Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törmäsin kaksoisolentooni

Vierailija
28.03.2018 |

Istuin mieheni kanssa ravintolassa ja tarjoilija oli kasvoiltaan lähes identtinen kanssani. Tilanne oli melko häkellyttävä... hetken naureskelun jälkeen varmistimme, että emme ole sukua. Ikäeroa 2 vuotta. Vaihdoimme numerot. Voiko ventovieraat ihmiset näyttää kaksosilta olematta kuitenkaan sukua toisilleen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi reagoi :D

Vierailija
2/22 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistiä. Oon kade.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
4/22 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten miehesi reagoi :D

"Pidetäänkö kolmen kimppa"

Vierailija
5/22 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt miehesi voi toteuttaa kaksosfantasiansa ilman että menee naisten osalta insestin puolelle.

Vierailija
6/22 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain joskus luin että kaikille on olemassa "kaksoisolento".

Itse näin kerran naisen, joka jollain tavalla oli tutun näköinen ja mietin että pitäisikö moikata..

Kotona yht äkkiä välähti että sehän oli minä :D Ei kaksoisolento mutta tosi paljon samannäköinen.

Vierailija
7/22 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko isälläsi jotain salattavaa?

Vierailija
8/22 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kyseli minulta taannoin, että olenko jo törmännyt kaksoisolentooni.

Oli kuulemma nähnyt paikallisessa kauppakeskuksessa ja melkein luullut minuksi. Joko on oikeasti näköinen tai sitten paappa tarttis vihdoinkin ne lasit, mitä ei tietenkään myönnä.

Vierailija
9/22 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä sattui kerran kaksi matruusia yhtä aikaa päivystäjän pöydän lähelle, jolloin todettiin heidän olevan hyvinkin samannäköisiä. Huvittavinta tapauksessa oli se, että kyseiset henkilöt kiistivät heti liki yhteen ääneen, että "enhän mä nyt ton näkönen ole"

Vierailija
10/22 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus 90-luvulla tietokoneen pääkaupunkiseudulla.

Lastatessani tavaroita autoon myyjä tuli ulos juttelemaan.

Mainitsi siinä sitten nimeni niin kuin tuntisi ennestään ja kysyi ikään kuin varmistellen, että olenko ollut eräässä koulussa oppilaana.

En ollut hänen mainitsemansa henkilö, mutta ilmeisesti minulla on kaksoisolento, jolla on jopa sama nimi!

Vierailija
11/22 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain joskus luin että kaikille on olemassa "kaksoisolento".

Itse näin kerran naisen, joka jollain tavalla oli tutun näköinen ja mietin että pitäisikö moikata..

Kotona yht äkkiä välähti että sehän oli minä :D Ei kaksoisolento mutta tosi paljon samannäköinen.

Mulla sattui vastaava eli kävelin jostain ovesta sisään ja vastaan näytti kävelevän joku tutun näköinen mies. Meinasin jo moikata, kunnes tajusin, että siinä oli valtava peili!

Vierailija
12/22 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla sukua. Tiedän yhdet, jotka jopa ovat samassa ammatissa. Heidät sotketaan jatkuvasti toisiinsa, minäkin sotkin, vaikka sattumalta tunnen molemmat (noloa!).

Vierailija
13/22 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tuli tilanne, että kaveri yhtäkkiä hihkaisi että "tuohan oot sä!". Itse tietysti kielsin jyrkästi, koska tyyppi näytti niin oudolta eikä ollenkaan yhtä komealta kuin peilikuvani. Ovatko ne muilla vastaantulleet kaksoisolennot sitten peilikuvana, jos tunnistatte ne niin hyvin itseksenne? Minä ainakin näytän ihan oudolta kuvissa, enkä yhtään samalta kuin peilissä.

Vierailija
14/22 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kaksoisolennon kohdanneita?

Vierailija
15/22 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ystävää on törmännyt minun kaksoisolentooni vielä kotikaupungissani.

Ekalla kerralla oli kaveri huudellut "minun" nimeä ja vilkutellut, mutta nainen oli vaan katsonut oudosti ja kävellyt pois.

Toisella kerralla toinen kaverini oli nähnyt varmaan saman henkilön ja ollut menossa moikkaamaan kunnes oli kuullut tämän kaksoisolentoni puhuvan kaverilleen ja tajunnut että ei ole minun ääneni.

Joskus teinivuosinaa kuulin myös outoja juoruja itsestäni, liekkö sitten ollut kaksoiolentoni asialla :D

Erikoista on se että minulla on kaksi silmiin pistävää asiaa ulkonäössäni, jotka ovat myös olleet kaksoisolennollani.

Vierailija
16/22 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden julkkiksen kaksoisolento.

Vierailija
17/22 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asuin samassa kerroksessa kaksoisolentoni kanssa. Vähän meni jo oudoksi, kun hän osteli samanlaisia vaatteita, silmälasit ja leikkautti hiuksensa samaan malliin. Kaupan kassakin kyseli jo multa, että laitetaanko laskuun. No, ei laitettu kun mä maksoin aina käteisellä. Onneks muutettiin pois sieltä.

Vierailija
18/22 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut merkille, että ihmiset joskus tuijottelevat sen näköisinä kuin tunnistaisivat, mutta itse en heitä tunne.

Olisko sitten mahdollista, että luulevat minua joksikin toiseksi?

Vierailija
19/22 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunn liekittää kasvot ja luuranko näkyy niin siinähän on kaksoiolentoja.

Vierailija
20/22 |
29.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin joskus kaverin kanssa viihteellä, kun pöytäämme tuli joku jätkä selittämään, että olen jonkun bändin kitaristi. Kun selitin, että en ole, tämä suuttui ja väitti, että olenpas.