Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muotisanontoja/hokemia, jotka riipivät hermojasi?

Vierailija
28.03.2018 |

Minulla mm. Check this out!

Kommentit (576)

Vierailija
401/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman mielipiteen aloitus;   " tuota, miten meni niinkuin omasta mielestä"  sekä ärsyttävä "speksit" sanan käyttö.  Arrgh. Tiedän juuri minkä tyyppiset ihmiset noita käyttää.

No minkälaiset ihmiset? :)

Vierailija
402/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos keskittyisitte ihan vaan siihen omaan elämäänne ettekä kuluttaisi niin paljon aikaa ja energiaa muiden ärsyttäviin sanontoihin?

Tähän sopisi sanonta "hanki elämä"

Eihän tällä ole mitään tekoa sen kanssa, että olisi vailla omaa elämää. Tämä on sitä, kun joutuu tuntemaan myötähäpeää typerien ihmisten seurassa, jotka suoltavat lause toisensa perään näitä ”hittisanontoja”.

Eipä ole. Aika vähästä sä toisia luokittelet typeräksi ja tunnet myötähäpeää. Minä tunnen melkein jokaisen sanonnan kohdalla jonkun käyttäjän (joitain käytän itsekin, koska tykkään ja makuasiat on makuasioita...) eikä tulisi mieleen et tuollainen asia leimaisi ansaitusti ihmistä täysin jonkun silmissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pöhinä/hyvä pössis. Mitä helvettiä se oikeasti on kuvaavinaan? Pössiksestä tulee mieleen pössyttely.

Vierailija
404/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää on kun sekoitetaan kahta tai kolmee kieltä kesken...siis esim puhutaan/kirjoitetaan suomea ja enkkua sekaisin "mä oon ihan fine", we are tulossa"..

Olevinaan niin coolia :D ymmärtäisin jos asunut vaikka Englannissa et siks menee sekasin mutta semmone koskaan käynyt missään juntti puhuu noin 😂 kaveri puhuu noin niin todella hermoja raastavaa etenkin kun painottaa kuinka cool ja hyvä on ku puhuu noin 🙄

Mutta ite kysymykseen niin IHQ!!

Niinpä, mielestäni tuo kuulostaa lähinnä koomiselta. Tulee mieleen esimerkiksi The joulukalenteri. It's hard to be a tonttumies.

Vierailija
405/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Toitottaminen". Tällä palstalla kuulee tuon usein esim. että anoppi toitotti taas sitä ja tätä. Mitä edes on toitottaminen ja miltä se näyttää? Asian toistelua? Itsellä tulee mieleen joku torven soittaminen.

Vierailija
406/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää on kun sekoitetaan kahta tai kolmee kieltä kesken...siis esim puhutaan/kirjoitetaan suomea ja enkkua sekaisin "mä oon ihan fine", we are tulossa"..

Olevinaan niin coolia :D ymmärtäisin jos asunut vaikka Englannissa et siks menee sekasin mutta semmone koskaan käynyt missään juntti puhuu noin 😂 kaveri puhuu noin niin todella hermoja raastavaa etenkin kun painottaa kuinka cool ja hyvä on ku puhuu noin 🙄

Käytitkö sanaa cool tarkoituksella vai sorrutko samaan kuin arvostelemasi ihmiset?

Vierailija
407/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytitkö sanaa cool tarkoituksella vai sorrutko samaan kuin arvostelemasi ihmiset?

Tarkoituksella :D

Vierailija
408/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänenpainojen lisäksi ärsyttää ääni, eli nykynaisten (etenkin nuorten) narina, ns. vocal fry.

Eikö ihmiset tosiaan itse huomaa, kuinka pahalta se kuulostaa?

Eikä enää niin nuortenkin naisten narina. Mm. Kiira Korpi narinallaan pakottaa sulkemaan telkkarin, vaikka luistelua haluaisikin katsoa. Kauheaa kuunneltavaa!

Vierailija
409/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä mennään

Syöpätaistelu/ syövän voittaminen

Näin on näppylät/näreet

Nextille levelille

Omg

Lol

Vihjaukset älykkyyden puutteesta tyyliin- ei penaalin terävin kynä/kaikki muumit ei laaksossa jne

Asenteella

Saunan taakse

Tziizus

Tsemiä

Sairastin syövän mutten taistellut/selättänyt tai voittanut sitä

Vierailija
410/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju Pitkätukka kirjoitti:

Aivan yleisesti yrityksissä koulutustilaisuuksia pitävät, samoin erilaisten neuvontaorganisaatioiden kouluttajat peittävät esitelmiensä onttouden ja olemattoman asiasisällön muodikkaaseen bisnesjargoniin.

Vuosituhannen alun IT-buumin aikaan melkein kaikki koulutukset ja palaverit

Olivat sitä itseään..

Pelkkä kumiseva vaski ja helisevä symbaali....

Juu, minulla oli kyseenalainen ilo kuulla Sirkka Santapukkia tässä taannoin. Kaikesta sitä ihmiselle maksetaan!

Kestin noin viisi minuuttia kuunnella tätä Sirkkaa, sitten oli pakko näyttävästi poistua salista.

Luento oli lätinää, kiljahduksia, helkkarinmoisia yleistyksiä, jeesustelua, omakehua, ja, suokaa nyt anteeeksi, paskanjauhantaa.

Suurin osa kuulijoista oli luennon jälkeen onnensa kukkuloilla! Ihmiset ei vissiin itse ajattele yhtään mitään, kun itsestäänselvyydet tekevät vaikutuksen ja vievät nirvanaan. Huh!

Vierailija
411/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positio. Sille löytyy suomalainenkin sana, asema.

Tällaiselle vierasperäisille lainoille irvisteltiin aikoinaan Pahkasian artikkelissa "Kuinka luot seminaaritunnelman kotioloissa".

Vierailija
412/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivi-, innov- , metropoli, reformi, kehitys-, hiilijalanjälki, ekologinen, tasa-arvo-,hybridi, pöhinä, digi-, some-, vege-,vegaani-, perussuomalainen, kansallinen, populismi -sanan kaikki muunnokset liitteineen.

Vierailija
413/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualta päin maailmaa tulevista "rikkauksista" hokeminen.

Vierailija
414/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjen pyörittäminen

Vierailija
415/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihastelu/puistoilu. 

Miksei voi sanoa että mennään ulos tai puistoon, kamalia sanoja.

Just saying.  Mä jätän tän vaan tähän.

Mammapiiressä kuultua myös:

Kestoillaan

Tissitellään

Hampotaan(Siis kyllä, meidän lapsi HAMPOO, siis tekee hampaita!!)

Pottaillaan

Tissitellään

Uuh- Mama

Tuo hampoo on meilläpäin ihan normaali, esim joka teillä on Lilja-Sonnikki hamponut?

Seksitellään, kyrpäillään, pussitellaan

Pönötys erektiosta

Mällittely suihinotosta ja poskittelu🤮

Vierailija
416/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DAA

Vierailija
417/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel you.

Vierailija
418/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee äitiinsä

Vierailija
419/576 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugh! Olen puhunut!!

Vierailija
420/576 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista.

Mun aivot menee tilttiin, kun kuulen tämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi