Muotisanontoja/hokemia, jotka riipivät hermojasi?
Kommentit (576)
"Nuin"
Suomeksi se on NOIN.
"Innovoida" silloin kun ei ole hajuakaan, mitä tehdään. Samoin "katsotaan boxin ulkopuolelta."
Mediassa
"Seuraamme hetki hetkeltä"
"Näin asia x eteni."
"Hyvin VEDETTY se ja se asia. Kuunnelkaapa tarkkaan esim. laulu-urheilu yms ohjelmissa.
Ottaa koppi jostain (yök).
Valuaatio, just Suomen leijonaluolassa hokivat oikein urakalla tätä valuaatioo....
Tämä ei varmasti ole muotia, mutta löytyi viralliselta Yle areena-kanavan sivulta - ja tuntuu ihan kuin joku vetäisi kynnellä liitutauluun (siis inhoreaktio) : bingetä koko kausi (eli ahmi koko kausi)
Ei ole teennäisempää kirjoitti:
Tämä ei varmasti ole muotia, mutta löytyi viralliselta Yle areena-kanavan sivulta - ja tuntuu ihan kuin joku vetäisi kynnellä liitutauluun (siis inhoreaktio) : bingetä koko kausi (eli ahmi koko kausi)
Kuulin juuri Yle puheella toimittaja puhuvan uutisista updeittinä, tyyliin "puolenpäivän update".. EI EI EI Yle!!
Vierailija kirjoitti:
Minuakin ärsyttää ylikaiken tuo vetää-verbin käyttö.
Samoin. Tulee liikaa mieleen käteenvetäminen.
Tässä töitä hakiessa on törmännyt näihin iljetyksiin:
can do -asenne
tiimipelaaja
"Elämä on".
tai vielä kamalampi: "Elämä on valintoja".
Vierailija kirjoitti:
"Elämä on".
tai vielä kamalampi: "Elämä on valintoja".
Tuo on siitä ainakin 10 vuotta vanhasta DNA mainoksesta, eli ei ainakaan ole kovin muodikas hokema enää :)
TAVALLAAN.
Miksi pitää joa toisen sanan olla:"Mä tavallaan ymmärrän, että se tavallaan on niinku silleen, et tavallaan se haluaa mut tavallaan....."
Ärsyttävää hokemista. Ja itse asiassa ei päästä puusta pitkään.
Semmottia
Super sitä ja super tätä
Kurjaa
Jep
Aikuisten oikeesti
Jaksuja
Vattatauti
Voimahali
Sanat juurikin ja kulmakivet (esim. ”Tyylini/vaatekaappuni kylmakivet). 😖
Monikulttuurisuus on rikkautta.
SOS! ”Siis ei SOS tää tippu melkee”
"Tiedättehän sen tunteen, kun...." tai "Se tunne, kun..." - ja tämän aloituksen jälkeen esitetään pitkä ja erittäin yksityiskohtainen selostus jostain tapahtumaketjusta, päivän kulusta tms, jollaista ei mitenkään ole voinut sattua kellekään muulle.
Miksei voisi vain kirjoittaa esim. "Ette ikinä usko, mitä minulle sattui tänään.../mitä erikoista näin.../miten minua harmitti, kun..."