Samoja kokemuksia täällä. :)

Luokkakaverit kertoivat nähneensä minut milloin missäkin illanvietossa tai konsertissa... Maineeni kasvoi kummasti, sillä olin ns. hikipinko, tai oikeasti vain ujotytö, jona kesmittyi koulunkäyntiin. :D

Minulla on ainakin 2 kaksoisolentoa lähipaikkakunnilla.

Harmi, etten itse ole törmännyt heihin koskaan. Ehkä siksi, että vietämme kovin erilaista elämää. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla